Timeregistrering med nem SSO login
Med SSO (Single Sign-on / enkeltlogon) har medarbejderne mulighed for at logge på deres Intempus app med loginoplysninger fra deres Microsoft virksomhedskonto, så de ikke behøver at huske flere login-oplysninger og adgangskoder.
Log på Intempus nemt og hurtigt med SSO
Hvad er SSO? Og hvordan fungerer det i Intempus?
Single sign-on (SSO) er en godkendelsesmetode, der gør det muligt for brugere at logge på apps og hjemmesider ved kun at bruge ét sæt loginoplysninger. Intempus integrerer til Microsoft Azure SSO. Det betyder, at brugere kan logge ind på Intempus med deres arbejdsemail i stedet for at skulle huske et særligt brugernavn og adgangskode til Intempus. Virksomheder, der bruger SSO, kan vælge enten at kræve, at deres medarbejdere anvender SSO, når de logger ind på deres Intempus app, eller de kan lade dem vælge mellem SSO og almindeligt adgangskodelogin.
Gnidningsfri og sikker login-oplevelse med SSO
Med SSO sparer medarbejderen tid på ikke at skulle logge ind eller genanvende brugernavne og adgangskoder til hver hjemmeside eller applikation. Hvis man ikke før har anvendt en password manager vil SSO også bidrage til att øge sikkerheden, fordi medarbejderen ikke behøver at opbevare mange forskellige adgangskoder på papir.
Som virksomhed vil man opleve en markant reduktion i antallet af mislykkede login-forsøg og nulstilling af adgangskoder, hvilket sparer tid for både administrationen og medarbejderne.
Design selv løsningen til jeres virksomhed
Design en løsning, der passer til jeres arbejdsgange helt uforpligtende.