Funktioner

Med Intempus kan I få en skræddersyet timeregistreringssystem
med lige præcis de funktioner, I har brug for.

Gå på opdagelse i vores forskellige funktioner

Tidsregistrering

Medarbejderne indtaster deres timer på app, pc eller tablet, hvorefter indberetninger ligger klar til godkendelse i administrationssystemet.

Autoregistrering

Med autoregistrering registreres medarbejdernes faste arbejdstid automatisk i systemet. Sådan slipper medarbejderne for at bruge tid på tidsregistrering.

Projektregistrering

Registrér tid, kørsel, varer, udlæg og materiel direkte på projekter.  Så ved I altid, hvor mange ressourcer, der er brugt på de forskellige projekter. 

Fraværsregistrering

Er en medarbejder syg, vil tage en fridag eller bruge nogle af sine afspadseringstimer, kan det nemt registreres direkte i Intempus App.

Saldi

Med Saldi kan både medarbejder og administrator altid se det fulde overblik over timebank, fravær, ferie og meget mere på både app og web.

Komme/gå

Via Intempus Terminal kan medarbejderen tjekke ind og ud samt registrere pauser, fravær og afvigelser fra deres planlagte vagter-

Planlægning

I Planlægningsmodulet i Intempus Web kan du som administrator planlægge tid og projekter. Medarbejderne kan derefter se det hele i deres app.

Overtid/afspadsering

Vi kan tilpasse systemet til jeres overenskomstregler for overtid og afspadsering, og så beregner vi automatisk overtidsbetaling til medarbejderne.

Udlægsregistrering

Intelligent udlægsregistrering, der scanner dine udlæg og registrerer og ændrer det til den rette valutakrus automatisk. Du kan også tilføje bemærkninger.

Ferieregistrering

Hold let styr på ferieregnskabet. Det er nemt at indberette ferie og se både optjent og afholdt ferie. Systemet kan også holde styr på de forskellige ferieår.

Vareregistrering

Opret et varekartotek, så medarbejderne nemt kan registrere deres forbrug af varer i forbindelse med et projekt – direkte i appen.

Billede/dokumenter

Medarbejderne kan vedhæfte billeder eller dokumenter til deres tidsregistreringer direkte på projekter i deres Intempus app.

Kørselsregistrering

Alt kørsel kan let registreres med Intempus’ app. Med en digital kørebog sikrer i at I lever op til SKAT’s krav om kørselsdokumentation.

Stempelur _ikon_orange

Stempelur

Stempeluret i Intempus App gør det nemt at registrere timer direkte på projekter. Man kan også nemt pause eller stoppe tiden, når man er færdig.

GPS-tracking

Med GPS-funktionen kan du som administrator få det fulde overblik over medarbejdernes færden. Samtidig sikrer den mere valide indberetninger.

Kalender

Få det fuldendte kalenderoverblik over alt indberettede arbejde og fravær. I administrationssystemet kan I nemt rette og godkende dataen.

Materielregistrering

Registrér brugen af materiel og maskiner direkte på projekter i appen. Så ved I altid, hvor mange ressourcer, der er brugt på et bestemt projekt.

60-dages regel

Vi kan opsætte 60-dages-reglen for jer, så I altid er forsikret om at alle i virksomheden følger reglerne for skattefri kørselsgodtgørelse.

11-timers reglen

Intempus gør det nemt for jer at overholde 11-timers reglen, da I altid vil blive underrettet, hvis reglen overskrides samt blive bedt om at notere en årsag.

48-timers reglen

Bevar altid overblikket over, om 48-timers reglen overholdes for alle medarbejdere. Systemet underetter jer, så snart reglen overskrides.

Akkordarbejde

Akkordmodulet gør beregningen af akkord nem og overskuelig. I bestemmer selv, om beregningen skal baseres på udført arbejde eller tidsforbrug.

Diæter

På baggrund af de gældende satser for rejsegodtgørelse (diæter) omregner Intempus automatisk de indberettede rejsedage til en godtgørelse.

SSO login

Med SSO kan medarbejderen nemt og sikkert logge på sin Intempus app med legitimationsoplysninger fra sin Microsoft virksomhedskonto. 

Afvigelsesdetektion

Afvigelsesdetektionen (AI) lærer løbende jeres data at kende, så I nemt kan få øje på de indberetninger, der afviger fra normalen.

Intern kommunikation

Samspillet mellem Intempus og appen til intern kommunikation løfter jeres arbejdsgange og giver det bedste fundament for en nem og effektiv arbejdsdag.

Power BI

Microsoft Power Bi giver den nødvendige visualisering af jeres data, så I kan få optimal indsigt i jeres vigtigste nøgletal og træffe de bedste beslutninger.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Har du spørgsmål til, hvordan vi kan lave en skræddersyet løsning, der også hjælper jer med at imødekomme de nye lovkrav til digital tidsregistrering? Så kontakt os for en gratis og uforpligtende snak med en af vores dygtige konsulenter.

Cookie-indstillinger