I efteråret 2022 overgik CFOPEOPLE til Intempus med integration til økonomisystemet e-conomic. I dag bruger virksomheden systemerne til at holde styr på de fakturerbare konsulenttimer og sikre præcis fakturering til alle deres kunder.
CFOPEOPLE er et interim og rekrutteringsbureau, der yder både akut og langsigtet assistance til virksomheders økonomi- og finansafdelinger overalt i Danmark. Før efteråret 2022 havde de ingen systemer til at holde styr på deres timer og projekter, men med et netværk på over 4000 konsulenter og mange både midlertidige og permanente kunder, var det nødvendigt at få en intuitiv og nem løsning, der kunne give dem et bedre overblik og grundlag for faktureringen.
Karina B. Stelmach, som er Controller i CFOPEOPLE og står for virksomhedens økonomi, uddyber:
“Vi ledte efter timeregistreringssystem i efteråret 2022 og fandt vej til Intempus. Vi valgte Intempus fordi systemet har en integration til e-conomic og er intuitivt og nemt at anvende”.
Bedre faktureringsgrundlag
Samspillet mellem Intempus og e-conomic gør timeregistreringen og faktureringen nem for konsulenterne og administrationsafdelingen i CFOPEOPLE. Når konsulenterne har arbejdet på en kunde, kan de nemt registrere deres timer i Intempus, hvorefter dataen automatisk ligger klar til godkendelse og fakturering i e-conomic. Således danner konsulenternes registreringer grundlaget for faktureringen, fortæller Karina.
Når de to systemer løbende udveksler informationer, slipper de for dobbeltarbejde ved at skulle taste alle oplysninger ind i deres regnskabsprogram. I stedet foregår det automatisk, hvilket også gør at de minimerer manuelle fejl.
Nem opstart og god support
Karina og de resterende medarbejdere har haft en positiv oplevelse med opstarten hos Intempus:
“Opstarten hos Intempus var nem og intuitiv, og der var god vejledning fra en dygtig implementeringskonsulent”, uddyber Karina.
Konsulenterne bruger systemet uden problemer, men skulle der alligevel dukke spørgsmål op, har Karina oplevet at der altid er mulighed for at komme i kontakt med supporten:
“Efter opstarten har det været nemt at komme i kontakt med Intempus, hvis jeg havde spørgsmål eller brug for yderligere hjælp”.
Da Intempus’ AI-funktioner, som bl.a. gør det nemt at spore afvigelser i medarbejdernes indberetninger, blev lanceret, oplevede Karina f.eks., at hun fik god vejledning af supporten omkring hvorvidt de nye funktioner kunne hjælpe deres forretning. Og når der kommer opdateringer og nye funktioner i systemet fremover, er hun heller ikke i tvivl om, at supporten altid står klar til at vejlede hende og hjælpe med at tilpasse deres løsning til fremtiden.