Kundecases
I Intempus samler vi på glade kunder. Vores mission er at gøre det administrative arbejde så let, overskueligt og pålideligt som muligt, samtidig med at vi altid stræber efter at skabe mest mulig værdi for vores kunder.
Nysgerrig på, hvordan Intempus har gjort en forskel for en håndfuld af vores kunder? Så læs med her.
Vores kunder – deres historier
- Alle
- Bogholderi og revision
- Bygge og anlæg
- Diverse
- Ejendomsadministration
- Landbrug
- Produktion
- Service
- Transport
- Vidensservice
Digital transformation lettede administrationen hos servicevirksomhed
Hos servicevirksomheden TRASBO var Intempus et led i en større digital transformation, hvor systemet bidrog til at lette deres arbejdsgange og deres administrative byrde.
Digitalisering er vejen frem for landsdækkende anlægsgartner
Projektarbejde er en central del af arbejdsdagen hos BF-Anlæg. Derfor har Intempus været det helt rette match for anlægsgartnerfirmaet, der idag registrere alt fra aktive arbejdstimer, køretid og overarbejde til materiale og- og maskinforbrug på forskellige projekter direkte i systemet.
Rekrutteringsbureau lettede faktureringen med 2 smarte systemer
Rekrutteringsbereauet CFOPEOPLE, der yder assistance til virksomheders økonomi- og finansafdelinger i Danmark, har fået et bedre faktureringsgrundlag med Intempus med integration til e-conomic.
Vækst og digitalisering følges ad hos konsulenthuset Payview
For det voksende konsulenthus Payview er det afgørende at følge med tidens digitalisering for fortsat at kunne levere den bedste rådgivning inden for løn og regnskab.
Museum letter projektstyringen og den manuelle administration
Som virksomhed med gang i mange forskellige udgravninger og projekter, var det nødvendigt for Kroppedal Museum med et system, der kunne håndtere projektstyring og udlæg. Det fik de med Intempus med integration til e-conomic med projektstyring.
Konsulentvirksomhed håndterer nemt fakturerbare timer
Med kvalitet, tid og økonomi i højsædet, rådgiver Tholstrup Rådgivende Ingeniører virksomheder i større byggeprojekter. Intempus hjælper med at sikre nem og korrekt fakturering af timer.
Selvstændig bogholder sparer tid med Intempus
Hos enkeltmandsvirksomheden Stengårdens Bogføring spares der masser af manuelle timer på fakturering. Med Intempus og e-conomic har den selvstændige bogholder nemlig fået digitaliseret sit papirarbejde..
Funktionærvirksomhed fik overblik over medarbejdernes timer
Rønde Sparekasse har effektiviseret timeregistreringen blandt deres funktionæransatte. Derfor er der nu fuldt overblik over alt fra afspadseringstimer, overarbejde til feriedage
Intempus gør en verden til forskel hos GEV
Hos GEV er administrationen lettet med Intempus, der både har gjort det nemmere at holde styr på de mange typer medarbejdere samtidig med at fleksibiliteten er blevet bevaret.