Forbind dine systemer

Intempus integrerer til eksterne systemer, herunder både løn- og regnskabssystemer samt kvalitetssikring. Med en integration kan din data enten automatisk eller med få klik overføres fra det ene system til det andet. Det betyder mindre manuelt arbejde og færre fejl.

Se vores integrationsmuligheder her

Integration til dit regnskabs- eller ERP system

Samspillet mellem Intempus og dit regnskab- eller ERP system kan for alvor løfte bogholderiet i virksomheden. Godkendte indberetninger kan sendes automatisk eller med få klik fra Intempus til dit regnskabssystem, hvorfra kunden kan faktureres straks efter, at arbejdet er udført.

En integration mellem Intempus og dit økonomisystem er et uundværlig redskab, hvis din virksomhed gerne vil optimere sin administration, gøre fakturering så let og effektiv som muligt samt bevare det økonomiske projektoverblik.

e-conomic integration til Intempus

e-conomic er et brugervenligt regnskabssystem til små- og mellemstore virksomheder, der har brug for nem fakturering og projektoverblik.

Microsoft Dynamics’ 365 Business Central er det oplagte system til virksomheden, der har brug for et skræddersyet ERP-system.

microsoft dynamics nav

Microsoft Dynamics Navision (NAV) er den mindre og ældre version af 365 Business Central til virksomheder, der har brug for et tilpasset ERP-system.

Uniconta er et komplet ERP-og økonomisystem til virksomheder, der enten har det enkle behov eller komplekse processer.

EG Artesa er branchespecifik software, hvis systemer i dag udgør den administrative og økonomiske rygrad for mange virksomheder.

Microsoft Dynamics AX er et komplekst ERP-system for større virksomheder, der har brug for et samlet system til alt fra drift og økonomi.

C5 er et regnskabsprogram, som særligt bruges til finans, supply chain, projektstyring og analyser til små og mellemstore virksomheder. 


Integration til dit lønsystem

Lav løn nemmere, hurtigere og med færre fejl end nogensinde før. Med en integration mellem Intempus og dit lønsystem reduceres den administrative tid, der bruges på lønkørsel, fra timer til minutter.

Med Intempus, der foruden arbejdstimer også holder styr på overtid, afspadsering, udlæg og fravær, bliver det simpelt og overskueligt at lave løn for alle medarbejdere. Se vores lønpartnere her.

DataLøn er Danmarks mest anvendte lønsystem, der leverer lønsedler til over 60.000 mindre og mellemstore virksomheder.

ProLøn er et moderne lønsystem til virksomheder, der ønsker en nem go gnidningsfri lønkørsel måned for måned. ProLøn er en del af Visma.

Visma Enterprise er et lønsystem for større virksomheder, og er hver måned med til at sikre løn for +250.000 medarbejdere.

LessorLøn er et system til lønbehandling for små og store virksomheder. Systemet tilpasses virksomhedernes forskellige krav og behov.

Danløn er et nemt, sikkert og prisvenligt online lønsystem, der gør lønkørslen let og ligetil for mere end 70.000 virksomheder i dag.

365Løn er en effektiv løsning til administration af løn, som samler alle lønoplysninger ét sted – i Dynamics 365 Business Central.


Integration med filoverførsel

Med en integration med filoverførsel er det muligt at lave en custom fileksport, der passer til det system, du benytter. Vi har allerede en del systemer med en custom fileksport, hvilket betyder, at godkendt data fra Intempus nemt kan eksporteres i en excelfil og uploades i det andet system.

Her er et udpluk af de systemer, vi har et custom fil eksport til i dag. Skal vi lave en custom fileksport til dit system?

epos løn integration til intempus

Epos Løn er et af markedets mest fleksible lønsystemer. Det har alt, hvad der skal bruges for at sikre en korrekt og automatiseret lønbehandling.

Intect lønintegration til intempus

Med Intect’s nemme & innovative lønsystem kan lønadministrationen skræddersyes efter din virksomheds behov.

zenegy løn integration med filoverførsel

Zenegy’s lønsystemer henvender sig til både små som store virksomheder. Med systemet får I fleksibilitet og automation.


Andre integrationer

Intempus kan forbindes med andre systemer, så samspillet i din administration bliver så let og gnidningsfri som muligt. Intempus kan bl.a. forbindes med arbejdskalenderen, en mobil kommunikationsplatform og kvalitetssikring, som kan hjælpe med at løfte jeres virksomhedsadministration til nye højder.

Outlook kalender integration til Intempus

Med en 2-vejs integration til Outlook Kalender synkroniseres medarbejdernes registreringer i Intempus og planlagte begivenheder i Outlook Kalender automatisk over i det andet system.

Ekko App er en nem og simpel kommunikationsplatform, hvor al intern kommunikation, vigtige dokumenter, onboarding og rapporteringsværktøj samles i én medarbejder app.

Inspectly integration med Intempus

Kvalitetssikring kan være et must for mange virksomheder. Integrationen mellem Intempus og Inspectly digitaliserer og løfter kvalitetssikrings processen.

Med en integration til Keatech kan du følge medarbejdernes færden via GPS-enheder monteret på køretøjet. Det giver valid dokumentation og indsigt i om kørsels-registreringerne er korrekte.

Kontakt os for at høre mere

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger