Overhold overenskomsten helt automatisk

Fordelen ved at bruge Intempus til at håndtere akkordarbejde
Intempus’ mission er at gøre papir og mundtlige overleveringer overflødige, når du skal registrere og dokumentere dit arbejde. Vi er eksperter i timeregistrering, men vores mål er lige så vel at lette bogholderens arbejde, når der skal holdes styr på, hvor mange kvadratmeter fliser, der er blevet lagt af hvem. Med Intempus skal du bare tage stilling til, om medarbejderne skal aflønnes på deres tidsforbrug eller udførte arbejde, og hvad akkordlønnen skal være – så klarer vi resten.
Intempus gør komplekst arbejde nemt og automatisk
Akkordarbejde er en smart måde at sikre sig, at projekter holder sig indenfor det tildelte budget. Det smarte kan dog let gå af, når regnestykket i sidste ende skal gøres op. Akkordarbejdet kan nemlig hurtigt blive være lidt af en tidsrøver for bogholderen, der ender med at skulle sidde og tælle og fordele akkordsummen.
I Intempus ved vi, hvor kostbar bogholderens tid er, og derfor har vi lavet et modul til lige netop akkordarbejde, så det kan gøres nemt, enkelt og ikke mindst automatisk. Når akkordsummen er fastslået, kan akkordlønnen automatisk tildeles medarbejderne i takt med, at arbejdet udføres. Akkordsummen kan endda redigeres løbende, hvis den originale akkord skal ændres. På den måde kan det komplekse administrationsarbejde ved akkorder gøres nemt og automatisk med Intempus.

Beregn akkordlønnen baseret på enten udført arbejde eller tidsforbrug

Aflønning på baggrund af udført arbejde
Medarbejderen indrapporterer antallet af timer samt mængden af udført arbejde. På den baggrund kan Intempus udregne den samlede udbetaling bestående af timeløn og akkordløn baseret på det arbejde, der er blevet udført. Hvis der er flere medarbejdere, fordeler Intempus selv pengene mellem medarbejderne.
Aflønning på baggrund af tidsforbrug
Inden opgaven udføres, aftales der en akkordsum, som så automatisk fordeles ud på medarbejderne. Det sker på baggrund af det tidsforbrug, de hver især har haft på sagen. Dermed slipper de også for at indrapportere udført arbejde, fordi de kun skal indrapportere det tidsforbrug, de reelt har brugt på opgaven. Det gør også, at du på forhånd ved, hvad et projekt samlet kommer til at koste i lønudgifter.
I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?
Se her, hvordan Intempus kan hjælpe din virksomhed
Gør arbejdsdagen nem med Intempus i lommen
Indberet dagens arbejde
Planlæg medarbejdernes arbejdstid
Integration til dit løn- og økonomisystem
Overhold overenskomsten
GPS-tracking


Så let kommer du i gang med Intempus
Intempus er både et simpelt system og let at komme i gang med. Det kræver blot, at du sender os en mail eller giver et kald. Så tager vi en snak om din virksomheds behov, og hvad du søger i et timeregistreringssystem.
Samtidig aftaler vi et tidspunkt, hvor vi over telefonen guider dig igennem systemet, imens du kan følge med på din egen computerskærm. Det tager ikke mere end 20 minutter, og så er du klar til at sætte alle dine medarbejdere ind i systemet.
Og som en ekstra bonus får du endda de første 14 dage gratis, så I kan teste systemet i jeres egen virksomhed og hverdag.
Vil du vide mere om, hvordan Intempus kan hjælpe din virksomhed?
Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.