Funktioner
Det kan være noget af en mundfuld at vælge den rigtige løsning. Her kan du dykke ned i vores forskellige funktioner eller designe din egen løsning.
Hvordan kan du registrere i Intempus?
Intempus App
I Intempus app kan medarbejderne nemt registrere arbejdsdagen direkte på mobilen, uanset hvor de befinder sig.
Autoregistrering
Med autoregistrering registreres medarbejdernes faste arbejdstid automatisk i systemet. Sådan slipper medarbejderne for at bruge tid på tidsregistrering.
Tjek ind/Tjek ud
Via Intempus Terminal kan medarbejderen tjekke ind og ud samt registrere pauser, fravær og afvigelser fra deres planlagte vagter.
PC-registrering i Intempus Web
Medarbejderne kan nemt registrere deres arbejde på en PC frem for i appen, hvis de f.eks. sidder på kontor.
Ugentlig indberetning
Foretag ugens registreringer én gang om ugen frem for at skulle ind i systemet ad flere omgange hver eneste dag.
Hvad kan du registrere?
Tid
Medarbejderne indtaster deres timer på app, pc eller tablet, hvorefter indberetninger ligger klar til godkendelse i administrationssystemet.
Projekter
Registrér tid, kørsel, varer, udlæg og materiel direkte på projekter, så I altid ved, hvor mange ressourcer der er brugt på de forskellige projekter.
Fravær
Er en medarbejder syg, vil tage en fridag eller bruge nogle af sine afspadseringstimer, kan det nemt registreres direkte i Intempus App.
Udlæg
Intelligent udlægsregistrering, der scanner dine udlæg og registrerer og ændrer det til den rette valutakrus automatisk. Du kan også tilføje bemærkninger.
Ferie
Hold let styr på ferieregnskabet. Det er nemt at indberette ferie og se både optjent og afholdt ferie. Systemet kan også holde styr på de forskellige ferieår.
Kørsel
Alt kørsel kan let registreres med Intempus’ app. Med en digital kørebog sikrer i at I lever op til SKAT’s krav om kørselsdokumentation.
Varer
Opret et varekartotek, så medarbejderne nemt kan registrere deres forbrug af varer i forbindelse med et projekt – direkte i appen.
Billede/dokumenter
Medarbejderne kan vedhæfte billeder eller dokumenter til deres tidsregistreringer direkte på projekter i deres Intempus app.
Materiel
Registrér brugen af materiel og maskiner direkte på projekter i appen. Så ved I altid, hvor mange ressourcer, der er brugt på et bestemt projekt.
Akkordarbejde
Akkordmodulet gør beregningen af akkord nem og overskuelig. I bestemmer selv, om beregningen skal baseres på udført arbejde eller tidsforbrug.
Diæter
På baggrund af de gældende satser for rejsegodtgørelse (diæter) omregner Intempus automatisk de indberettede rejsedage til en godtgørelse.
Hvilke regler kan håndteres?
Overtid/afspadsering
Vi kan tilpasse systemet til jeres overenskomstregler for overtid og afspadsering, og så beregner vi automatisk overtidsbetaling til medarbejderne.
11-timers reglen
Intempus gør det nemt for jer at overholde 11-timers reglen, da I altid vil blive underrettet, hvis reglen overskrides samt blive bedt om at notere en årsag.
48-timers reglen
Bevar altid overblikket over, om 48-timers reglen overholdes for alle medarbejdere. Systemet underetter jer, så snart reglen overskrides.
60-dages regel
Vi kan opsætte 60-dages-reglen for jer, så I altid er forsikret om at alle i virksomheden følger reglerne for skattefri kørselsgodtgørelse.
Hvordan bevarer I overblikket?
Saldi
Med Saldi kan både medarbejder og administrator altid se det fulde overblik over timebank, fravær, ferie og meget mere på både app og web.
Kalender
Få det fuldendte kalenderoverblik over alt indberettede arbejde og fravær. I administrationssystemet kan I nemt rette og godkende dataen.
GPS-tracking
Med GPS-funktionen kan du som administrator få det fulde overblik over medarbejdernes færden. Samtidig sikrer den mere valide indberetninger.
Planlægning
I Planlægningsmodulet i Intempus Web kan du som administrator planlægge tid og projekter. Medarbejderne kan derefter se det hele i deres app.
Afvigelsesdetektion
Afvigelsesdetektionen (AI) lærer løbende jeres data at kende, så I nemt kan få øje på de indberetninger, der afviger fra normalen.
Rapport over indberetninger
I Intempus Web kan du som administrator se alle indberetninger samt redigere og godkende dem.
Normtid
Med “Normtid” kan du som administrator nemt holde styr på, om medarbejderne har arbejdet mere eller mindre på enten dags- eller ugebasis.
Sikkerhed i Intempus
SSO login
Med SSO kan medarbejderen nemt og sikkert logge på sin Intempus app med legitimationsoplysninger fra sin Microsoft virksomhedskonto.
ISEA3000 Type 2
Intempus ApS varetager behandling af personoplysninger i forbindelse med Intempus timeregistreringsplatform, og har en ISAE 3000 TYPE 2 erklæring.

Skal vi tage en uforpligtende snak?
Har du spørgsmål til, hvordan vi kan lave en skræddersyet løsning, der også hjælper jer med at overholde lovkravene til digital tidsregistrering? Så kontakt os for en gratis og uforpligtende snak med en af vores dygtige konsulenter.