Registrerer I tid på projekter?
Med Intempus kan du og dine medarbejdere nemt registrere tid på projekter, sager eller produktionsordrer direkte i app, på web eller via vores Terminal-løsning. På den måde ved I altid, hvor mange ressourcer der er brugt på de forskellige projekter/sager/ordrer, hvilket giver et bedre faktureringsgrundlag.
Nem projektregistrering og bedre dokumentation
Projektregistrering på app
Registrér timer, kørsel og meget mere
Med Intempus App ved hånden kan medarbejderne altid registere de timer, de har arbejdet på en bestemt sag. Hvis de f.eks. har kørt i forbindelse med en sag, kan de også nemt registere dét, ligesom også varer, materiel og udlæg nemt kan tilføjes til den konkrete sag.
Bedre faktureringsgrundlag
Ved at lade medarbejderne registrere direkte på projekter, kan du som administrator eller projektleder få et bedre indblik i de ressourcer, der er blevet brugt på de respektive projekter. Det giver dels mulighed for bedre planlægning af fremtidige projekter, og dels giver det den nødvendige dokumentation og et mere præcist faktureringsgrundlag til kunden.
Tjek ind og ud på et projekt i Intempus Terminal
Medarbejderne kan nemt tjekke ind og ud direkte på projekter/sager/ordrer. Det kan foregå på 2 måder: Enten ved, at du som administrator eller projektleder på forhånd har planlagt en vagt til dem, og når de så møder ind, kan de logge ind på terminalen og vælge det projekt/ den sag, de skal arbejde på. Eller ved, at du som administrator eller projektleder har planlagt arbejdstid på et specifikt projekt/sag, som de automatisk tjekker ind på, når de møder ind.
Når de har færdiggjort arbejdet, kan de nemt tjekke ud og eventuelt ind på et nyt projekt/sag.