Overhold de nye lovkrav med Intempus

Ifølge den nye EU lov om tidsregistrering skal alle arbejdsgivere per den 1 juli 2024 have indført et system til registrering af medarbejdernes arbejdstid. Med en nem løsning fra Intempus sikrer I at I overholder alle kravene.

Fravær - app

Hvad skal systemet kunne?

De nye lovkrav til tidsregistrering indebærer, at du som arbejdsgiver skal stille et system til rådighed, så dine medarbejdere kan registrere tid og fravær.

Der er metodefrihed i forhold til at vælge, hvordan man imødekommer lovkravene, så længe minimumskravene overholdes:

  • Systemet skal være objektivt, pålideligt og tilgængeligt.
  • Systemet skal kunne måle den daglige og ugentlige arbejdstid for hver enkel lønmodtager.
  • Systemet skal kunne tilgås af medarbejderne, så de eksempelvis kan registrere afvigelser som overarbejdstimer, sygdom og ferie.
  • Oplysningerne i systemet skal gemmes i 5 år.

Vores løsning til jer

Med vores Basispakke får I alt, hvad I behøver for at sikre en lovpligtig tidsregistrering – i ét smart system til arbejdstidsregistrering. Du og dine medarbejdere får bl.a.:

  • Auto registrering (Automatisk registrering af daglig arbejdstid)
  • Fraværsregistrering
  • Fraværs saldi (gælder ikke overtid, afspadsering, og flex) 
  • Udlægsregistrering
  • Kørselsregistrering
  • Integration til lønsystem

Du kan se læse mere om vores forskellige løsninger og priser her:

Vil du have et nemt system til lovpligtig tidsregistrering?

Gør jer klar til fremtiden med digital timeregistrering

Autoregistrering gør arbejdsdagen nem

Med Intempus’ autoregistrering bliver medarbejdernes daglige arbejdstid registreret helt automatisk i systemet, så det eneste de skal gøre er at registrere afvigelser, så som sygdom, ferie, kursus og lignende. På den måde bliver det nemt at overholde den nye lov om tidsregistrering.

Nem fraværsregistrering

I Intempus app, kan medarbejderne også nemt registrere fravær, indberette kørsel, udlæg, materiel og meget mere.

De har også altid adgang til at se regnskabet over alt fra deres arbejdstid, feriedage og sygetimer til deres overarbejde og afspadsering.

Få det knivskarpe overblik i virksomheden

Uanset hvilken type timeregistrering I har behov for, bliver administrationen gjort nem med det overskuelige administrationsmodul, Intempus Web.

Systemet kan nemt integrere til jeres løn og ERP-systemer, så jeres data nemt kan flyde mellem systemerne og fjerne det administrative dobbeltarbejde. Nemmere bliver det ikke at overholde arbejdstidsreglerne og at styr på tiden og medarbejderne i virksomheden.

+65.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Har du spørgsmål til, hvordan Intempus kan hjælpe jer med at imødekomme de nye lovkrav og gøre den daglige administration meget nemmere? Så book en gratis og uforpligtende demo med en af vores dygtige konsulenter.

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.