Skab overblik med et digital planlægningsværktøj

Med Intempus’ planlægningsværktøj bliver det ligeledes lettere for medarbejderne at holde styr på arbejdsopgaver, sager, projekter og dets tilhørende informationer. Planlægning gør, at medarbejderen altid har mulighed for at have de nødvendinge sagsinformationer lige ved hånden uanset om medarbejderen er farten eller kontoret, har internetforbindelse eller ej.

Når arbejdet er gjort, kan medarbejderen let markere opgaven som fuldført ved at swipe til højre eller tilføje yderligere informationer til sagen. Derefter sendes indberetningen direkte til kontoret. Medarbejderen kan derefter gå videre til dagens næste opgave uden at bekymre sig om at skulle ordne det administrative arbejde sidst på arbejdsdagen.

Lad Jesper vise dig, hvor let det er at planlægge medarbejdernes arbejdstid

Se her hvordan Anton Christensen bruger Intempus hver dag til at gøre administrationsarbejdet nemt både ude på marken og på kontoret.

Styr på tiden, styr på økonomien

Hos Intempus ved vi, hvor værdifuldt god tidsstyring er, og med vores planlægningsværktøj bliver det lettere end nogensinde før at holde styr på medarbejderne, opgaver og arbejdstid. Let og enkelt kan medarbejderens kalender udfyldes direkte fra den varme stol på kontoret. Medarbejderen kan på farten holde styr på arbejdsdagen direkte i Intempus app’en, hvor kalenderen informerer om dagens forestående arbejde. Når arbejdet er udført, kan medarbejderen let markere opgaven som fuldført og indberetningen sendes direkte til administrationen. Planlægning er endnu et værktøj fra Intempus’ værktøjskasse, der kan hjælpe din virksomhed med at skabe overblik og spare tid.

Gør planlægningen af medarbejdernes arbejdsdag endnu lettere og mere intelligent med Intempus’ GPS-funktion. Med GPS-funktionen slået til kan du følge medarbejderens færden i løbet af arbejdsdagen og sager kan foreslåes baseret på lokation. Det skaber vandtætte og valide indberetninger! Læs mere om GPS her. En anden måde at spare tid på er ved at benytte sig af vores nye app til kørselsregistrering, som er nem og effektiv til at indberette arbejdstiden.

Intempus - meget mere end blot et planlægningsværktøj

Foruden et online planlægningssystem, der giver overblik over arbejdsopgaver, medarbejdere og tid, så har Intempus en lang række funktioner, som kan gøre arbejdsdagen lettere for dig og dine medarbejdere.

Timeregistrering

Intempus er et mobil timeregistrerings system, der gør det nemt for medarbejdere at registrere deres arbejde. Medarbejderne kan registrere tid, kørsel, mm. direkte i Intempus' app.

GPS-tracking

GPS-tracking giver overblik over, hvor medarbejderne befinder sig. GPS-modulet i Intempus gør det muligt for administratoren hjemme på kontoret at følge medarbejderne i arbejdsdagen.

Integration

Integrationen giver mulighed for, at Intempus kan tale sammen med dit løn- eller økonomisystem. Det betyder, at du nemt kan lave løn eller fakturere, når du modtager dagens indberetninger.

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os