Medarbejderne er ikke de eneste, der oplever en lettere arbejdsdag med digital tidsregistrering. For dig som administrator bliver mange af dagens gøremål både mere overskuelige og hurtigere overstået. Du sparer nemlig tid, når du lader Intempus hjælpe dig med opgaverne.
Gør din virksomhed smartere med Intempus' tidsregistrering
Tid. Vi snakker ofte om det. Regner på det. Forsøger at få mere af det. Tid er vigtigt. Derfor er det også vigtigt at have det fulde overblik over tiden. Gennem let og brugervenlig tidsregistrering hjælper Intempus dig til det mest optimale overblik over, hvor meget tid dig og dine medarbejdere bruger på de enkelte opgaver.
Klik på den interaktive video for at høre mere om mulighederne med Intempus
Overblik over arbejdstid
Få styr på indberettet kundearbejde, overarbejde, kørsel, udlæg, tillæg og fravær. Intempus er ét system, der samler al data samme sted. Derfra kan dataen vidersendes til andre systemer.
Et system til dine behov
Digital timeregistrering er et must for alle virksomheder. Men hver virksomhed gør tingene forskelligt. Derfor systemet tilpasses netop din virksomheds arbejdsgange.
Digital administration
Med Intempus har du digitaliseret en stor del af den daglige administration. Men Intempus kan også forbindes med dit løn- og regnskabssystem, som gør hele administrationen helt digital.
+27.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag
Tidsregistrering der hjælper medarbejderen i hverdagen
Vi har den alle ved hånden. Mobilen. Intempus tidsregistrerings app til mobilen hjælper dig med mange af de administrative opgaver, du som medarbejder har på jobbet i løbet af en dag. Se her, hvordan Intempus kan blive din effektive og tidsbesparende følgesvend igennem arbejdsdagen.
Starter din første opgave langt væk, eller skal du ud til en kunde, kan du gennem app’en lave kørselsregistrering ved enten at indtaste start og sluttidspunkt eller lade din GPS aflæse din rute. Dermed bliver det hurtigere og nemmere for dig at sikre, at din kørsel bliver registreret. Samtidig kan du registrere, om det er din egen eller firmaets bil, du ruller af sted i.
Intempus’ app kan bruges til langt mere end blot tidsregistrering. Som arbejdsdagen skrider frem, kan du samtidig bruge app’en til at registrere dit forbrug af varer på de enkelte sager ud fra det varekartotek, som virksomheden har tilknyttet til Intempus.
Skal det gøres endnu nemmere og hurtigere, imens du er på opgave ude hos fru Larsen mandag formiddag, har du og din virksomhed mulighed for at tilslutte en Bluetooth-stregkodescanner til Intempus, så det er lettere at finde varerne i kartoteket.
I tvivl, om Intempus' tidsregistrering kunne være noget for din virksomhed?
Se her, hvordan Intempus’ tidsregistrering kan hjælpe din virksomhed.
Tidsregistrering der sparer tid hele vejen rund i administrationen
Med Intempus’ digitale timeregistreringsløsning bliver den daglige håndtering af timesedler, kørselsindberetninger, udlæg, tillæg og fravær nem. Det hele er foregår nemlig digitalt, hvilket betyder, at de forskellige indberetninger kun skal registreres én gang. Derefter er de inde i systemet, hvor du som administrator eller leder, kan godkende dem, og sende dataen videre til løn og regnskab.
Med Intempus’ tidsregistrering har du mulighed for at få integration til dit løn- og regnskabssystem. Det gør det markant lettere for dig, når du skal udbetale løn eller fakturere dine kunder.
Intempus samler nemlig alle dine medarbejderes timer, som kan sendes direkte til dit lønsystem efter godkendelse.
Derudover kan Intempus sende data til dit regnskabssystem ved godkendelse. Det gør, at du kan fakturere kunderne straks efter udført arbejde, eller overføre dataen til projektet, så du løbende bevarer det økonomiske projektoverblik.
Let og enkelt kan medarbejderens kalender udfyldes direkte fra din varme stol på kontoret. Det giver medarbejderen mulighed for at holde styr på arbejdsdagen direkte i app’en, imens vedkommende er på farten. Her informerer kalenderen nemlig om dagens kommende opgaver, og når det er udført, markeres opgaven som fuldført.
Derefter sendes medarbejderens tidsregistrering direkte til dig og administrationen og er klar til godkendelse.
Har du lyst til at høre mere om Intempus?
Ring eller skriv til os.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.