En ugeseddel app der letter administrationen
Fuldt overblik og mindre administration
Med Intempus’ timeregistrering app digitaliseres de administrative pligter for både medarbejdere og administratorer. Derved bliver det både nemmere og mere effektivt at lave opgaverne. Spar tid og dyrebare ressourcer på administration. Og fokusér på kerneforretningen med Intempus, som gør tidsregistrering lynhurtig og drøn simpel.
Intempus er dog meget mere end blot tidsregistrering. Se her, hvordan vi kan gøre arbejdsdagen lettere for dig og din virksomhed.
Ved at integrere Intempus med dit regnskabssystem har du mulighed for at få øje på alle detaljerne i din forretning – ikke mindst hvor pengene bliver tjent. Vi tror på, at det er en af de bedste forudsætninger for at optimere sin forretning. For de fleste af vores kunder er Intempus hurtigt tjent hjem på sparet bogholderi. Mange oplever endda, at de fakturerer op til 15 procent mere, fordi der er dokumentation for alle timer, og intet længere bliver glemt.


Brugervenlige tidsregistrering til alle medarbejdere
Hos Intempus ved vi, hvor værdifuld god tidsregistrering er. Det fortæller vores kunder os hver eneste dag. Derfor har vi lavet et fleksibelt system, som gør det så nemt som muligt for dig at registrere dit arbejde og holde styr på data – det sidste klarer vi nemlig for dig.
Intempus virker også på farten, uanset hvor du er – også selvom du ikke har internetforbindelse
Intempus' funktioner gør din administration nemmere
Registrér arbejdsdagen
Planlægning af arbejdsdagen
Integrér til løn- og økonomisystem
Overhold overenskomsten

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?
Se hvordan Intempus fik effektiviseret administrationsarbejdet hos Raaschou Byg og Inventarsnedkeri og gav mere plads til kerneforretningen
Klar til at tage springet? Sådan kommer du i gang
At få styr på sin tid gør en forskel for en virksomhed, og du kan nemt komme i gang. Det eneste, du skal gøre for at få Intempus’ system som en del af din virksomhed, er at give et kald eller sende en mail. Så tager vi en snak om jeres behov, og hvad I søger i et timeregistreringssystem.
Derefter aftaler vi et tidspunkt, der passer dig. Her kan du få en grundig introduktion til systemet, så du er klar til at bruge det i din hverdag. Det tager kun 20 minutter, hvor vi guider dig over telefonen, imens du kan følge med på din computerskærm.
Og som en ekstra bonus får du de første 14 dage gratis. Så har du og dine medarbejdere nemlig mulighed for at teste systemet i jeres hverdag.

Hør mere om, hvordan du kan digitalisere ugesedlerne med Intempus
Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.