Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os

Ofte stillede spørgsmål

Er du ny eller eksisterende kunde og har du nogle spørgsmål til Intempus?

Så kan du se nogle at vores ofte stillede spørgsmål her.

Kan du ikke finde dit spørgsmål her?

Søg og find hurtigt hjælp og vejledning i vores support forum.

Ja, vi har en stærk tovejs integration, der automatisk lader data flyde mellem de to systemer. Dvs. at oprettes der en ny kunde i e-conomic, oprettes kunden automatisk også i Intempus. 

Ja, vi integrerer til lønsystemer som Visma, Dataløn, Proløn, Danløn, Lessor og Epos.

Ja, man kan sagtens registrere sin arbejdskørsel i Intempus. Kørsel kan både registreres via GPS tracking og ved indtastning af start- og slutlokation. Kørslen kan desuden registreres både i privat- og firmabil, og direkte på projekter. 

Ja, vi kan give jer en demo af systemet, hvor vi tager udgangspunkt i jeres behov.

Du kan prøve systemet allerede i dag. Skal systemet sættes op specifikt til jer, vil vi tage snakken med jer omkring dette mundtligt.

Vi har ingen bindingsperiode, og I kan løbende melde alle de folk til og fra, I ønsker. I betaler generelt kun for de aktive licenser, I ønsker at benytte. 

Ja , det gør vi. Vi kan opsætte overtidsregler efter jeres overenskomst(er). 

Vores planlægningssystem er henvendt til administratoren, som så kan planlægge vagter og arbejdstid for medarbejderne. Medarbejderne kan derfor ikke selv planlægge eller bytte deres vagter.