Registrer tid uden at få sved på panden

Med Intempus er du gearet til nem og effektiv digital tidregistrering
– så du kan træde i pedalerne uden bekymringer.

Intelligent tidsregistrering

Lovpligtig timeregistrering_billede2

Alle skal indberette arbejdstid – vi gør det nemt for Jer!

Det er nu obligatorisk for alle virksomheder at have et tidsregistreringssystem til registrering af arbejdstimer. Med en nem og skræddersyet løsning fra Intempus sikrer I, at I overholder alle krav.

Mød en håndfuld af vores kunder

Nem og digital timeregistrering med Intempus App

Det ideelle værktøj til medarbejderen på farten. 

Fuldt overblik med Intempus Web

Få et nemt og brugervenligt system der samler al data ét sted.

Komme/gå registrering på Terminal

Med Intempus Terminal bliver den daglige komme/gå registrering nem og tilgængelig for alle medarbejdere.

+65.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

AI der giver bedre overblik og færre fejl

I Intempus prioriterer vi, at udvikle funktioner, der kan gøre jeres administration nem, sikker og effektiv med hjælp fra intelligent AI teknologi.

Vores primære AI funktion er vores Afvigelsesdetektion, som finder afvigelser og potentielle fejl i medarbejdernes registreringer på baggrund af mønstre i tidligere registreringer, og derfra rangerer indberetningen på en afvigelsesscore.

I forbindelse med at Afvigelsesdetektionen finder afvigelser i indberetninger, kan funktionen også finde ud af, når medarbejdere har glemt at indberette dagens arbejde, og sende en push-besked direkte på medarbejderens mobil.

Intempus ifølge vores kunder

Kunne du tænke dig at prøve Intempus?

Prøv Intempus gratis i 14 dage helt uden binding

Intempus forbinder systemer

Outlook kalender integration til Intempus