Vil du have fuldt overblik over dine medarbejdere?
Få det fulde overblik med Intempus’ GPS-tracking!

Geotracking, der giver det fulde medarbejderoverblik

Valide indberetninger med GPS
Med Intempus’ GPS-funktion kan timeregistrering og administration gøres både smartere, lettere og mere databaseret.
Medarbejderen skal blot slå GPS’en til på mobilen, så mobilen trackes hele arbejdsdagen live. Dataen gemmes efterfølgende i medarbejderens kalenderhistorik. Det skaber fundamentet for præcise og valide indberetninger, hvor det kan dokumenteres, at medarbejderen har befundet sig på den lokation og på hvilket tidspunkt, da indberetningen fandt sted.
Det er særligt anvendeligt, når arbejdsopgaver er knyttet til et vis geografisk område, og medarbejderen skal kunne dokumentere at have befundet sig på lokationen på det rigtige tidspunkt.
Intelligent timeregistrering
GPS tracking giver automatisk medarbejderen forslag til registrering af sin tid, beregnet på baggrund af medarbejderens lokation.
Er der GPS koordinatet på en sag, vil medarbejderen automatisk blive tjekket ind på den sag, når medarbejderen befinder sig indenfor den GPS zone (sag). Medarbejderen vil automatisk blive tjekket ud, når medarbejderen forlader GPS zonen (sagen). Køres der mellem flere sager kan starttiden være sluttiden for forrige lokation, så kan du nemt opsamle transporttiden mellem sagerne.