Gør din virksomhed smartere med Intempus' tidsregistrering

Tid. Vi snakker ofte om det. Regner på det. Forsøger at få mere af det. Tid er vigtigt. Derfor er det også vigtigt at have det fulde overblik over tiden. Gennem let og brugervenlig tidsregistrering hjælper Intempus dig til det mest optimale overblik over, hvor meget tid dig og dine medarbejdere bruger på de enkelte opgaver. 

 

Klik på den interaktive video for at høre mere om mulighederne med Intempus

Overblik over arbejdstid

Få styr på indberettet kundearbejde, overarbejde, kørsel, udlæg, tillæg og fravær. Intempus er ét system, der samler al data samme sted. Derfra kan dataen vidersendes til andre systemer.

Et system til dine behov

Digital timeregistrering er et must for alle virksomheder. Men hver virksomhed gør tingene forskelligt. Derfor systemet tilpasses netop din virksomheds arbejdsgange.

Digital administration

Med Intempus har du digitaliseret en stor del af den daglige administration. Men Intempus kan også forbindes med dit løn- og regnskabssystem, som gør hele administrationen helt digital.

+27.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Tidsregistrering der hjælper medarbejderen i hverdagen

Vi har den alle ved hånden. Mobilen. Intempus tidsregistrerings app til mobilen hjælper dig med mange af de administrative opgaver, du som medarbejder har på jobbet i løbet af en dag. Se her, hvordan Intempus kan blive din effektive og tidsbesparende følgesvend igennem arbejdsdagen.

Registrer nemt dagens opgaver og timer direkte på app. Her kan medarbejderen indberette alt fra kundearbejde, overtid, fravær, tillæg, udlæg og kørsel. 
Gør administrationensarbejdet let, og sæt Intempus op til din overenskomst eller lokalaftale med regler for overtid, normtid, afspadseringsbalance og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens krav. Det gør, at du slipper for besværlige udregninger.

Starter din første opgave langt væk, eller skal du ud til en kunde, kan du gennem app’en lave kørselsregistrering ved enten at indtaste start og sluttidspunkt eller lade din GPS aflæse din rute. Dermed bliver det hurtigere og nemmere for dig at sikre, at din kørsel bliver registreret. Samtidig kan du registrere, om det er din egen eller firmaets bil, du ruller af sted i.

Med en integration til dit regnskabssystem kan dine kunder faktureres med det samme, arbejdet er fuldført. Med lønintegration kan du i stedet for at bruge flere timer om ugen på lønkørsel nøjes med få minutter til opgaven samt reducere risikoen for fejl i lønsedlen.
 

Intempus’ app kan bruges til langt mere end blot tidsregistrering. Som arbejdsdagen skrider frem, kan du samtidig bruge app’en til at registrere dit forbrug af varer på de enkelte sager ud fra det varekartotek, som virksomheden har tilknyttet til Intempus.

 

Skal det gøres endnu nemmere og hurtigere, imens du er på opgave ude hos fru Larsen mandag formiddag, har du og din virksomhed mulighed for at tilslutte en Bluetooth-stregkodescanner til Intempus, så det er lettere at finde varerne i kartoteket.

Kunne du tænke dig at følge med i, hvor dine medarbejdere befinder sig i løbet af arbejdsdagen? Intempus’ innovative GPS-tracking gør, at medarbejderen kan følges i realtid. Det gør arbejdsdagen mere fleksibel, da administratoren kan fordele nye opgaver til medarbejderne på farten baseret på lokation. Medarbejderne bliver samtidig automatisk tjekket ind på sager, når de ankommer til sagens GPS-zone.
 
 

I tvivl, om Intempus' tidsregistrering kunne være noget for din virksomhed?

Se her, hvordan Intempus’ tidsregistrering kan hjælpe din virksomhed.

Tidsregistrering der sparer tid hele vejen rund i administrationen

Medarbejderne er ikke de eneste, der oplever en lettere arbejdsdag med digital tidsregistrering. For dig som administrator bliver mange af dagens gøremål både mere overskuelige og hurtigere overstået. Du sparer nemlig tid, når du lader Intempus hjælpe dig med opgaverne.

Med Intempus’ digitale timeregistreringsløsning bliver den daglige håndtering af timesedler, kørselsindberetninger, udlæg, tillæg og fravær nem. Det hele er foregår nemlig digitalt, hvilket betyder, at de forskellige indberetninger kun skal registreres én gang. Derefter er de inde i systemet, hvor du som administrator eller leder, kan godkende dem, og sende dataen videre til løn og regnskab. 

Med Saldi funktionen har både medarbejderen såvel som lederen, altid overblik over de forskellige balancer, medarbejderen har. Det kan f.eks. være overblik over optjente og brugte feriedage, ferie/fridage, afspadseringstimer, sygetimer, kørte kilometer og meget mere. Det er helt op til virksomheden at vælge, hvilke saldi der er relevante. 
 
 

Med Intempus’ tidsregistrering har du mulighed for at få integration til dit løn- og regnskabssystem. Det gør det markant lettere for dig, når du skal udbetale løn eller fakturere dine kunder.

Intempus samler nemlig alle dine medarbejderes timer, som kan sendes direkte til dit lønsystem efter godkendelse. 

Derudover kan Intempus sende data til dit regnskabssystem ved godkendelse. Det gør, at du kan fakturere kunderne straks efter udført arbejde, eller overføre dataen til projektet, så du løbende bevarer det økonomiske projektoverblik. 

Mange kunder. Mange medarbejdere. Mange opgaver at holde styr på. Det kan være svært at bevare overblikket i en travl hverdag. Med Intempus’ planlægningsfunktion får du et større overblik over medarbejdere, opgaver og arbejdstid – og hvornår opgaven er fuldført.

 

Let og enkelt kan medarbejderens kalender udfyldes direkte fra din varme stol på kontoret. Det giver medarbejderen mulighed for at holde styr på arbejdsdagen direkte i app’en, imens vedkommende er på farten. Her informerer kalenderen nemlig om dagens kommende opgaver, og når det er udført, markeres opgaven som fuldført.

Derefter sendes medarbejderens tidsregistrering direkte til dig og administrationen og er klar til godkendelse. 

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os