Med Intempus App er det nemt at registrere arbejdsdagen på farten. Medarbejderne kan med få klik registrere alt fra arbejdstid på projekter, indberette kørsel, se planlagt arbejde og få overblikket over deres feriedage, afspadseringstimer, kørte kilometer mm. Naturligvis er det også muligt at lave den daglige timeregistrering på computeren. Læs mere om det under Intempus Web.
App funktioner
Gør arbejdsdagen nemmere med digital timeregistrering, hvor tid let registreres direkte i Intempus’ app
Uanset om det er ferie, sygdom, skoleophold eller andet, så er det nemt at registrere fravær i Intempus
Har du gjort brug af materiel eller benyttet tillæg i dit arbejde? Tilføj det nemt til dine sager
Har du lagt ud for en kundefrokost eller været på kursus? Så kan du nemt tilføje dine kvitteringer i app’en
Registrer din arbejdskørsel direkte på kundesagen. Tast blot adressen ind, så beregnes distancen automatisk
Bevar overblikket over optjente feriedage, afspadseringstimer, kilometer og meget mere
Tilføj nemt billeder eller dokumenter til dine indberetninger direkte i Intempus’ app
Overskuelig administration
Uanset hvilken type timeregistrering dit firma har behov for, så bliver administrationen gjort gennem det samme overskuelige administrationsmodul. Din administration bliver skræddersyet til netop dit behov, så du kun behøver forholde dig til de funktioner der er relevante for dit firma. Vi kan bl.a. opsætte overenskomster, projektstyring, godkendelsesflow, 60-dages-reglen og meget mere.
Intempus' integrationer




















Har du lyst til at høre mere om Intempus?
Ring eller skriv til os.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.