Lad Intempus gøre det meste af arbejdet, så din fraværsregistrering bliver lettere end nogensinde før

Med Intempus kan dine medarbejdere let registrere deres fravær, uanset om det er planlagt eller ej. Registrer sygdom, ferie, fridage eller andet fravær.

I administrationsmodulet i Intempus er det nemt for dig som leder, at bevare det fulde overblik over dine medarbejders fravær altid.

Foruden fravær kan du med Intempus nemt registrere dine arbejdstimer, kørsel, diæter, tillæg, udlæg eller specificere dine arbejdsopgaver til fakturering
Nemmere administration af fravær og fuldt overblik
Fravær er en af de værste ting at skulle forholde sig til som leder. I hvert fald hvis det ikke er af den planlagte slags. Der skal lukkes huller i arbejdsstyrken, og penge forsvinder direkte ud af forretningen. Men overblik er den bedste måde lettest at komme omkring alt det besvær, som fravær kan give. I Intempus tror vi ikke på, at det sker gennem manuelle registreringer i Excel, hvor en travl hverdag gør det til en sur pligt at holde dokumentet opdateret. Derfor har vi gjort fraværsregistrering let og tilgængelig med Intempus.
Derudover har Intempus specialiseret sig i at gøre det administrative arbejde så let som muligt for virksomheden såvel som for medarbejderen.


Skræddersyet fraværsregistrering til netop din forretning
Med Intempus kan medarbejderne registrere alle typer fravær såsom sygdom, ferie og skole. Systemet er bygget op til at kunne tilpasses den enkelte virksomheds behov og lade medarbejderne registrere lige præcis den type fravær, I har brug for. Fravær er uproduktiv tid. Det ved Intempus. Derfor giver fraværsregistrering dig mulighed for at se, hvor og hvornår pengene bliver tjent og ikke mindst opdage, hvor forretningen kan optimeres.
Kan Intempus gøre en forskel i din hverdag?
Intempus er brugervenlig og fleksibel tidsregistrering. Vores app og web-system er udviklet ud fra filosofien om, at det skal være så nemt som muligt for brugeren at få integreret Intempus som en fast del af arbejdsdagen. Med Intempus som den daglige hjælpende hånd bliver tidsregistrering nemlig simpelt, effektivt og hurtigt.
Samtidig kan Intempus sættes op til alle typer af virksomheder. Det sikrer, at vi kan tilpasse systemet til dine behov og arbejdsgange. Du kan også vælge at integrere Intempus med dit løn- og regnskabssystem, så du let og fejlfrit kan lave løn, fakturere og lave regnskab på mindre end den halve tid.

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?
Se her, hvordan Intempus hjalp Raaschou Byg og Inventarsnedkeri få en nemmere administration
Intempus hjælper medarbejderen i arbejdsdagen
Vi har den alle ved hånden. Mobilen. Intempus tidsregistrerings app til mobilen hjælper dig med mange af de administrative opgaver, du som medarbejder har på jobbet i løbet af en dag. Se her, hvordan Intempus kan blive din effektive og tidsbesparende følgesvend igennem arbejdsdagen
Planlægning af arbejdsdagen
Integration til løn- og økonomisystem
Overhold overenskomsten
Overtidsregler og afspadsering
Akkordarbejde på den overskuelige måde
Bevar overblikket med GPS


Kom nemt i gang med Intempus
14 dage. Det er den tid, du får Intempus gratis, når du opretter dig. Vi mener nemlig, at man bedst kan finde ud af, hvordan systemet skal tilpasses ens egen virksomhed, når man prøver det i virkeligheden.
Det er let at komme i gang med at bruge Intempus. Du skal bare give et kald eller sende os en mail. Så tager vi sammen en snak om din virksomheds behov, og hvad det er I søger i et tidregistreringssystem. Bagefter aftaler vi et tidspunkt, hvor vi kan guide dig igennem systemet, så du er godt klædt på til at bruge det i din hverdag.
Det foregår ved, at vi introducerer dig til systemet over telefonen, imens du kan følge med på din egen computerskærm – og det hele tager ikke mere end 20 minutter. Så simpelt er vores system at finde rundt i.
Har du lyst til at vide mere om fraværsregistrering i Intempus?
Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.