Med Intempus Web kan du både registrere tid og fravær, men det er også her, at du som administrator nemt kan håndtere det daglige administrationsarbejde – og vi tør godt vædde med at du kommer til at spare både tid og bøvl og i stedet får en gnidningsfri administration. 

Intempus Web for timeregistranter

Registrering af arbejdstid

Skal du registrere arbejdstid, kan det sagtens gøres direkte i Intempus Web. Er du på farten eller væk fra computeren, kan du også benytte Intempus App til at indberette arbejdsdagen direkte på mobilen. 

 

Indberet al slags fravær

Har du taget en fridag? Eller har du været på kursus et par dage? Så kan det nemt indberettes i Intempus, så der altid er styr på fraværsregistreringen i virksomheden.  

Du kan se din fraværsregistrering under Saldi, hvor du bl.a. løbende kan se dine optjente feriedage. 

Materiel og tillæg

Har du gjort brug af materiel eller benyttet tillæg i dit arbejde? Tilføj det nemt til dine sager

Udlæg og diæter

Har du lagt ud for en kundefrokost eller været på kursus? Så kan du nemt tilføje dine kvitteringer i app’en

Billeder og dokumenter

Tilføj nemt billeder eller dokumenter til dine indberetninger direkte i Intempus’ app

Intempus Web for administratorer

Planlægningsmodul

Intempus’ intuitive planlægningsværktøj samler medarbejdernes sager i en kalendervisning, der ikke blot giver fuldt overblik over, hvordan medarbejdernes tid fordeles, men samtidig giver administratorer mulighed for at planlægge de enkelte medarbejderes arbejdstid og projekter uge for uge.

Saldi

Med Saldi modulet kan du som administrator bevare overblikket over alle dine medarbejderes forskellige saldi. Hvilke saldi I vil benytte i virksomheden, er helt op til jer. De forskellige saldi opdateres automatisk, når medarbejderne laver deres indberetninger og kan også nemt ses på Intempus' app. 

Fakturering & løn

Intempus handler ikke kun om at gøre timeregistrering og indberetning af arbejde så let som muligt. Det handler også om at effektivisere administrationsarbejdet. Derfor integrerer Intempus til eksterne økonomi- og lønsystemer, så data i Intempus nemt kan overføres til andre systemer effektivt og sikkert. Således kan kundearbejde faktureres med det samme, og lønkørslen kan laves med få klik.

Automatisk håndtering af overtid & afspadsering

Opsæt regler for overtid eller afspadsering i overensstemmelse med overenskomst eller lokalaftale. Med en normtid for det daglige arbejde, registreres overarbejde automatisk. Skal timerne afspadseres, tilføjes de automatisk medarbejderens  afspadseringsbalance. Gør din virksomhed i stedet brug af overtidsregler, registreres de ekstra timer, så de ligger klar til udbetaling.

GPS-tracking

Intempus’ unikke GPS-tracking gør det muligt at have et geografisk overblik over, hvor dine medarbejdere befinder sig i realtid. Det gør det muligt at tilpasse arbejdsopgaver og sager baseret på medarbejdernes lokation. Er der GPS-koordinater på en sag, bliver medarbejderen automatisk tjekket ind på en sag, når personen befinder sig i den pågældende GPS-zone.

Akkordarbejde

Slip for at skulle bruge tonsvis af administrations timer på at holde styr på prislister, takster og timepriser. Du kan med fordel lade Intempus håndtere akkordarbejdet for din virksomhed. Uanset om medarbejderne skal aflønnes på baggrund af udført arbejde eller tidsforbrug, så er det gjort nemt med Intempus, der automatisk udregner akkordarbejdet for dig.

Intempus Terminal

Med Intempus Terminal bliver den daglige komme/gå registrering nem og tilgængelig for alle dine medarbejdere. Afviger medarbejderens registrering fra den planlagte vagt, så giver systemet mulighed for at vælge årsag. På den måde slipper du som administrator for bruge unødvendig tid på administrationsarbejdet, og kan i stedet bruge tiden på andre opgaver.

60-dages-reglen

Det kan hurtigt koste mange administrationstimer, når man som virksomhed skal håndtere 60-dages-reglen for alle sine medarbejdere. Med Intempus kan man dog slippe for det manuelle arbejde, da systemet kan håndtere 60 dages reglen helt automatisk. Det betyder, at når reglen er sat op for medarbejderne i virksomheden, registreres dagene automatisk, når medarbejderne registrere deres arbejde.

Intempus Web for godkendere

Godkender app til godkenderen på farten

Med Godkender App’en kan du let godkende indberetninger direkte på mobilen. På den måde er du, som godkender, altid kun få klik fra at kunne godkende dagens arbejde for dine medarbejdere. Læs mere om Intempus app og andre funktioner der gør din arbejdsdag nemmere som godkender.

Fleksibelt godkendelsesflow

Godkendelse af indberettet arbejde kan være en stor administrativ tidsrøver, især hvis det skal godkendes af forskellige administratorer. Med Intempus er godkendelsesflowet gjort effektivt og overskueligt. Der kan vælges én eller flere godkendere og derefter er det let at godkende medarbejdernes arbejdstid.

Intempus' integrationer

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os