Vi elsker at ikke bruge tid på tidsregistrering!
I Intempus elsker vi tidsregistrering – især når det ingen tid tager! Vi ved, at når der er styr på tiden, bliver arbejdsdagen lettere for både medarbejdere og virksomhedsejere. Hver dag ser vi, hvilken værdi nem og intelligent tidsregistrering skaber for små og store virksomheder, og det er dén forskel, som driver os.
Vil du være en del af holdet? Tjek vores ledige stillinger ud!
Os der elsker nem timeregistrering

45+
Medarbejdere
2000+
Kunder
65.000+
Brugere
Vores rejse
I dag består Intempus af et team af dygtige folk, som hver dag arbejder på at skabe den bedste løsning til tidsregistrering til vores kunder. Men før vi nåede hertil, har vi været på en spændende rejse.
INSYSTEM grundlægges
INSYSTEM grundlægges af Christophe Zafiryadis. Systemet står i en længere årrække for timeindberetningen hos Professionshøjskolen UCC.
Intempus ApS grundlægges
INSYSTEM bliver til anpartsselskabet Intempus ApS, der stiftes af tre unge iværksættere. Intempus’ fysiske rammer tæller både et hovedkontor i København og lokaler i Aarhus.
Visdomsrejsen
Intempus forlænger visdomsrejsen og bliver fortsat skarpere på sine kunders behov. Det har udmøntet sig i en række nye samarbejds- og integrations-partnerskaber med nogle af markedets bedste spillere.
1000 oprettelser
Intempus runder 1000 oprettelser af virksomheder. Siden Intempus fik sin første kunde i 2013, er det gået stærkt med at få kunder. Intempus bruges nu af folk inden for bygge og anlæg, industri og produktion, servicefagene og af konsulenter, bogholdere og revisorer.
Norge & Sverige
Intempus udvider, sammen med sin integrations-partner e-conomic, forretningen til Sverige og Norge. 12.000 brugere har nu oprettet sig i Intempus og har tilsammen foretaget 2,6 millioner indberetninger.
Vækst og break even
For tredje år i træk fordobler Intempus omsætningen. Samtidig nåes dét, der er en milepæl i enhver virksomhed – break even. I foråret 2016 overstiger indtægterne for første gang udgifterne.
Partnerskaberne blomstrer
Lige fra starten har det været Intempus’ filosofi at skabe det bedst mulige produkt ved også at udnytte data i fællesskab med andre systemer. Denne strategi forløses 2017, hvor flere nye integrationspartnere lanceres, ligesom der også indgåes aftaler med flere salgspartnere.
Intempus i Island
I begyndelsen af 2018 drager Intempus til Island, hvor vi starter et partnerskab med den islandske virksomhed Svar. Siden da har samarbejdet blomstret, og Intempus er nu veletableret på det islandske marked. Med en solid integration Uniconta, hundredevis af brugere og et stærkt partnerskab fortsætter Intempus den islandske rejse fremover.
Intempus & Visma Time
Det gode samarbejde mellem Intempus og Visma resulterer i Intempus’ første white label udgave – Visma Time.
Intempus Terminal lanceres
Intempus lancerer et nyt produkt – Intempus Terminal – som er en løsning til komme/gå registrering, der særligt henvender sig til virksomheder indenfor produktion og industri.
Intempus og DataLøn Tid
Efter mange års samarbejde mellem Intempus og DataLøn, lanceres Intempus’ anden white label udgave – DataLøn Tid.
Intempus bliver en del af Visma
Som en naturlig forlængelse af mange års tæt samarbejde, bliver Intempus en del af Visma-koncernen.
10 år og 100 millioner indberetninger
Intempus fylder 10 år, og samtidig når vi en vigtig milepæl: 100 millioner indberetninger i vores system.
Intempus lancerer AI-pakke
Som de første i Danmark lancerer Intempus en AI-pakke med en række intelligente funktioner, som gør administrationen mere sikker og effektiv med hjælp fra AI teknologi.
50.000 brugere af systemet
I den første del af 2024 vokser antallet af nye brugere med rekordfart, og i juli runder vi 50.000 brugere af systemet.
Mød Intempus teamet

Christophe Zafiryadis
Founder & CEO
Sales

Jesper Lagoni
Sales Manager

Niklas Hansen
Sales Consultant

Nicholas Eriksen
Sales Consultant
Marketing & HR

Marina Overbye
Head of Marketing & HR

Alberte Asmussen
Marketing Coordinator
Customer Success

Alexander Gosvig
Konsulentchef

Alexander Vestergaard
Team lead for Implementeringsteamet

Mette West
Implementeringskonsulent

Karoline Roslev Hald
Implementeringskonsulent

Christian Korntved Nissen
Implementeringskonsulent

Linette Trige Petersen
Implementeringskonsulent

Lasse Kjærgaard Nielsen
Team lead for Kundekonsulent teamet

Yasmin Aw-Ali
Kundekonsulent

Morten Klejstrup Hansen
Kundekonsulent

Rasmus Gregers
Kundekonsulent

Amalie Malthe Ludvigsen
Kundekonsulent

Louise Holt
Kundekonsulent

Timon Holm
Kundekonsulent

Nicklas Friis Andersen
Studentermedhjælper
Software Engineers

Bruno Thalmann
CTO

Abanoub Keriackus
Mobile App Lead

Paul Gilmartin
Backend Team Lead

Alexandre Rodrigues
DevOps Team Lead

André Kobæk
Integrations Team Lead

Maro Ortega
Frontend End Team Lead

Frederik McCallum Andersen
UX/UI Designer

Stefan Micheelsen
Backend Software Engineer

Rishab Tariyal
Backend Software Engineer

Io Boye Pinnerup
Backend Software Engineer

Robert Walker
Frontend Software Engineer

Shahraz Hassan
Frontend Software Engineer

Carl Hammarling
Frontend Engineer

Anders Nørrelykke
Senior Frontend Developer

Inese Ieraga
Integrations Software Engineer

Rafael Moreira
Integrations Software Engineer

Dharanidaran Paramasivan
DevOps Engineer

Kasper Dupont
Security Engineer

Matús Satara
Android Developer

Sakshi Patil
iOS Developer