Intempus

Moderne timeregistrering til en pris efter dit behov

Funktioner

Basic

49 kr pr bruger/md

Standard

89 kr pr bruger/md

Pro

119 kr pr bruger/md

Timeregistrering
done
done
done
Fraværsregistrering
done
done
done
Kørselsregistrering
done
done
done
Udlægsregistrering
done
done
done
Kalender
done
done
done
Stempelur
done
done
done
Materielregistrering
done
done
Vareregistrering
done
done
Billed- og dokument funktion
done
done
Saldi
done
done
Regler for overtid/afspadsering
done
done
Godkendelsesflow
done
done
Integrationer
done
done
Komme/gå registrering via Terminal
done
done
Planlægning
done
done
GPS-tracking
done
60-dages-reglen
done
Minimum 4 licenser per virksomhed
Oprettelsesgebyr DKK 950 ,- pr. virksomhed

Er du i tvivl om, hvilken prispakke der er rigtig for dig?

Læs vores prisguide, som vejleder dig til den helt rigtige løsning baseret på din virksomhed og dine behov.

Konsulentydelser

Skal du have hjælp til opsætning af en eller flere integrationer? Vores erfarne konsulenter hjælper gerne med at opsætte integrationen mellem Intempus og dit økonomi- eller lønsystem i samarbejde med dig. På den måde sikrer du, at integrationen bliver sat op uden fejl og tilpasset til netop din virksomhed og dine arbejdsgange. Kontakt os på 26 400 390 eller skriv i chatten for at høre mere om prisen på din ønskede løsning.

Opsætning af integration til økonomi/ERP system

Skal Intempus integreres med dit økonomi- eller ERP-system, så hjælper vores konsulenter gerne med opsætningen.

Opsætning af integration til lønsystem

Vi opsætter gerne integrationen til dit lønsystem i samarbejde med dig, så det bliver nemt, sikkert og effektivt at lave løn.

Opsætning af e-conomic projektstyring

Vil gerne have hjælp til opsætte e-conomic's projektstyring? Vores konsulenter tilpasser opsætningen til din virksomhed.

Overfør indberetninger til lønsystem og økonomisystem

Opsætning af integration til dit system

Integrerer vi ikke med én eller flere af de systemer, du bruger i dag? Så kan vi sagtens lave integrationen.

Nem timeregistrering for alle medarbejdere

Opsætning af overtid

Vil du have opsat regler for overtid, så overtid udregnes automatisk? Vores konsulenter hjælper gerne med at opsætte reglerne i systemet.

Nem timeregistrering

Opsætning af afspadsering

Bruger I afspadsering eller flextid, så kan Intempus opsættes til at udregne afspadsering automatisk. Få hjælp fra vores hold af konsulenter.

Opsætning af akkord

Gør din virksomhed brug af akkordarbejde, så kan det sættes op i Intempus, så det passer til jeres arbejdsgang og fordeling af akkordsum.

Kursus og rådgivning

Ønsker du et on-site kursus i Intempus eller en fysisk fremvisning af Intempus i dine egne lokaler, så kommer vores konsulenter gerne forbi.

Har du spørgsmål til vores priser?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst mulig

Privacy Preference Center