Nemmere administration af fravær og fuldt overblik

Fravær er en af de værste ting at skulle forholde sig til som leder. I hvert fald hvis det ikke er af den planlagte slags. Der skal lukkes huller i arbejdsstyrken, og penge forsvinder direkte ud af forretningen. Men den bedste måde at komme nemmest omkring alt besværet med fravær er at få skabt overblik. I Intempus tror vi ikke på, at det sker gennem manuelle registreringer i Excel, hvor en travl hverdag gør det til en sur pligt at holde opdateret.

App til fravær registrering

Få hurtig, brugervenlig og præcis fraværsregistrering

I Intempus’ app kræver det få klik at indberette dagens arbejde eller fravær, hvis man af den ene eller anden årsag ikke arbejder den pågældende dag. Så er det overstået, og data samles hurtigt og overskueligt, så lederen dels kan godkende fraværet, men ikke mindst også trække en rapport og med et grafisk overblik kunne se, om noget ser unormalt ud. Det giver de bedste forudsætninger for at kunne reagere på det.

Er du klar over, at Intempus er meget mere end fraværsregistrering? Intempus hjælper dig også med at holde styr på:

  • Timer, varer, kørsel, udlæg, materialer og så videre, som registreres direkte på sagerne
  • Noter, som lægges på sagen, så misforståelser undgås
  • Billeder og dokumenter på hver sag, så dokumentation og kvalitetssikring er på plads
  • Og du kan bruge appen hvor som helst – også selvom der ikke er signal. Den virker nemlig offline

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere om det

Skræddersyet registrering af fravær til netop dig og din forretning

Med Intempus kan medarbejderne registrere alle typer fravær såsom sygdom, ferie og skole. Systemet er bygget op til at kunne tilpasses den enkelte virksomheds behov og lade medarbejderne registrere lige præcis den type fravær, I har brug for. Fravær er uproduktiv tid. Det ved Intempus, og på den måde hjælper fraværsregistreringerne dig også med at kunne se, hvor og hvornår pengene bliver tjent og ikke mindst opdage, hvor forretningen kan optimeres.

Lad os vise, hvad Intempus kan gøre for dig

Intempus er simpel og fleksibel timeregistrering. Vi har udviklet vores app og web-system ud fra, at det skal være så nemt som muligt for brugeren og samtidig kan sættes op til alle typer af virksomheder. Og så skal du kunne få mest muligt ud af dine dater. Derfor kan Intempus integreres med de fleste løn- og regnskabssystemer, så du kan lave korrekt og præcis løn, fakturering og regnskab på mindre end den halve tid. Det vil vi rigtigt gerne vise frem for dig og samtidig hjælpe dig med opsætningen. Det kan gøres online, tager ikke mere end 20 minutter, og du kan booke en fremvisning her.

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top