Skab overblik med et digitalt planlægningsværktøj

Hos Intempus ved vi, hvor værdifuldt god tidsstyring er, og med vores planlægningsværktøj bliver det lettere end nogensinde før at holde styr på medarbejderne, opgaver og arbejdstid.

Med Planlægningsmodulet kan du som administrator planlægge arbejdstid på projekter, medarbejdere eller medarbejdergrupper.

Du kan også blot have planlagt normtid på alle medarbejdere, og derved nemt se, når der er afvigelser, som f.eks. sygdom, afspadsering, overarbejde eller ferie. 

Medarbejderne kan nemt selv registrere tid, fravær, udlæg, kørsel, mm. direkte i deres app på mobilen. På den måde kan medarbejderen altid tilgå sine egne data og bevare overblikket over arbejdstid og fravær.

Eksempelvis vil både medarbejder og administrator have et saldi overblik over optjente, brugte og resterende feriedage, feriefridage og  afspadseringstimer.

Lad Jesper vise dig, hvor let det er at planlægge medarbejdernes arbejdstid

Styr på tiden, styr på økonomien

Er der planlagte aktiviteter på en medarbejder, f.eks. kundearbejde på et projekt, en feriedag eller bare almindelig arbejdstid, så vil aktiviteten ligge som et forslag til en indberetning i medarbejderens app. Stemmer forslaget overens med dagens aktivitet(er), så kan medarbejderen blot swipe til høje og trykke på fluebenet, og så er indberetningen lavet.  

Er der sket ændringer i forhold til det planlagte, så kan medarbejderen blot registrere det korrekte, og derved vil administratoren kunne se både det planlagte og det indberettede inde i administrationssystemet. På den måde kan I sikre jer en nem, overskuelig og korrekt timeregistrering. 

Gør timeregistreringen let, og sæt Intempus op til din overenskomst eller lokalaftale med regler for overtid, normtid, afspadseringsbalance og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens krav. Det gør, at du slipper for besværlige udregninger, da systemet klarer de komplekse beregner helt automatisk. 
 
Eksempelvis kan systemet sættes op med overtidsregler, så den korrekte overtid automatisk registreres på de rigtige tidspunkter. 

Uanset om du er i privat- eller firmabil, er det let at registrere arbejdskørslen i app’en. Indtast start- og slutadresse eller lade din GPS aflæse din rute. Dermed bliver det hurtigere og nemmere for dig at sikre, at din kørsel bliver registreret. Med ét enkelt klik kan du duplikere hjemturen i samme indberetning, så du slipper for at skulle lave to indberetninger. 

Med Saldi funktionen kan medarbejderen se alle sine saldi, f.eks. optjente feriedage, afspadseringstimer, kørte kilometer, sygetimer, barsel, omsorgsdage og meget mere. Saldien opdateres automatisk, når medarbejderen laver indberetninger. 

Administratoren har ligeledes saldi overblikket over alle medarbejdere, og kan derfor nemt holde det forkromede overblik over, hvor mange feriedage, der skal afholdes, og hvor mange sygetimer, der har været. 

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os