Moderne timeregistrering til en pris efter dit behov

  • Basis
  • Standard
  • Pro
Funktioner BasisStandardPro
Funktioner
kr.59
pr. bruger / md
kr.99
pr. bruger / md
kr.129
pr. bruger / md
Timeregistrering
Registrer tid og overtid for arbejdsdagen
Fraværsregistrering
Indberet alle typer fravær som ferie, sygdom, afspadsering, mm
Kørselsregistrering
Registrer arbejdskørsel via GPS eller indtastning af adresse
Udlægsregistrering
Vedhæft kvitteringer som udlæg eller registrer diæter
Kalender
Se indberetninger i kalenderoverblik og godkend dem direkte i Kalenderen
Stempelur
Start og stop ur for at registrere tid direkte på sager
Materielregistrering
Registrer brug af materiel og maskiner på sager
Vareregistrering
Registrer brug af varer på sager
Billed- og dokument funktion
Vedhæft billeder og dokumenter til indberetninger
Saldi
Få overblik over medarbejdernes saldi som ferie, kørsel, fridage, afspadsering, mm
Regler for overtid/afspadsering
Hold nemt styr på medarbejdernes overtid eller afspadsering med automatisk overenskomsthåndtering
Godkendelsesflow
Fleksibelt godkendelsesflow der kan bestå af både 1., 2., 3. og endelig godkender
Integrationer
Forbind din timeregistrering med dit løn-, økonomi- eller kvalitetssikringssystem
Komme/gå registrering via Terminal
Lad medarbejdere registrerer, når de møder ind og går hjem via terminal
Planlægning
Planlægning arbejdstid for medarbejdere eller på projekter og se indberetninger i Planlægningsmodulet
GPS-tracking
Track medarbejderne i løbet af arbejdsdagen, udlevér nemmere opgaver på farten og giv indberetningerne ekstra dokumentation
60-dages-reglen
Med 60-dages-reglen håndteres reglerne for skattefrie kilometerpenge automatisk for alle medarbejdere
Vælg pakkeVælg pakkeVælg pakke

Er du i tvivl om, hvilken prispakke der er rigtig for dig?

Læs vores prisguide, som vejleder dig til den helt rigtige løsning baseret på din virksomhed og dine behov.

 

Konsulent ydelser

Skal du have hjælp til opsætning af en eller flere integrationer? Vores erfarne konsulenter hjælper gerne med at opsætte integrationen mellem Intempus og dit regnskabs- eller lønsystem i samarbejde med dig. På den måde sikrer du, at integrationen bliver sat op uden fejl og tilpasset til netop din virksomhed og dine arbejdsgange. Kontakt os på 26 390 400 eller skriv i chatten for at høre mere om prisen på din ønskede løsning.

Opsætning af projektstyring

Vil gerne have hjælp til opsætte e-conomic's projektstyring? Vores konsulenter tilpasser opsætningen til din virksomhed.

Opsætning af integration til dit system

Integrerer vi ikke med én eller flere af de systemer, du bruger i dag? Så kan vi sagtens lave integrationen.

Opsætning af akkord

Gør din virksomhed brug af akkordarbejde, så kan det sættes op, så det passer til jeres arbejdsgang og fordeling af akkordsum.

Vejledende konsulentpriser

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os