Få mere tid til det vigtige arbejde

Får dine medarbejdere indberettet alt, når de er ude på farten? Det kan let glippe med at få registreret al tid, materiel, kørsel, tillæg mm. når der er travlt, og medarbejderne er ude i ‘felten’ det meste af dagen. Derfor kan det hurtigt tjene sig hjem at have et nemt og mobilt system, der hjælper med at få indberettet hele arbejdsdagen. Vil du høre mere?

Med Intempus ved hånden bliver arbejdsdagen nemmere!

Brug mindre tid på administration og optimer arbejdsdagen

Registrer arbejdsdagen

Intempus’ app gør det nemt for medarbejderne at registrere timer, materiel, kørsel og tillæg på projekter. På den måde sikres det, at alt registreres og intet glemmes. Derefter er registreringen tilgængelig på kontoret.

Planlæg arbejdstid

Planlæg arbejdstid med Intempus’ brugervenlige Planlægningsfunktion. På den måde kan du let sikre overblikket over sager og arbejdstid samt, at dine medarbejdere altid har alle de nødvendige sagsinformationer ved hånden.

Håndter nemt akkordarbejde

Intempus kan nemt håndtere akkordarbejde, så du slipper for at skulle holde styr på diverse tal, medarbejdere og fordeling af akkordløn. Intempus beregner det hele for dig. Så har du altid overblik over dine projekter.

Sammenspil med kvalitetssikring

Med billede- og dokumentfunktionen kan du vedhæfte billeder og andre filer til indberetninger direkte på projekter samt skrive bemærkninger, så der er helt styr på dokumentationen. Benytter du et kvalitetssikringssystem, kan systemet integreres med Intempus, så din kvalitetssikring og timeregistrering snakker sammen.

“Intempus har gjort os i stand til at fortsætte væksten og undgå, at vi bliver kvalt i administration. Samtidig sikrer Intempus, at vi minimerer vores faktureringsfrister, da de går ud fra den dag, jeg sender fakturaen ud.” – Nils K. Pedersen, MiNALTAN

Nem registrering af arbejdsdagen på app

Med Intempus kan du nemt registrere arbejdstid, overarbejde og arbejdskørsel samt planlægge projekter og håndtere akkord. Du kan også håndtere udlæg og foretage lynhurtig fakturering og nem lønkørsel.

+40.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Få det fulde overblik over dine medarbejdere

Nem tidsregistrering

… gør det let for jer at fakturere jeres kunder. Med flere års erfaring med bygge- og anlægsvirksomheder ved vi, hvordan man letter arbejdsgangene i netop jeres branche. Faktisk vil vi gå så langt som at kalde os selv eksperter i netop bygge- og anlægsbranchen.

Fra første dag, I bruger systemet, vil I mærke, at Intempus gør en forskel – I sparer nemlig både tid, får bedre overblik og kan fakturere jeres kunder straks efter arbejdet er udført. 

Følg medarbejdernes færden med smart GPS-tracking

Valid dokumentation og overblik over køretøjerne

Med en integration til Keatech kan du nemt holde styr på medarbejdernes færden i arbejdstiden og få valid dokumentation for, hvor længe der er arbejdet på et bestemt projekt.

En sammenkobling af data fra Intempus og data fra Keatechs GPS-enheder, som monteres på virksomhedens køretøjer, gør det muligt at spore og dokumentere præcis hvor køretøjerne befinder sig i løbet af arbejdsdagen. Som administrator får du et direkte indblik i om medarbejdernes registreringer stemmer overens med dataen fra GPS-enhederne. Du kan f.eks. nemt se om der er blevet arbejdet ude på en bestemt adresse i samme tidsrum, som angivet i registreringen.

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger