Fordelen ved at bruge Intempus til at håndtere akkordarbejde

Intempus’ mission er at gøre papir og mundtlige overleveringer overflødige, når du skal registrere og dokumentere dit arbejde. Vi er specialister i timeregistrering, men har også som mission at lette bogholderens arbejde, når der skal holdes styr på, hvor mange kvadratmeter fliser der er blevet lagt af hvem. Med Intempus skal du bare tage stilling til, om medarbejderne skal aflønnes på deres tidsforbrug eller udførte arbejde, og hvad akkordlønnen skal være – så klarer vi resten.

Aflønning på baggrund af udført arbejde

Medarbejderen indrapporterer antallet af timer samt mængden af udført arbejde. På den baggrund kan Intempus udregne den samlede udbetaling bestående af timeløn og akkordløn baseret på det arbejde, der er blevet udført. Hvis der er flere medarbejdere, fordeler Intempus selv pengene mellem medarbejderne.

Aflønning på baggrund af tidsforbrug

Inden opgaven udføres, aftales der en akkordsum, som så automatisk fordeles ud på medarbejderne. Det sker på baggrund af det tidsforbrug, de hver især har haft på sagen. Dermed slipper de også for at indrapportere udført arbejde, men kun faktisk tidsforbrug. Det gør også, at du på forhånd ved, hvad et projekt samlet kommer til at koste i lønudgifter.

Hør mere om dine muligheder med Intempus

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere om det

Intempus Timeregistrering – meget mere end blot at registrere timer!

Få mest muligt ud af din tid. Det er et af de bedste afsæt til at have en god forretning. Og vi tør godt skrive under på, at gammeldags timesedler ikke er den måde, man udnytter tiden optimalt. Ikke desto mindre er det stadig en udbredt måde at dokumentere sit arbejde på og registrere timer. Det vil Intempus lave om på, og derfor har vi lavet en app, så du altid og med ganske få klik kan registrere alt dit arbejde.

Intempus gør akkordarbejdet let og overskueligt for medarbejderne, samtidig med at du som arbejdsgiver bevarer overblikket over lønudgifter på projekter. Men intempus kan gøre meget mere for din virksomheds administration. Læs mere her.

Registrér arbejdsdagen

Med Intempus kan medarbejderne let og simpelt indberette arbejdsdagens timer, materialer og andre udgifter direkte i app’en, hvad enten de er på farten eller på kontoret. Indberetninger sendes direkte til godkendelse i Intempus administration.

Planlægning af arbejdsdagen

Med Intempus intuitive planlægningsværktøj kan sager tilføjes medarbejdernes kalender, som kan tilgåes fra Intempus’ app. Planlægningsfunktionen giver dig bedre overblik over arbejdstiden og gør overleveringen af opgaver lettere.

Integrér til løn- og økonomisystem

Med en integration til dit regnskabssystem kan dine kunder faktureres med det samme, arbejdet er fuldført. Med lønintegration kan du i stedet for at bruge flere timer om ugen på lønkørsel nøjes med få minutter til opgaven samt reducere risikoen for fejl i lønsedlen.

Overhold overenskomsten

Gør administrationen let, og sæt Intempus op til din overenskomst eller lokalaftale med overtidsregler, normer, afspadsering og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens rammer. Det gør, at du slipper for besværlige udregninger.

Interesseret i at se, hvordan Intempus kan optimere arbejdsgangene i din virksomhed?

Se med her!

Hør, hvad Intempus kan tilbyde din virksomhed

Udfyld formularen nedenfor, eller
ring på telefon: 26 390 400.

Top