Intempus

Fraværsregistrering gjort let

Fraværsregistrering kan være en bøvlet og uforudsigelig affære. Intempus gør fraværsregistrering let både for medarbejder og administrator. Så hvorfor ikke gøre arbejdsdagen lidt lettere?

Intempus timeregistrering app og admin video

Lad Intempus gøre det meste af arbejdet, så din fraværsregistrering bliver lettere end nogensinde før

Med Intempus kan dine medarbejdere let registrere deres fravær, uanset om det er planlagt eller ej. Registrer sygdom, ferie, fridage eller andet fravær.

I administrationsmodulet i Intempus er det nemt for dig som leder, at bevare det fulde overblik over dine medarbejders fravær altid.

Foruden fravær kan du med Intempus nemt registrere dine arbejdstimer, kørsel, diæter, tillæg, udlæg eller specificere dine arbejdsopgaver til fakturering

Nemmere administration af fravær og fuldt overblik

Fravær er en af de værste ting at skulle forholde sig til som leder. I hvert fald hvis det ikke er af den planlagte slags. Der skal lukkes huller i arbejdsstyrken, og penge forsvinder direkte ud af forretningen. Men overblik er den bedste måde lettest at komme omkring alt det besvær, som fravær kan give. I Intempus tror vi ikke på, at det sker gennem manuelle registreringer i Excel, hvor en travl hverdag gør det til en sur pligt at holde dokumentet opdateret. Derfor har vi gjort fraværsregistrering let og tilgængelig med Intempus.

 

Derudover har Intempus specialiseret sig i at gøre det administrative arbejde så let som muligt for virksomheden såvel som for medarbejderen.

fraværsregistrering_mobil_app+web
fravær_mobil_app_intempus_timeregistrering

Skræddersyet fraværsregistrering til netop din forretning

Med Intempus kan medarbejderne registrere alle typer fravær såsom sygdom, ferie og skole. Systemet er bygget op til at kunne tilpasses den enkelte virksomheds behov og lade medarbejderne registrere lige præcis den type fravær, I har brug for. Fravær er uproduktiv tid. Det ved Intempus. Derfor giver fraværsregistrering dig mulighed for at se, hvor og hvornår pengene bliver tjent og ikke mindst opdage, hvor forretningen kan optimeres.

Gør som +12.000 andre og brug Intempus til at gøre arbejdsdagen nemmere

Kan Intempus gøre en forskel i din hverdag?

Intempus er brugervenlig og fleksibel tidsregistrering. Vores app og web-system er udviklet ud fra filosofien om, at det skal være så nemt som muligt for brugeren at få integreret Intempus som en fast del af arbejdsdagen. Med Intempus som den daglige hjælpende hånd bliver tidsregistrering nemlig simpelt, effektivt og hurtigt.

 

Samtidig kan Intempus sættes op til alle typer af virksomheder. Det sikrer, at vi kan tilpasse systemet til dine behov og arbejdsgange. Du kan også vælge at integrere Intempus med dit løn- og regnskabssystem, så du let og fejlfrit kan lave løn, fakturere og lave regnskab på mindre end den halve tid.

Intempus app med timeregistrering vises på iPhone

Intempus timeregistrering app og admin video

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?

Se her, hvordan Intempus hjalp Raaschou Byg og Inventarsnedkeri få en nemmere administration

Intempus hjælper medarbejderen i arbejdsdagen

Vi har den alle ved hånden. Mobilen. Intempus tidsregistrerings app til mobilen hjælper dig med mange af de administrative opgaver, du som medarbejder har på jobbet i løbet af en dag. Se her, hvordan Intempus kan blive din effektive og tidsbesparende følgesvend igennem arbejdsdagen

Planlægning af arbejdsdagen

Planlæg dine medarbejders arbejdsdag med Intempus’ planlægningsfunktion, så du får overblik og effektiviserer overleveringen af opgaver og sager.

Integration til løn- og økonomisystem

Integrér dit økonomisystem med Intempus, så medarbejdernes indberetninger kan forvandles til kundefakturaer, eller reducér lønkørsel til få klik med integration til dit lønsystem.

Overhold overenskomsten

Bekymre du dig for om I overtræder overenskomstrammerne? Med Intempus slipper du for sådan nogle bekymringer, da Intempus kan sættes op til din overenskomst eller lokalaftale.

Overtidsregler og afspadsering

Sæt Intempus op så systemet er tilpasset netop din overenskomst eller lokalaftale. Med en daglig normtid og opsatte regler, er det let at holde styr på overtid og afspadsering.

Akkordarbejde på den overskuelige måde

Akkordarbejde kan hurtigt blive lidt af et udregningsarbejde – medmindre man bruger Intempus. Intempus kan nemlig klare alt udregningen for din virksomhed. Sæt akkorderne op til enten at skulle afregnes på baggrund af tid eller udført arbejde, og så udregner Intempus resten. Akkordsummen kan endda redigeres løbende, hvis det skulle være nødvendigt.

Bevar overblikket med GPS

GPS-funktionen gør det muligt at se medarbejdernes lokation i løbet af arbejdsdagen og er særligt værdifuld, når medarbejderne skal kunne dokumentere deres færden. Når medarbejderen ankommer til den relevante GPS-zone, tjekkes medarbejderen automatisk ind på sagen, og når arbejdet er udført, kan medarbejderen blot swipe til højre for at indsende indberetningen eller tilføje flere informationer til sagen.   
Timeregistrering_digital
partner_integration_system_intempus

Kom nemt i gang med Intempus

14 dage. Det er den tid, du får Intempus gratis, når du opretter dig. Vi mener nemlig, at man bedst kan finde ud af, hvordan systemet skal tilpasses ens egen virksomhed, når man prøver det i virkeligheden.

 

Det er let at komme i gang med at bruge Intempus. Du skal bare give et kald eller sende os en mail. Så tager vi sammen en snak om din virksomheds behov, og hvad det er I søger i et tidregistreringssystem. Bagefter aftaler vi et tidspunkt, hvor vi kan guide dig igennem systemet, så du er godt klædt på til at bruge det i din hverdag.

 

Det foregår ved, at vi introducerer dig til systemet over telefonen, imens du kan følge med på din egen computerskærm – og det hele tager ikke mere end 20 minutter. Så simpelt er vores system at finde rundt i.

Har du lyst til at vide mere om fraværsregistrering i Intempus?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center