Automatisk tidsregistrering? Ja tak!
Autoregistrering er den rette løsning for jer, der har medarbejdere med faste arbejdstider, som typisk arbejder det samme antal timer hver uge. Deres registreringer er autogenereret i systemet, så det eneste de selv skal gøre er at registrere afvigelser som f.eks. sygdom, ferie, kursus og lignende.
Med autoregistrering klares timeregistreringen helt automatisk
Digital timeregistrering gjort nemt for alle
Den ideelle løsning til funktionæransatte
De nye lovkrav gælder – med meget få undtagelser, – alle medarbejdere, herunder funktionærer.
Men selvfølgelig behøver de fastlønnede medarbejdere, der er ansat til samme antal timer hver dag, ikke at registrere det samme hver dag. I stedet kan I få en løsning med autoregistrering, som gør at de kun skal registere, hvis de afviger fra deres normale arbejdstid.
Lyst til at høre mere om autoregistrering?
Med autoregistrering overholder I den nye lov →
Med Intempus’ autoregistrering bliver medarbejdernes daglige arbejdstid registreret helt automatisk i systemet. Det eneste medarbejderne skal gøre er at registrere eventuelle afvigelser, så som sygdom, ferie, kursus og lignende.
Samme dag vil registreringen ligge som “planlagt arbejde” i appen, indtil om natten, hvor den vil omdannes til at være registreret, med mindre medarbejderen har fortaget en afvigelsesregistrering, som det f.eks. er tilfældet i videoen.
Løsningen er optimal til virksomheder med funktionæransatte med fast løn og faste arbejdstider.
Overholder alle lovkrav for arbejdstidsregistrering
Basis
Basispakken giver det nødvendige system til digital timeregistrering. Du og dine medarbejdere får bl.a.:
- Registrering af arbejdstid
- Autoregistrering
- Registrering af alle typer fravær
- Stempelur
- Udlægsregistrering
- Kørselsregistrering
- Saldi over fravær; ferie, feriefridage, sygdom, mm.
- Kalender
- Integration til lønsystem
- 48-timers regel
- 11-timers regel
Vores løsning med autoregistrering
Ønsker I en brugervenlig løsning med autoregistrering, der samtidig sikrer jer at overholde de nye lovkrav?
Så er vores Basispakke det rette valg for jer. Her får I alt, hvad I behøver for at overholde minimumskravene i den nye lov – i ét smart system til arbejdstidsregistrering.
Se alle vores prispakker og andre funktioner her:
Skal vi tage en uforpligtende snak?
Har du spørgsmål til, hvordan Intempus kan lette jeres administration og gøre arbejdsdagen nemmere? Så book en gratis og uforpligtende demo med en af vores dygtige konsulenter.
Ofte stillede spørgsmål
FAQ om digital tidsregistrering
Er du ny eller eksisterende kunde og har du nogle spørgsmål til Intempus?
Så kan du se nogle at vores ofte stillede spørgsmål her.
Lever Intempus op til lovekravene om at være et pålideligt, tilgængeligt og objektivt tidsregistreringssystem?
Ja, Intempus lever op til alle de nye lovkrav om arbejdstidsregistrering.
Loven siger, at du som arbejdsgiver skal stille et system til rådighed, hvor dine medarbejdere kan registrere tid og fravær, inden den 1. juli 2024. Systemet skal også kunne gemme oplysningerne i 5 år.
Med Intempus’ Basis-pakke får I en nem og brugervenlig løsning, der møder alle de nye krav.
Skal funktionærer også registrere tid?
Kravene til arbejdstidsregistrering gælder også funktionærer, også selvom man er fastlønnet og har faste arbejdstider.
En nem løsning til funktionærer er autoregistrering. Her registreres medarbejderes arbejdstid automatisk. De skal kun selv registrere, hvis de afviger fra deres normale arbejdstid, f.eks pga. overarbejde, sygdom, ferie, omsorgsdage eller kursus.
Kan man planlægge arbejdstid og vagter for medarbejderne i et tidsregistreringssystem?
Det er forskelligt fra system til system. I Intempus kan man som administrator sagtens planlægge arbejdstid og ferie for medarbejderne.
Ved planlagte arbejde eller ferie, vil aktiviteten ligge som et forslag til en indberetning for medarbejderne i app’en. Herfra kræver det blot et enkelt swipe, og så er indberetningen lavet.
Medarbejderne kan dog ikke selv planlægge eller bytte deres vagter.
Integrerer Intempus med e-conomic?
Ja, vi har en stærk tovejs integration, der automatisk lader data flyde mellem de to systemer. Dvs. at oprettes der en ny kunde i e-conomic, oprettes kunden automatisk også i Intempus. Eller godkendes indberetninger i Intempus, kan de automatisk overføres til det relevante projekt i e-conomic og ligger klar til fakturering.
Kan man få en integration mellem sit tidsregistreringssystem og lønsystem?
Intempus integrerer til lønsystemer som Visma Løn, DataLøn, ProLøn, Danløn, Lessor og Epos. Med en lønintegration kan man nemt overføre godkendte timer, feriedage, sygetimer, kørsel, udlæg, tillæg mm. fra Intempus til lønsystemet, så lønkørslen bliver hurtig og korrekt.
Kan et tidsregistreringssystem håndtere vores overenskomst?
Ja , det kan vi sagtens håndtere i Intempus. Vi opsætter gerne overtidsregler efter en eller flere overenskomster, så I automatisk overholder overenskomstreglerne for alle typer medarbejdere uden bekymring.