Intempus Timeregistrering – meget mere end blot at registrere timer!

Med Intempus’ timeregistrerings-app digitaliseres de administrative pligter for både medarbejdere og administratorer. Derved bliver det både nemmere og mere effektivt at lave opgaverne. Spar tid og dyrebare ressourcer på administration, og fokusér på kerneforretningen med Intempus, som gør tidsregistrering lynhurtig og drøn simpel.

Intempus er dog meget mere end blot tidsregistrering. Se her, hvordan vi kan gøre arbejdsdagen lettere for dig og din virksomhed.

Registrér arbejdsdagen

Registrér timer, materialer, udlæg, diæter, kørsel og andre udgifter direkte i Intempus’ app. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus administration.

Planlægning af arbejdsdagen

Planlæg dine medarbejderes arbejdsdag med Intempus’ planlægningsfunktion, så du får overblik og effektiviserer overleveringen af opgaver og sager.

Integrér til løn- og økonomisystem

Integrér dit økonomisystem med Intempus, så medarbejdernes indberetninger kan forvandles til kundefakturaer, eller reducér lønkørsel til få klik med integration til dit lønsystem.

Overhold overenskomsten

Sæt Intempus op til din overenskomst eller lokalaftale med overtidsregler, normer, afspadsering og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens rammer.

Kunne du tænke dig at se lidt mere til Intempus?

Se vores video!

Hør, hvad Intempus kan gøre for din virksomhed

I Intempus mener vi, at registrering af arbejde på en ugeseddel burde være et fortidslevn. Desværre er det ikke tilfældet – endnu! Flere og flere bruger nemlig Intempus. Det bør du måske også?

Fuldt overblik og mindre administration

Ved at integrere Intempus med dit regnskabssystem har du mulighed for at få øje på alle detaljerne i din forretning – ikke mindst hvor pengene bliver tjent. Vi tror på, at det er en af de bedste forudsætninger for at optimere sin forretning. For de fleste af vores kunder er Intempus hurtigt tjent hjem på sparet bogholderi, og mange oplever endda, at de fakturerer op til 15 procent mere, fordi der er dokumentation for alle timer, og intet længere bliver glemt. 

Danmarks mest brugervenlige tidsregistreringssystem

Hos Intempus ved vi, hvor værdifuld god tidsregistrering er. Det fortæller vores kunder os hver eneste dag. Derfor har vi lavet et fleksibelt system, som gør det så nemt som muligt for dig at registrere dit arbejde og holde styr på data – det sidste klarer vi nemlig for dig.

Intempus virker også på farten, uanset hvor du er – også selvom du ikke har internetforbindelse.

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor, eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top