Intempus

Akkordarbejde - en tidsrøver for bogholderen?

Lad Intempus gøre det meste af arbejdet, så dit akkordarbejde bliver lettere end nogensinde før.

Intempus timeregistrering app og admin video

Overhold overenskomsten helt automatisk

Timeregistrering_digital

Fordelen ved at bruge Intempus til at håndtere akkordarbejde

Intempus’ mission er at gøre papir og mundtlige overleveringer overflødige, når du skal registrere og dokumentere dit arbejde. Vi er eksperter i timeregistrering, men vores mål er lige så vel at lette bogholderens arbejde, når der skal holdes styr på, hvor mange kvadratmeter fliser, der er blevet lagt af hvem. Med Intempus skal du bare tage stilling til, om medarbejderne skal aflønnes på deres tidsforbrug eller udførte arbejde, og hvad akkordlønnen skal være – så klarer vi resten.

Intempus gør komplekst arbejde nemt og automatisk

Akkordarbejde er en smart måde at sikre sig, at projekter holder sig indenfor det tildelte budget. Det smarte kan dog let gå af, når regnestykket i sidste ende skal gøres op. Akkordarbejdet kan nemlig hurtigt blive være lidt af en tidsrøver for bogholderen, der ender med at skulle sidde og tælle og fordele akkordsummen.

 

I Intempus ved vi, hvor kostbar bogholderens tid er, og derfor har vi lavet et modul til lige netop akkordarbejde, så det kan gøres nemt, enkelt og ikke mindst automatisk. Når akkordsummen er fastslået, kan akkordlønnen automatisk tildeles medarbejderne i takt med, at arbejdet udføres. Akkordsummen kan endda redigeres løbende, hvis den originale akkord skal ændres. På den måde kan det komplekse administrationsarbejde ved akkorder gøres nemt og automatisk med Intempus.

Smart timeregistrerings app på mobil

Gør som +12.000 andre og brug Intempus til at gøre arbejdsdagen nemmere

Beregn akkordlønnen baseret på enten udført arbejde eller tidsforbrug

akkord_intempus_web_timeregistrering

Aflønning på baggrund af udført arbejde

Medarbejderen indrapporterer antallet af timer samt mængden af udført arbejde. På den baggrund kan Intempus udregne den samlede udbetaling bestående af timeløn og akkordløn baseret på det arbejde, der er blevet udført. Hvis der er flere medarbejdere, fordeler Intempus selv pengene mellem medarbejderne.

Aflønning på baggrund af tidsforbrug

Inden opgaven udføres, aftales der en akkordsum, som så automatisk fordeles ud på medarbejderne. Det sker på baggrund af det tidsforbrug, de hver især har haft på sagen. Dermed slipper de også for at indrapportere udført arbejde, fordi de kun skal indrapportere det tidsforbrug, de reelt har brugt på opgaven. Det gør også, at du på forhånd ved, hvad et projekt samlet kommer til at koste i lønudgifter.

Intempus timeregistrering app og admin video

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?

Se her, hvordan Intempus kan hjælpe din virksomhed

Gør arbejdsdagen nem med Intempus i lommen

Indberet dagens arbejde

Med Intempus kan medarbejderne let og simpelt indberette arbejdsdagens timer, materialer og andre udgifter direkte i app’en, hvad enten de er på farten eller på kontoret. Indberetninger sendes direkte til godkendelse hos administratoren.

Planlæg medarbejdernes arbejdstid

Med Intempus intuitive planlægningsværktøj kan sager tilføjes medarbejdernes kalender, som kan tilgås fra Intempus’ app. Planlægningsfunktionen giver dig bedre overblik over arbejdstiden og gør overleveringen af opgaver lettere.

Integration til dit løn- og økonomisystem

Med en integration til dit regnskabssystem kan dine kunder faktureres med det samme, arbejdet er fuldført. Med lønintegration kan du i stedet for at bruge flere timer om ugen på lønkørsel nøjes med få minutter til opgaven samt reducere risikoen for fejl i lønsedlen.

Overhold overenskomsten

Gør administrationensarbejdet let, og sæt Intempus op til din overenskomst eller lokalaftale med regler for overtid, normtid, afspadseringsbalance og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens krav. Det gør, at du slipper for besværlige udregninger.

GPS-tracking

Kunne du tænke dig at følge med i, hvor dine medarbejdere befinder sig i løbet af arbejdsdagen? Intempus’ innovative GPS-tracking gør, at medarbejderen kan følges i realtid. Det gør arbejdsdagen mere fleksibel, da administratoren kan fordele nye opgaver til medarbejderne på farten baseret på lokation. Medarbejderne bliver samtidig automatisk tjekket ind på sager, når de ankommer til sagens GPS-zone.
Intempus app med timeregistrering vises på iPhone
partner_integration_system_intempus

Så let kommer du i gang med Intempus

Intempus er både et simpelt system og let at komme i gang med. Det kræver blot, at du sender os en mail eller giver et kald. Så tager vi en snak om din virksomheds behov, og hvad du søger i et timeregistreringssystem.

 

Samtidig aftaler vi et tidspunkt, hvor vi over telefonen guider dig igennem systemet, imens du kan følge med på din egen computerskærm. Det tager ikke mere end 20 minutter, og så er du klar til at sætte alle dine medarbejdere ind i systemet.

 

Og som en ekstra bonus får du endda de første 14 dage gratis, så I kan teste systemet i jeres egen virksomhed og hverdag.

Vil du vide mere om, hvordan Intempus kan hjælpe din virksomhed?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center