Intempus

Tidsregistrering der ingen tid tager?

Lad Intempus gøre det meste af arbejdet så din tidsregistrering bliver lettere end nogensinde før.

Intempus timeregistrering app og admin video

Gør din virksomhed smartere med Intempus

Tid. Vi snakker ofte om det. Regner på det. Forsøger at få mere af det. Tid er vigtigt. Derfor er det også vigtigt at have det fulde overblik over tiden. Gennem et let og simpelt system hjælper Intempus dig til at have det mest optimale overblik over, hvor meget tid dig og dine medarbejdere bruger på de enkelte opgaver. 

Få styr på alle omkostninger på projektet – varer, leverandørfaktura, timer og kørsel – Intempus giver dig overblikket.

Projektstyring, som er skræddersyet til din virksomheds behov og fungerer fra start. Læn dig tilbage, vi klarer det besværlige.

Tovejs integrationen mellem Intempus + e-conomic sikrer fuldstændig synkronisering, så du slipper for dobbeltarbejde og fejl.

Intempus hjælper medarbejderen i hverdagen

Vi har den alle ved hånden. Mobilen. Intempus tidsregistrerings app til mobilen hjælper dig med mange af de administrative opgaver, du som medarbejder har på jobbet i løbet af en dag. Se her, hvordan Intempus kan blive din effektive og tidsbesparende følgesvend igennem arbejdsdagen

Registrer let din kørsel

Starter din første opgave langt væk, eller skal du ud til en kunde, kan du gennem app’en lave kørselsregistrering ved enten at indtaste start og sluttidspunkt eller lade din GPS aflæse din rute. Dermed bliver det hurtigere og nemmere for dig at sikre, at din kørsel bliver registreret. Samtidig kan du registrere, om det er din egen eller firmaets bil, du ruller af sted i.

Se varekartotek gennem app’en, når du står hos fru Larsen

Intempus’ app kan bruges til langt mere end blot tidsregistrering. Som arbejdsdagen skrider frem, kan du samtidig bruge app’en til at registrere dit forbrug af varer på de enkelte sager ud fra det varekartotek, som virksomheden har tilknyttet til Intempus.

Skal det gøres endnu nemmere og hurtigere, imens du er på opgave ude hos fru Larsen mandag formiddag, har du og din virksomhed mulighed for at tilslutte en Bluetooth-stregkodescanner til Intempus, så det er lettere at finde varerne i kartoteket.

Tag et billede af frokostkvitteringen og send den ind

Når opgaven er løst, og du når til frokost, kan du indsende kvitteringen direkte gennem app’en. Her har du nemlig mulighed for både at vedhæfte billeder og dokumenter for alle typer af udlæg. Samtidig er det nemt og sikkert at indberette dine diæter, fordi Intempus lever op til alle Skats krav om dokumentation.

Registrer dagens opgaver og timer

Når opgaven er fuldført, kan du indberette opgaven og timerne med det samme. Tast ind, hvornår du mødte, og slut af med, hvornår du forlader jobbet. Det tager kun få minutter, og du kan gøre det, uanset om du har internetforbindelse eller ej.  Derefter regner Intempus selv dine timer ud, og du slipper for selv at stå med tidsregistrering og fysiske timesedler, der skal afleveres til tiden. Derudover har du også mulighed for at registrere blandt andet sygdom og ferie.
Intempus app med timeregistrering vises på iPhone

Gør som +12.000 andre og brug Intempus til at gøre arbejdsdagen nemmere

Intempus sparer administratoren for tid

Medarbejderne er ikke de eneste, der oplever en lettere arbejdsdag med digital tidsregistrering. For dig som administrator bliver mange af dagens gøremål både mere overskuelige og hurtigere overstået. Du sparer nemlig tid – og får i høj grad et bedre overblik -, når du lader Intempus hjælpe dig med opgaverne.

Timeregistrering_digital

Ingen fysiske arbejdssedler

Du kender sikkert problemet. Alle medarbejderne afleverer en fysisk timeseddel eller sender en mail med deres egne mere eller mindre kreative regnestykker. Derefter bruger du time efter time på at taste og regne deres timer ud, så de kan få deres løn.

 

Med Intempus’ tidsregistrering er der ingen fysiske timesedler. Det sparer dig for enorme mængder af manuel tastearbejde – og vigtigst af alt sparer det dig for tid. For nogle af vores kunder er der endda tale om hele arbejdsdage i tidsbesparelse.

 

Samtidig fortæller vores kunder os, at medarbejderne er bedre til at få registreret deres timer, når det foregår digitalt. Det giver en større sikkerhed for, at det er det rigtige, der står på lønsedlen, når måneden er ovre – og at en eventuel kunde bliver faktureret for det rigtige antal timer.

