Flexer du?

Med Intempus bliver flextidsregistrering nemt for alle i virksomheden. Arbejdstiden kan let indberettes via mobilen eller computeren, og derefter registreres timerne automatisk på flextidskontoen, så både medarbejder og administrator altid har styr på flextidsregnskabet.

Hold styr på flextidsberegning -og registrering med Intempus

Bevar overblikket over medarbejdernes flextid

Mangler du overblikket over dine medarbejderes flextid, og bruger du for mange timer på beregninger? Eller er du usikker på, om flextiden bliver overholdt og registreret korrekt? Med Intempus’ app kan dine medarbejdere let registrere deres timer. Samtidig har du det fulde overblik over, hvor meget flextid og afspadsering de enkelte medarbejdere har. 

Sættes op efter din overenskomst

Alt efter hvilken overenskomst I følger i virksomheden, kan Intempus sættes op til at registrere og beregne den korrekte overtid automatisk.

Alt samlet ét sted

Med Intempus får du et system, der samler alt ét sted. Du kan blandt andet få overblik over alle de registrerede timer, afspadseringssaldo, feriesaldo, overtidsarbejde og kørselsregistrering i én og samme app.

Integration til løn eller regnskab

Integration giver mulighed for, at Intempus kan tale sammen med dit løn eller regnskabsprogram. Det betyder, at du kan lave løn eller fakturere efter, at din medarbejder har afsluttet opgaven.

Registrer flextimer og hold styr på afspadseringen

Med Intempus’ app har du et brugervenligt, digitalt værktøj til registrering af timer. Via app’en vælger du at indberette din arbejdstid, og så vil flexsaldoen automatisk opdateres løbende. Med flexsaldoen kan både medarbejder og administrator altid holde øje med regnskabet. 

Benytter I afspadsering, kan systemet ligeledes sættes op til dét, så optjent og brugte afspadseringstimer altid registeret på afspadseringsbalancen. Ligesom med flexsaldoen, vil afspadseringssaldoen altid kunne tilgås, så både medarbejder og administrator ved, hvor mange afspadseringstimer, medarbejderen har.  

Hold overblikket over de opsparede
fridage med en timebank

Overblik over det hele med Saldi 

Med Intempus er der automatisk styr på medarbejdernes saldi. Med saldiberegneren kan du selv vælge, hvilken dato, du vil se din saldo for, uanset om tidspunktet ligger fremme eller tilbage i tiden. Systemet gør det nemt for både medarbejder og administrator at bevare det fulde overblik flex, ferie, barsel og alle typer for fravær.

Afspadsering

Arbejder du udover din normale arbejdstid, kan du registrere ekstraarbejdet som afspadsering, som automatisk indsættes på din afspadseringssaldo. Vil du afspadsere et par timer på tidspunkt, registrerer du blot fraværet som afspadseringstimer, som derfra trækkes automatisk fra afspadseringssaldoen. På den måde har både medarbejder og administrator altid det helt korrekte overblik over afspadseringsregnskabet.

Overtid

I Intempus bliver overtidsregler sat op til din overenskomst, så der altid er styr på dit overtidsarbejde. Systemet hjælper med at beregne diverse overtidstillæg, så det hele ligger klar til lønkørsel efter godkendelse. 

Feriedage

Når du hver måned optjener feriedage, bliver de automatisk oprettet i systemet, hvilket gør det nemt for dig at holde øje med din feriekonto. I Saldi vil du altid kunne se, hvor mange feriedage du har optjent, brugt og har til gode. Samtidig kan du også se, hvor mange feriedage du optjener i fremtiden ved at bruge Saldiberegneren.

Sygdom

Med Intempus bliver fraværsregistrering nemt og overskueligt for alle medarbejdere. Her er det muligt at indberette både på planlagt fravær og på uforudsete sygedage. 

Barsel

Skal du afholde barsel kan du og din administrator holde øje med, hvor mange barselsdage, du har tilbage i Saldi.

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger