Kontakt os
Har du lyst til at høre mere om Intempus?
Giv os et kald eller send os en besked.
Skriv til os
Ofte stillede spørgsmål
Er du ny eller eksisterende kunde og har du nogle spørgsmål til Intempus?
Så kan du se nogle at vores ofte stillede spørgsmål her.
Integrerer vi til e-conomic?
Ja, vi har en stærk tovejs integration, der automatisk lader data flyde mellem de to systemer. Dvs. at oprettes der en ny kunde i e-conomic, oprettes kunden automatisk også i Intempus.
Integrerer vi til lønsystemer?
Ja, vi integrerer til lønsystemer som Visma, Dataløn, Proløn, Danløn, Lessor og Epos.
Kan man registrere kørsel, og hvordan fungerer det?
Ja, man kan sagtens registrere sin arbejdskørsel i Intempus. Kørsel kan både registreres via GPS tracking og ved indtastning af start- og slutlokation. Kørslen kan desuden registreres både i privat- og firmabil, og direkte på projekter.
Kan jeg få en gennemgang af systemet, så vi kender det lidt?
Ja, vi kan give jer en demo af systemet, hvor vi tager udgangspunkt i jeres behov.
Hvor hurtigt kan vi komme igang?
Du kan prøve systemet allerede i dag. Skal systemet sættes op specifikt til jer, vil vi tage snakken med jer omkring dette mundtligt.
Kommer der flere gebyrer, når vi melder folk på, og kan vi melde dem fra igen, hvis de ikke skal bruge systemet?
Vi har ingen bindingsperiode, og I kan løbende melde alle de folk til og fra, I ønsker. I betaler generelt kun for de aktive licenser, I ønsker at benytte.
Håndterer I overenskomster?
Ja , det gør vi. Vi kan opsætte overtidsregler efter jeres overenskomst(er).
Hvordan fungerer planlægning? Kan medarbejderne planlægge selv?
Vores planlægningssystem er henvendt til administratoren, som så kan planlægge vagter og arbejdstid for medarbejderne. Medarbejderne kan derfor ikke selv planlægge eller bytte deres vagter.