Gør din virksomhed smartere med Intempus' tidsregistrering
Tid. Vi snakker ofte om det. Regner på det. Forsøger at få mere af det. Tid er vigtigt. Derfor er det også vigtigt at have det fulde overblik over tiden. Gennem let og brugervenlig tidsregistrering hjælper Intempus dig til det mest optimale overblik over, hvor meget tid dig og dine medarbejdere bruger på de enkelte opgaver.

Få styr på alle omkostninger på projektet – varer, leverandørfaktura, timer og kørsel – Intempus giver dig overblikket.

Projektstyring, som er skræddersyet til din virksomheds behov og fungerer fra start. Læn dig tilbage, vi klarer det besværlige.

Tovejs integrationen mellem Intempus + e-conomic sikrer fuldstændig synkronisering, så du slipper for dobbeltarbejde og fejl.
Tidsregistrering der hjælper medarbejderen i hverdagen
Vi har den alle ved hånden. Mobilen. Intempus tidsregistrerings app til mobilen hjælper dig med mange af de administrative opgaver, du som medarbejder har på jobbet i løbet af en dag. Se her, hvordan Intempus kan blive din effektive og tidsbesparende følgesvend igennem arbejdsdagen.
Registrer let din kørsel
Se varekartotek gennem app’en, når du står hos fru Larsen
Skal det gøres endnu nemmere og hurtigere, imens du er på opgave ude hos fru Larsen mandag formiddag, har du og din virksomhed mulighed for at tilslutte en Bluetooth-stregkodescanner til Intempus, så det er lettere at finde varerne i kartoteket.
Tag et billede af frokostkvitteringen og send den ind
Registrer dagens opgaver og timer

Tidsregistrering der sparer administratoren for tid
Medarbejderne er ikke de eneste, der oplever en lettere arbejdsdag med digital tidsregistrering. For dig som administrator bliver mange af dagens gøremål både mere overskuelige og hurtigere overstået. Du sparer nemlig tid – og får i høj grad et bedre overblik -, når du lader Intempus hjælpe dig med opgaverne.

Ingen fysiske arbejdssedler
Med Intempus’ tidsregistrering er der ingen fysiske timesedler. Det sparer dig for enorme mængder af manuel tastearbejde – og vigtigst af alt sparer det dig for tid. For nogle af vores kunder er der endda tale om hele arbejdsdage i tidsbesparelse.
Samtidig fortæller vores kunder os, at medarbejderne er bedre til at få registreret deres timer, når det foregår digitalt. Det giver en større sikkerhed for, at det er det rigtige, der står på lønsedlen, når måneden er ovre – og at en eventuel kunde bliver faktureret for det rigtige antal timer.
Integration der letter administrationen
Intempus samler nemlig alle dine medarbejderes timer og sender det direkte til dit lønsystem, så du er fri for den til tider besværlige opgave som mellemled.
Derudover kan Intempus sende oplysningerne til dit regnskabssystem. Det gør, at du sparer tid, når du skal fakturere kunderne. Ligeledes fortæller de virksomheder, der bruger Intempus, at de oplever en øget sikkerhed omkring timerne, der skal faktureres for. Det gør, at de i sidste ende får faktureret mere.
Planlægning giver dig overblik
Let og enkelt kan medarbejderens kalender udfyldes direkte fra din varme stol på kontoret. Det giver medarbejderen mulighed for at holde styr på arbejdsdagen direkte i app’en, imens vedkommende er på farten. Her informerer kalenderen nemlig om dagens kommende opgaver, og når det er udført, markeres opgaven som fuldført.
Derefter sendes medarbejderens tidsregistrering direkte til dig og administrationen. Med planlægningsfunktionen sparer du dig selv, virksomheden og dine medarbejdere for misforståelser, tid og skaber samtidig overblik.
GPS-funktion giver valide indberetninger
Dermed kan du ved hjælp af GPS-funktionen sikre dig mod potentielle uoverensstemmelser, misforståelser og konflikter med solide, databaserede indberetninger. Læs mere om GPS-funktionen her.
I tvivl, om Intempus' tidsregistrering kunne være noget for din virksomhed?
Se her, hvordan Intempus’ tidsregistrering kan hjælpe din virksomhed.
Overhold overenskomsten helt automatisk
Overtid
Intempus gør det nemt for din virksomhed at overholde overenskomsten eller lokalaftalen. Vi sætter nemlig systemet op, så det passer præcis til din arbejdsgang og dine krav. Benytter din virksomhed sig af overtidsregler, kan der sættes normtid op for medarbejderne, hvilket betyder, at systemet automatisk vil registrere overtid, når medarbejderne indberetter arbejde, der går ud over normtiden. På den måde slipper du for at skulle bøvle med besværlige og potentielle fejludregninger uge efter uge.
Afspadsering
Bruger din virksomhed afspadsering, kan Intempus let sættes op til at registrere medarbejderens afspadsering. Når medarbejderen registrerer arbejde, der går ud over den daglige normtid, tilføjes overarbejdet automatisk til afspadseringsbalancen. Således kan både du og medarbejderne løbende bevare overblikket over afspadseringsaldoen.

Nem administration på ingen tid

Godkendelsesflow
Med Intempus’ tidsregistrering bliver godkendelsen af medarbejdernes indberetninger let som en leg. Med indberetninger, der automatisk bliver overført til administrationsmodulet, er det nemt både at godkende én enkelt, flere eller alle indberetninger som første, anden eller tredje godkender. Det er op til din virksomhed at vælge hvor mange godkendere, der skal tilknyttes. Intempus’ innovative godkendelsesflow er revolutionerende på markedet og er designet til at gøre godkendelse så nemt og overskueligt som muligt.
Akkordarbejde
Akkordarbejde kan hurtig blive en uoverskuelig tidsrøver for administratoren. Derfor har vi i Intempus gjort det nemt at holde styr på akkordsum og fordelingen af denne – om det så er akkord baseret på arbejdstid eller udført arbejde.
Er du klar til at tage springet?
Heldigvis et det nemt og enkelt for dig at komme i gang med tidsregistrering i Intempus. Gi’ os et kald eller send os en mail og fortæl om din virksomheds behov og ønsker.
Så sætter vi systemet op til dig og aftaler samtidig et tidspunkt, hvor vi kan give dig et kald for at sætte dig ind i systemet. Det tager kun 20 minutter, hvor du følger med bag computeren.
Og som en klar fordel får du de første 14 dage gratis, så du kan teste systemet i din hverdag.
Læs også mere om vores værktøj til bedre og mere effektiv planlægning.

Har du lyst til at høre mere om Intempus' tidsregistrering?
Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.