Intempus hjælper medarbejderen i hverdagen

Vi har den alle ved hånden. Mobilen. Intempus tidsregistrerings app til mobilen hjælper dig med mange af de administrative opgaver, du som medarbejder har på jobbet i løbet af en dag. Se her hvordan Intempus kan blive din effektive og tidssparende følgesvend igennem arbejdsdagen.

Registrer let din kørsel

Starter din første opgave langt væk, eller skal du ud til en kunde, kan du gennem app’en lave kørselsregistrering ved enten at indtaste start og sluttidspunkt eller lade din GPS aflæse din rute. Dermed bliver det hurtigere og nemmere for dig at sikre, at din kørsel bliver registreret. Samtidig kan du registrere, om det er din egen eller firmaets bil, du ruller af sted i.

Se varekartotek gennem app’en, når du står hos fru Larsen

Intempus’ app kan bruges til langt mere end blot tidsregistrering. Som arbejdsdagen skrider frem, kan du samtidig bruge app’en til at registrere dit forbrug af varer på de enkelte sager ud fra det varekartotek, som virksomheden har tilknyttet til Intempus.

Skal det gøres endnu nemmere og hurtigere, imens du er på opgave ude hos fru Larsen mandag formiddag, har du og din virksomhed mulighed for at tilslutte en Bluetooth-stregkodescanner til Intempus, så det er lettere at finde varerne i kartoteket.

Tag et billede af frokostkvittering og send den ind

Når opgaven er løst, og du når til frokost, kan du indsende kvitteringen direkte gennem app’en. Her har du nemlig mulighed for både at vedhæfte billeder og dokumenter for alle typer af udlæg. Samtidig er det nemt og sikkert at indberette dine diæter, fordi Intempus lever op til alle Skats krav om dokumentation.

Registrer dagens opgaver og timer

Når opgaven er fuldført så kan du indberette opgaven og timerne med det samme. Tast ind, hvornår du mødte, og slut af med, hvornår du forlader jobbet. Det tager kun få minutter, og du kan gøre det, uanset om du har internetforbindelse eller ej.  Derefter regner Intempus selv dine timer ud, og du slipper for selv at stå med tidsregistrering og fysiske timesedler, der skal afleveres til tiden. Derudover har du også mulighed for at registrere blandt andet sygdom og ferie.

Intempus sparer administratoren for tid

Medarbejderne er ikke de eneste, der oplever en lettere arbejdsdag med Intempus i hånden. For dig som administrator bliver mange af dagens gøremål både mere overskuelige og hurtigere overstået. Du sparer nemlig tid – og får i høj grad et bedre overblik -, når du lader Intempus hjælpe dig med opgaverne.

Ingen fysiske arbejdssedler

Du kender sikkert problemet. Alle medarbejderne afleverer en fysisk timeseddel eller sender en mail med deres egne mere eller mindre kreative regnestykker. Derefter bruger du time efter time på at taste og regne deres timer ud, så de kan få deres løn.
Med Intempus’ tidsregistrering er der ingen fysiske timesedler. Det sparer dig for enorme mængder af manuel tastearbejde – og vigtigst af alt sparer det dig for tid. For nogle af vores kunder er der endda tale om hele arbejdsdage i tidsbesparelse.

Samtidig fortæller vores kunder os, at medarbejderne er bedre til at få registreret deres timer, når det foregår digitalt. Det giver en større sikkerhed for, at det er det rigtige, der står på lønsedlen, når måneden er ovre – og at en eventuel kunde bliver faktureret for det rigtige antal timer.

Integration letter administrationen

Med Intempus har du mulighed for at få integration til dit løn- og regnskabssystem. Det gør det markant lettere får dig, når du skal udbetale løn eller fakturere dine kunder.

Intempus samler nemlig alle dine medarbejderes timer og sender det direkte til dit lønsystem, så du er fri for den til tider besværlige opgave som mellemled.

Derudover kan Intempus sende oplysningerne til dit regnskabssystem. Det gør, at du sparer tid, når du skal fakturere kunderne. Ligeledes fortæller de virksomheder, der bruger Intempus, at de oplever en øget sikkerhed omkring timerne, der skal faktureres for. Det gør, at de i sidste ende får faktureret mere.

Planlægning giver dig overblik

Mange kunder. Mange medarbejdere. Mange opgaver at holde styr på. Det kan være svært at bevare overblikket i en travl hverdag. Med Intempus’ planlægningsfunktion får du et større overblik over medarbejdere, opgaver og arbejdstid – og hvornår opgaven er fuldført.

Let og enkelt kan medarbejderens kalender udfyldes direkte fra din varme stol på kontoret. Det giver medarbejderen mulighed for at holde styr på arbejdsdagen direkte i app’en, imens vedkommende er på farten. Her informerer kalenderen nemlig om dagens kommende opgaver, og når det er udført, markeres opgaven som fuldført.

Derefter sendes indberetningen direkte til dig og administrationen. Med planlægningsfunktionen sparer du dig selv, virksomheden og dine medarbejdere for misforståelser, tid og skaber samtidig overblik.

GPS-funktion giver valide indberetninger

Det kan lyde skræmmende. GPS-funktion. Overvågning. Men Intempus GPS-funktion er alt andet end overvågning. Funktionen er med til at gøre planlægningen af medarbejdernes arbejdsdag endnu lettere og mere smart. GPS-funktionen følger medarbejderen i løbet af arbejdsdagen og foreslår sager baseret på lokation. Det mindsker graden af unødvendig kørsel og gør samtidig, at de indberetninger, der kommer retur til dig, er langt mere valide.

Dermed kan du ved hjælp af GPS-funktionen sikre dig mod potentielle uoverensstemmelser, misforståelser og konflikter med solide, databaserede indberetninger. Læs mere om GPS-funktionen her.

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere om det

Intempus Tidsregistrering – meget mere end blot at registrere timer!

Med Intempus Timeregistrering digitaliseres de administrative pligter dine medarbejdere står med hver eneste dag. Spar dén tid og dyrebare ressourcer, der bruges på den daglige administration og fokusér i stedet på kerneforretningen med Intempus, som gør timeregistrering lynhurtig og drøn simpel.

Intempus er dog meget mere end blot timeregistrering. Se her hvordan vi kan gøre arbejdsdagen lettere for dig og din virksomhed.

Registrér arbejdsdagen

Registrér timer, materialer, udlæg, diæter, kørsel og andre udgifter direkte i Intempus app. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus administration.

Planlægning af arbejdsdagen

Planlæg dine medarbejders arbejdsdag med Intempus’ planlægningsfunktion, så du får overblik og effektiviserer overleveringen af opgaver og sager.

Integrér til løn - og økonomisystem

Integrér dit økonomisystem med Intempus, så medarbejdernes indberetninger kan forvandles til kunde fakturaer eller reducér lønkørsel til få klik med integration til dit lønsystem.

Overhold overenskomsten

Opsæt Intempus til din overenskomst eller lokalaftale med overtid regler, normer, afspadsering og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens rammer.

Nysgerrig på dine muligheder med Intempus?

Se med her!

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top