Skab overblik over arbejdsdagen med planlægning

Med Intempus’ planlægningsværktøj bliver det ligeledes lettere for medarbejderne at holde styr på arbejdsopgaver, sager, projekter og dets tilhørende informationer. Planlægningsmodulet gør, at medarbejderen altid har mulighed for at have de nødvendinge sagsinformationer lige ved hånden uanset om medarbejderen er farten eller kontoret, har internetforbindelse eller ej. Når arbejdet er gjort, kan medarbejderen let markere opgaven som fuldført ved at swipe til højre eller tilføje yderligere informationer til sagen. Derefter sendes indberetningen direkte til kontoret, og medarbejderen kan gå videre til dagens næste opgave uden at bekymre sig om at skulle ordne det administrative arbejde sidst på arbejdsdagen.

Styr på tiden, styr på økonomien

Hos Intempus ved vi, hvor værdifuldt god tidsstyring er, og med vores planlægningsmodul bliver det lettere end nogensinde før at holde styr på medarbejderne, opgaver og arbejdstid. Let og enkelt kan medarbejderens kalender udfyldes direkte fra den varme stol på kontoret. Medarbejderen kan på farten holde styr på arbejdsdagen direkte i Intempus app’en, hvor kalenderen informerer om dagens forestående arbejde. Når arbejdet er udført, kan medarbejderen let markere opgaven som fuldført og indberetningen sendes direkte til administrationen. Planlægningsmodul er endnu et værktøj fra Intempus’ værktøjskasse, der kan hjælpe din virksomhed med at skabe overblik og spare tid.

Gør planlægningen af medarbejdernes arbejdsdag endnu lettere og mere intelligent med Intempus’ GPS-funktion, der følger medarbejderen i løbet af arbejdsdagen og foreslår sager baseret på lokation. Det skaber vandtætte og valide indberetninger! Læs mere om GPS her.

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere om det

Intempus Timeregistrering – planlægning lige ved hånden

Med Intempus er det let at planlægge dine medarbejders arbejdsdag. Indtast nye eller gentagne opgaver, sager og projekter i Intempus’ planlægningsmodul og medarbejderen kan se sine arbejdsopgaver direkte i Intempus app. Når arbejdet er gjort, kan medarbejderen let markere opgaven som fuldført, og indberetningen sendes derefter direkte til kontoret.

Intempus gør det let at registrere timer, sager, materialer, kørsel og andre udgifter. Intempus er dog meget mere end bare timeregistrering. Se her hvordan vi kan gøre arbejdsdagen lettere for dig og din virksomhed.

Registrér arbejdsdagen

Registrér timer, materialer, udlæg, diæter, kørsel og andre udgifter direkte i Intempus app. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus administration.

Integrér til løn - og økonomisystem

Integrér dit økonomisystem med Intempus, så medarbejdernes indberetninger kan forvandles til kunde fakturaer eller reducér lønkørsel til få klik med integration til dit lønsystem.

Overhold overenskomsten

Opsæt Intempus til din overenskomst eller lokalaftale med overtid regler, normer, afspadsering og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens rammer.

Bevar overblikket med GPS

GPS funktionen gør det muligt at se medarbejdernes lokation i løbet af arbejdsdagen og er særligt værdifuldt, når medarbejderne skal kunne dokumentere sin færden.

Kan Intempus gøre noget for din virksomhed?

Se med her!

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top