Nem komme/gå registrering med Intempus Terminal

Skal det bare være let og ligetil at registrere arbejdstid? Så har vi den helt rigtige løsning! Med Intempus Terminal kan du planlægge arbejdstidregistrering på medarbejdere, så de nemt kan tjekke ind og ud på vagter.

Sådan får I nemt og enkelt styr på den daglige timeregistrering.

Se hvordan du kan registrere arbejdstid med Intempus Terminal

Tilpas systemet til jeres arbejdsgange

Tjek ind på din vagt

På Intempus Terminal kan du og dine medarbejdere let tjekke ind på deres planlagte vagt. Når arbejdsdagen er slut, kan der nemt tjekkes ud, og på den måde er arbejdsdagen registreret 100% digitalt.

Opsæt fleksibel tolerancegrænse

I kan oprette en tolerance på planlagte vagter med en tidsramme på f.eks. 5 eller 15 minutter før eller efter vagten, hvor medarbejderen stadig kan tjekke ind eller ud på vagten inden for planlagt tid.

Vælg årsag for vagtafvigelse

Afviger medarbejderens tidsregistrering fra den planlagte vagt, er der mulighed for at vælge en årsag. Det er op til din virksomhed at beslutte, hvilke årsager medarbejderne kan vælge i mellem. Det kan f.eks. være sygdom, afspadsering, overarbejde, fri uden løn, etc.

Registrer automatisk overarbejde

Arbejder dine medarbejdere over, så kan I få sat overtidsregler op, så overarbejde automatisk registreres til de rigtige satser. Sådan slipper du for at skulle håndtere diverse overtidstillæg og skifteholdstillæg manuelt, og i stedet gøre det helt automatisk i Intempus.

Løft arbejdsdagen med et let og moderne system

Med Intempus Terminal kan medarbejderne simpelt registrere, når de kommer og går, har pause eller hvis der er afvigelser fra deres planlagte vagt.

Det gør det nemt for medarbejderen at indberette korrekt arbejdstid, men det bliver ligeledes let for administratoren at holde styr på alle medarbejdernes arbejdstid og fravær.

Mobil komme/gå registrering på app

Gør det nemt og ligetil for medarbejderne at registrere arbejdsdagen. Med Intempus app kan medarbejderen tjekke ind og ud med mobilen uanset, hvor de befinder sig, og samtidig indberette deres ferie, sygdom, flextid, afspadsering, kørsel, udlæg, overtid og meget mere.

Tjek ind og ud direkte på et projekt

Medarbejderne kan nemt tjekke ind og ud direkte på projekter. Det kan foregå på 2 måder: Enten ved, at du som administrator på forhånd har planlagt en vagt til dem, og når de så møder ind, kan de logge ind på terminalen og vælge det projekt, de skal arbejde på. Eller ved, at du som administrator har planlagt arbejdstid på et specifikt projekt, som de automatisk tjekker ind på, når de møder ind. 

Når de har færdiggjort arbejdet, kan de tjekke ud på projektet, og eventuelt tjekke ind på et nyt projekt. 

Let administrationen med Intempus Web

Med Intempus Web bliver administrationen nem. Her kan du se om dine medarbejdere er tjekket ind, nemt planlægge vagter og godkende registreret arbejde.

Med integration til andre systemer, som f.eks. lønsystem, bliver det også nemmere end nogensinde før at køre korrekt løn.

Forbind hele din administration

Outlook kalender integration til Intempus
Cookie-indstillinger