
Nem tidsregistrering direkte på mobilen
Gør det nemt for dine medarbejdere at registrere arbejdstid og opgaver direkte i app’en – uanset hvor de er.
Timeregistrering
Registrering af tid, kundearbejde og overarbejde
Fraværsregistrering
Let registrering af alle typer fravær
Registrering af vare og materiel
Registrering af vare- og materielforbrug direkte på projekter
Ugerapport
Få overblikket over ugens indberetninger
Saldi overblik
Nemt overblik over feriedage, afspadsering, flekstid og sygdom
AUTOREGISTRERING
Automatisk registrering af medarbejderens arbejdstid
Kørselsregistrering
Indberet hurtigt kørsel i egen eller firmabil
Udlæg og diæter
Tilføj billeder og filer og registrer dine udlæg og diæter

Alle skal registrere arbejdstid – vi hjælper jer!
Det er lovpligtigt for alle arbejdsgivere at have et system til registrering af medarbejdernes arbejdstid. Med en nem og skræddersyet løsning fra Intempus sikrer I at I overholder alle kravene.
Intempus App
Skal det være nemt at registrere tid, projekter, fravær udlæg eller noget helt femte? Se hvor hurtigt det kan gøres i Intempus app.
Få overblikket med nem administration
Med administrationssystemet har I al data samlet ét sted. Her får I det fulde overblik, og I kan samtidig opsætte et godkendelsesflow, der passer til jeres arbejdsgang, planlægge arbejdstid, se og godkende ferie og meget mere.
Administrationssystemet bliver tilpasset til netop jeres behov i virksomheden i samarbejde med jer.


















