Intempus - os der elsker timeregistrering
I Intempus elsker vi timeregistrering! Vi er nemlig klar, over at digital timeregistrering er et værktøj, der ikke bare gøre arbejdsdagen lettere at for medarbejdere såvel som virksomheds ejere, men som også skaber tryghed, pålidelighed og sikker data. Hver dag ser vi, hvilken værdi timeregistrering skaber for små som store virksomheder, og det er den forskel, som driver os.
Vores rejse
Intempus 2.0
2019 starter ud med et brag, da Intempus 2.0 bliver lanceret. Intempus 2.0 betyder et redesignet administrationsmodul, intelligent planlægning og GPS-tracking, der tilsammen fører Intempus et niveau op i timeregistreringsmarkedet.
Intempus i Island
I begyndelsen af 2018 drager Intempus til Island, hvor vi starter et partneskab med den islandske virksomhed Svar. Siden da har samarbejdet blomstret, og Intempus er nu veletableret på det islandske marked. Med en solid integration til Uniconta, hundredvis af brugere og et stærkt partnerskab fortsætter Intempus den islandske rejse fremover.
Partnerskaberne blomstrer
Lige fra starten har det været Intempus’ filosofi at skabe det bedst mulige produkt ved også at udnytte data i fællesskab med andre systemer. Denne strategi forløses i 2017, hvor flere nye integrationspartnere lanceres, ligesom der også indgåes aftaler med flere salgspartnere.
Vækst og break even
For tredje år i træk fordobler Intempus omsætningen. Samtidig nåes det, der er en milepæl i enhver virksomhed – break even. I foråret 2016 overstiger indtægterne for første gang udgifterne
Norge & Sverige
Intempus udvider, sammen med sin integrationspartner e-conomic, forretningen til Sverige og Norge. 12.000 brugere har nu oprettet sig i Intempus og har tilsammen foretaget 2,6 millioner indberetninger.
1000 virksomhedsoprettelser
Intempus runder 1000 virksomhedsoprettelser. Siden Intempus fik sin første kunde i 2013, er det gået stærkt med at få kunder. Intempus bruges nu af folk inden for bygge og anlæg, industri og produktion, servicefagene og af konsulenter, bogholdere og revisorer.
Visdomsrejsen
Intempus forlænger visdomsrejsen og bliver fortsat skarpere på sine kunders behov. Det har udmøntet sig i en række nye samarbejds- og integrationspartnerskaber med nogle af markedets bedste spillere.
Intempus ApS grundlægges
INSYSTEM bliver til anpartsselskabet Intempus ApS, der stiftes af tre unge iværksættere. Intempus’ fysiske rammer tæller både et hovedkontor i København og lokaler i Østjyllands hovedstad Aarhus.
INSYSTEM grundlægges
INSYSTEM grundlægges af Christophe Zafiryadis. Systemet står i en længere årrække for timeindberetningen hos Professionshøjskolen UCC
Mød Intempus-teamet

Christophe Zafiryadis
Founder & CEO

Kim Green
Sales Director

Jesper Lagoni
Sales & Partner Manager

Martin Bjerre Troelsen
Sales Manager

Niklas Hansen
Sales Manager

Marina Arnel Overbye
Marketing & HR Ansvarlig

Alexander Gosvig
Konsulentchef

Mie Petersen
Implementeringskonsulent

Anders Rostgaard Petersen
Implementeringskonsulent

Mia Bandsberg Poulsen
Supporter

Bruno Thalmann
Software Developer

Stefan Micheelsen
Software Developer

Robert Walker
Software Developer

Kasper Dupont
Software Developer

Paul Gilmartin
Software Developer

Ewerton Ruiz
Software Developer

Kasper Lind Sørensen
Software Developer

Abanoub Keriackus
Software Developer

Michele Cimmino
Software Developer

Vincenzo Lavorante
Software Developer

Dragos Busuioc
Software Developer

Frederik McCallum Andersen
UX Designer

Heidi Sahl
PA for CEO

Andreas Andersen
Software Developer (Student Worker)

Lasse Svensson
Salgspraktikant