Integration der letter administrationen

Med Intempus’ tidsregistrering har du mulighed for at få integration til dit løn- og regnskabssystem. Det gør det markant lettere for dig, når du skal udbetale løn eller fakturere dine kunder.

 

Intempus samler nemlig alle dine medarbejderes timer og sender det direkte til dit lønsystem, så du er fri for den til tider besværlige opgave som mellemled.

 

Derudover kan Intempus sende oplysningerne til dit regnskabssystem. Det gør, at du sparer tid, når du skal fakturere kunderne. Ligeledes fortæller de virksomheder, der bruger Intempus, at de oplever en øget sikkerhed omkring timerne, der skal faktureres for. Det gør, at de i sidste ende får faktureret mere.

Planlægning giver dig overblik

Mange kunder. Mange medarbejdere. Mange opgaver at holde styr på. Det kan være svært at bevare overblikket i en travl hverdag. Med Intempus’ planlægningsfunktion får du et større overblik over medarbejdere, opgaver og arbejdstid – og hvornår opgaven er fuldført.

 

Let og enkelt kan medarbejderens kalender udfyldes direkte fra din varme stol på kontoret. Det giver medarbejderen mulighed for at holde styr på arbejdsdagen direkte i app’en, imens vedkommende er på farten. Her informerer kalenderen nemlig om dagens kommende opgaver, og når det er udført, markeres opgaven som fuldført.

 

Derefter sendes indberetningen direkte til dig og administrationen. Med planlægningsfunktionen sparer du dig selv, virksomheden og dine medarbejdere for misforståelser, tid og skaber samtidig overblik.

GPS-funktion giver valide indberetninger

Det kan lyde skræmmende. GPS-funktion. Overvågning. Men Intempus GPS-funktion er alt andet end overvågning. Funktionen gør, at medarbejderen kan følges i realtid, og foreslår samtidig sager baseret på GPS-zone. Det mindsker graden af unødvendig kørsel og gør samtidig, at de indberetninger, der kommer retur til dig, er langt mere valide.

 

Dermed kan du ved hjælp af GPS-funktionen sikre dig mod potentielle uoverensstemmelser, misforståelser og konflikter med solide, databaserede indberetninger. Læs mere om GPS-funktionen her.

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?

Se her, hvordan Intempus kan hjælpe din virksomhed

Intempus timeregistrering app og admin video

Overhold overenskomsten helt automatisk

Overtid

Intempus gør det nemt for din virksomhed at overholde overenskomsten eller lokalaftalen. Vi sætter nemlig systemet op, så det passer præcis til din arbejdsgang og dine krav. Benytter din virksomhed sig af overtidsregler, kan der sættes normtid op for medarbejderne, hvilket betyder, at systemet automatisk vil registrere overtid, når medarbejderne indberetter arbejde, der går ud over normtiden. På den måde slipper du for at skulle bøvle med besværlige og potentielle fejludregninger uge efter uge. Intempus gør registrering af overtid nemt og fejlfrit.  

Afspadsering

Bruger din virksomhed afspadsering, kan Intempus let sættes op til at registrere medarbejderens afspadsering. Når medarbejderen registrerer arbejde, der går ud over den daglige normtid, tilføjes overarbejdet automatisk til afspadseringsbalancen. Således kan både du og medarbejderne løbende bevare overblikket over afspadseringsaldoen.

overtid_website_web_intempus

Nem administration på ingen tid

akkord_intempus_web_timeregistrering

Godkendelsesflow

Med Intempus bliver godkendelsen af medarbejdernes indberetninger let som en leg. Med indberetninger, der automatisk bliver overført til administrationsmodulet, er det nemt både at godkende én enkelt, flere eller alle indberetninger som første, anden eller tredje godkender. Det er op til din virksomhed at vælge hvor mange godkendere, der skal tilknyttes og til hvilke medarbejdere, projekter eller sager. Intempus’ innovative godkendelsesflow er revolutionerende på markedet og er designet til at gøre godkendelse så nemt og overskueligt som muligt.

Akkordarbejde

Akkordarbejde kan hurtig blive en uoverskuelig tidsrøver for administratoren. Derfor har vi i Intempus gjort det nemt at holde styr på akkordsum og fordelingen af denne – om det så er akkord baseret på arbejdstid eller udført arbejde.

Er du klar til at tage springet?

Heldigvis et det nemt og enkelt for dig at komme i gang med Intempus. Gi’ os et kald eller send os en mail og fortæl om din virksomheds behov og ønsker.

 

Så sætter vi systemet op til dig og aftaler samtidig et tidspunkt, hvor vi kan give dig et kald for at sætte dig ind i systemet. Det tager kun 20 minutter, hvor du følger med bag computeren.

 

Og som en klar fordel får du de første 14 dage gratis, så du kan teste systemet i din hverdag.

bogholder_revisor_rob_intempus

Har du lyst til at høre mere om Intempus' tidsregistrering?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center