Vi elsker timeregistrering
I Intempus elsker vi timeregistrering! Vi ved nemlig, at det gør arbejdsdagen lettere for både medarbejdere og virksomhedsejere. Samtidig skaber det tryghed, pålidelighed og sikker data. Hver dag ser vi, hvilken værdi timeregistrering skaber for små som store virksomheder, og det er dén forskel, som driver os.
Os der elsker timeregistrering
40+
Medarbejdere
1500+
Kunder
55.000+
Brugere
Vores rejse
I dag består Intempus af mange dygtige mennesker, Intempuserne, som hver dag arbejder på at skabe den bedste løsning til tidsregistrering til alle virksomheder. Men før vi nåede hertil, har vi været på en spændende rejse.
INSYSTEM grundlægges
INSYSTEM grundlægges af Christophe Zafiryadis. Systemet står i en længere årrække for timeindberetningen hos Professionshøjskolen UCC.
Intempus ApS grundlægges
INSYSTEM bliver til anpartsselskabet Intempus ApS, der stiftes af tre unge iværksættere. Intempus’ fysiske rammer tæller både et hovedkontor i København og lokaler i Aarhus.
Visdomsrejsen
Intempus forlænger visdomsrejsen og bliver fortsat skarpere på sine kunders behov. Det har udmøntet sig i en række nye samarbejds- og integrations-partnerskaber med nogle af markedets bedste spillere.
1000 oprettelser
Intempus runder 1000 oprettelser af virksomheder. Siden Intempus fik sin første kunde i 2013, er det gået stærkt med at få kunder. Intempus bruges nu af folk inden for bygge og anlæg, industri og produktion, servicefagene og af konsulenter, bogholdere og revisorer.
Norge & Sverige
Intempus udvider, sammen med sin integrations-partner e-conomic, forretningen til Sverige og Norge. 12.000 brugere har nu oprettet sig i Intempus og har tilsammen foretaget 2,6 millioner indberetninger.
Vækst og break even
For tredje år i træk fordobler Intempus omsætningen. Samtidig nåes dét, der er en milepæl i enhver virksomhed – break even. I foråret 2016 overstiger indtægterne for første gang udgifterne.
Partnerskaberne blomstrer
Lige fra starten har det været Intempus’ filosofi at skabe det bedst mulige produkt ved også at udnytte data i fællesskab med andre systemer. Denne strategi forløses 2017, hvor flere nye integrationspartnere lanceres, ligesom der også indgåes aftaler med flere salgspartnere.
Intempus i Island
I begyndelsen af 2018 drager Intempus til Island, hvor vi starter et partnerskab med den islandske virksomhed Svar. Siden da har samarbejdet blomstret, og Intempus er nu veletableret på det islandske marked. Med en solid integration Uniconta, hundredevis af brugere og et stærkt partnerskab fortsætter Intempus den islandske rejse fremover.
Intempus & Visma Time
Det gode samarbejde mellem Intempus og Visma resulterer i Intempus’ første white label udgave – Visma Time.
Intempus Terminal lanceres
Intempus lancerer et nyt produkt – Intempus Terminal – som er en løsning til komme/gå registrering, der særligt henvender sig til virksomheder indenfor produktion og industri.
Intempus og DataLøn Tid
Efter mange års samarbejde mellem Intempus og DataLøn, lanceres Intempus’ anden white label udgave – DataLøn Tid.
Intempus bliver en del af Visma
Som en naturlig forlængelse af mange års tæt samarbejde, bliver Intempus en del af Visma-koncernen.
10 år og 100 millioner indberetninger
Intempus fylder 10 år, og samtidig når vi en vigtig milepæl: 100 millioner indberetninger i vores system.
Intempus lancerer AI-pakke
Som de første i Danmark lancerer Intempus en AI-pakke med en række intelligente funktioner, som gør administrationen mere sikker og effektiv med hjælp fra AI teknologi.
50.000 brugere af systemet
I den første del af 2024 vokser antallet af nye brugere med rekordfart, og i juli runder vi 50.000 brugere af systemet.
Mød Intempus teamet
Christophe Zafiryadis
Founder & CEO
Sales
Jesper Lagoni
Sales Manager
Niklas Hansen
Sales Consultant
Nicholas Eriksen
Sales Consultant
Allan Bruhn
Sales Consultant
Marketing & HR
Marina Overbye
Head of Marketing & HR
Alberte Asmussen
Marketing Coordinator
Customer Success
Alexander Gosvig
Konsulentchef
Alexander Vestergaard
Implementeringskonsulent
Mette West
Implementeringskonsulent
Karoline Roslev Hald
Implementeringskonsulent
Christian Korntved Nissen
Implementeringskonsulent
Linette Trige Petersen
Implementeringskonsulent
Lasse Kjærgaard Nielsen
Kundekonsulent
Yasmin Aw-Ali
Kundekonsulent
Morten Klejstrup Hansen
Kundekonsulent
Rasmus Gregers
Kundekonsulent
Amalie Malthe Ludvigsen
Kundekonsulent
Louise Holt
Kundekonsulent
Timon Holm
Kundekonsulent
Software Engineers
Bruno Thalmann
CTO
Abanoub Keriackus
Mobile App Lead
Paul Gilmartin
Backend Team Lead
Alexandre Rodrigues
DevOps Team Lead
André Kobæk
Integrations Team Lead
Maro Ortega
Frontend End Team Lead
Frederik McCallum Andersen
UX/UI Designer
Stefan Micheelsen
Backend Software Engineer
Sarah Shealy
Backend Software Engineer
Rishab Tariyal
Backend Software Engineer
Io Boye Pinnerup
Backend Software Engineer
Robert Walker
Frontend Software Engineer
Shahraz Hassan
Frontend Software Engineer
Carl Hammarling
Frontend Engineer
Anders Nørrelykke
Senior Frontend Developer
Inese Ieraga
Integrations Software Engineer
Rafael Moreira
Integrations Software Engineer
Henrik Haue Pedersen
DevOps Engineer
Dharanidaran Paramasivan
DevOps Engineer
Kasper Dupont
DevOps Engineer
Matús Satara
Android Developer
Sakshi Patil
iOS Developer