I Intempus samler vi på glade kunder. Vores mission er at gøre det administrative arbejde så let, overskueligt og pålideligt som muligt, samtidig med at vi altid stræber efter at skabe mest mulig værdi for vores kunder. Læs med her, hvordan Intempus har gjort en forskel i hverdagen for en håndfuld af vores kunder.

Vores kunder - deres historier

Med et nemt og cloud-baseret timeregistreringssystem, blev det ellers tidskrævende administrationsarbejde reduceret til 3 timer om måneden hos Prima Svin i Vestjylland...

Hos Agerskov Consulting i Nuuk administrerer de virksomheder og ejendomme over hele Grønland. Og med Intempus er det blevet nemt og hurtigt at fakturere kunderne...

For EMCH blev løsningen med digital timeregistrering og Business Central opgøret med manuel projektstyring og uendelige papirsedler. I stedet blev administrationen nem, digital og strømlinet...

Miljøorganisation, Verdens Skove, arbejder lokalt i verdens store skovområder, hvor de kæmper for skoven og et mangfoldigt dyre- og planteliv. Med sig har de Intempus til at holde styr på det administrative...

Hos Anton Christensen har de fuld styr på administrationen. Entreprenør- og kloakmestervirksomheden har nemlig digitaliseret deres administrative processer. Se her hvordan...

Hasseris Boligselskab har fået er værktøj, der altid sikrer at alt følger de forskellige overenskomster - og administrationen slipper samtidig for at skulle rode igennem 50 excel ark for at få overblikket...

Hos MinALTAN er inversteringen i Intempus længe tjent ind. Med Intempus er der kommet bedre overblik over forretningen og arbejdsgangene er blevet effektiviseret over hele linjen.

Igennem digital kvalitetssikring og timeregistrering har VAM fremtidssikret forretningen, som et led i deres nye digitale strategi. Læs hvordan VAM har sparet tid og fået mere tilfredse kunder...

En nemmere fakturerings process og et bedre overblik er nogle af de mange fordele, Janni Nielsen fra JN Bogføring har oplevet, efter hun begyndte at bruge Intempus. Hun oplever nemlig, at...

Mindre tid på administration og mere tid til kunderne er nogle af de fordele, Kjeld Hedegård Nielsen fra LL Transport og Entreprenør har oplevet, efter de begyndte at bruge Intempus...

Med implementeringen af Intempus Timeregistrering oplevede de hos Sjællands Vikarservice lang mere ro, når arbejdstimerne skulle registreres for de mellem 40 og 80 vikarer...

Det tog ikke lang tid for entreprenørvirksomheden, MKH Enterprise, at få øjnene op for Intempus' tidsbesparende fordele. Med 90% mindre tid på administrationen...