Optimer din tidsregistrering med AI

Med Intempus’ tidsregistrering med AI kan I sikre mindre administrationsarbejde og mere korrekt data.

Hør hvordan afvigelsesdetektion kan løfte jeres daglige administration!

Nem, sikker og effektiv administration med din AI hjælper

Automatisk fejlfinding og hurtig godkendelse

Hvordan løfter AI den daglige tidsregistrering?

Med AI-funktionen Afvigelsesdetektion får I bedre indsigt, mere kontrol og færre fejl i jeres tidsregistrering end nogensinde før.

Funktionen bliver løbende klogere på medarbejdernes indberetninger og vil derfra kunne påpege de indberetninger, som skiller sig ud og har stor chance for at være forkerte eller have fejl.

På den måde kan du som administrator hurtigt få overblikket over, hvilke indberetninger, der skal kigges nærmere på og tjekkes en ekstra gang.

Lyst til at høre mere om, hvordan afvigelsesdetektion kan lette jeres administration?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.

Funktionen der hjælper jer med at få overblik

Når Afvigelsesdetektionen løbende har lært jeres data at kende, vil afvigelsesscoren kunne påpege, hvilke indberetninger, der ikke har afvigelser og derfor let kan godkendes samt hvilke indberetninger, der har mindre eller kraftige afvigelser, som derfor burde undersøges nærmere.

På den måde kan I sikre, at de korrekte indberetninger hurtigt kan godkendes og tiden så kan bruges på at rette fejlindberetninger. Her kan du se resultatet af, hvordan afvigelsesdetektionen i gennemsnit sortere data for virksomheder. Funktionen kan nemlig finde ukorrekte og indberetninger med fejl med op til 80% sandsynlighed.

Få notifikation ved manglende indberetning

Giv dine medarbejdere en hjælpende håndhelt automatisk

Glemmer dine medarbejdere nogle gange at indberette deres arbejdstid? Det kan ske for selv den bedste at glemme én eller flere indberetninger i arbejdsdagens travlhed. Med Intempus kan dine medarbejdere automatisk modtage en push besked på mobilen, hvis de har glemt at registrere hele eller blot noget af arbejdsdagen i systemet.

Smartere udlægsregistrering? Ja tak!

Gør udlægsregistreringen nemmere og mere intelligent

Med den nye funktion til udlægsregistrering bliver det nemmere end nogensinde før at indberette sine udlæg. Når en medarbejder vil registrere et udlæg og tage et billede af kvitteringen, vil billedet blive scannet og beløbet registreret automatisk. Er beløbet i en anden valuta, så vil det automatisk registreres i danske kroner baseret på dagens valutakurs.

Kunne du tænke dig at prøve Intempus?

Prøv Intempus gratis i 14 dage helt uden binding

Forbind Intempus med dine systemer

Outlook kalender integration til Intempus
Cookie-indstillinger