Kundecases
I Intempus samler vi på glade kunder. Vores mission er at gøre det administrative arbejde så let, overskueligt og pålideligt som muligt, samtidig med at vi altid stræber efter at skabe mest mulig værdi for vores kunder.
Nysgerrig på, hvordan Intempus har gjort en forskel for en håndfuld af vores kunder? Så læs med her.
Vores kunder – deres historier

Vækst og digitalisering følges ad hos konsulenthuset Payview
For det voksende konsulenthus Payview er det afgørende at følge med tidens digitalisering for fortsat at kunne levere den bedste rådgivning inden for løn og regnskab.

Museum letter projektstyringen og den manuelle administration
Som virksomhed med gang i mange forskellige udgravninger og projekter, var det nødvendigt for Kroppedal Museum med et system, der kunne håndtere projektstyring og udlæg. Det fik de med Intempus med integration til e-conomic med projektstyring.

Konsulentvirksomhed håndterer nemt fakturerbare timer
Med kvalitet, tid og økonomi i højsædet, rådgiver Tholstrup Rådgivende Ingeniører virksomheder i større byggeprojekter. Intempus hjælper med at sikre nem og korrekt fakturering af timer.

Selvstændig bogholder sparer tid med Intempus
Hos enkeltmandsvirksomheden Stengårdens Bogføring spares der masser af manuelle timer på fakturering. Med Intempus og e-conomic har den selvstændige bogholder nemlig fået digitaliseret sit papirarbejde..

Funktionærvirksomhed fik overblik over medarbejdernes timer
Rønde Sparekasse har effektiviseret timeregistreringen blandt deres funktionæransatte. Derfor er der nu fuldt overblik over alt fra afspadseringstimer, overarbejde til feriedage

Intempus gør en verden til forskel hos GEV
Hos GEV er administrationen lettet med Intempus, der både har gjort det nemmere at holde styr på de mange typer medarbejdere samtidig med at fleksibiliteten er blevet bevaret.

Svineproducent med vokseværk fik digitalt overblik og kontrol
Hos Prima Svin bruger direktøren kun 3 timer om måneden på at godkende sine medarbejderes arbejdstid. Alt registrering af arbejdstid foregår nemlig digitalt i Intempus’ tidsregistreringssystem ude i stalden.

Medarbejdere under digitale himmelstrøg hos NPC Malerfirma
NPC Malerfirma håndterer bl.a. timeregistrering og projektstyring gennem IT, hvilket har gjort manuel indtastning overflødig og sikret en ordentlig dokumentation over for kunden.

Grønlandsk konsulentvirksomhed har fået administrativt overblik
Hos Agerskov Consulting er de kommet væk fra den tunge, manuelle tidsregistrering i Excel. Med Intempus har de fået et bedre overblik over folks tid og fravær – og det er vigtigt, når man er en virksomhed, hvor administrationen er i fokus.