Geotracking, der giver fuld medarbejderoverblik

Intempus’ GPS-funktion gør timeregistrering og administration både smartere, lettere og mere databaseret. Se her hvordan. 

Med Intempus’ innovative geotracking funktion er det muligt at følge medarbejderen i løbet af arbejdsdagen. Medarbejderen kan nemlig ses på kortet live, hvilket betyder, at du altid kan tracke dine medarbejdere, når behovet opstår, så du har mulighed for at uddelegere nye opgaver baseret medarbejdernes nuværende lokation.

Intempus gemmer dog, ligesom ved alle andre indberetninger, al GPS-dataen, hvilket giver muligheden for at kunne gå tilbage i medarbejdernes GPS historik og validere indberetningerne. Med geotracking kan du således sikre dig mod potentielle uoverensstemmelser, misforståelser og konflikter med solide, databaserede indberetninger.

GPS-funktionen er en del af Intempus pro-pakke, men du kan prøve funktionen gratis i tre måneder helt uforpligtende. Efterfølgende er det op til dig, om du vil opgraderer til pro-pakken.

Vandtætte indberetninger med GPS

Med Intempus’ GPS-funktion kan timeregistrering og administration gøres både smartere, lettere og mere databaseret. 

Medarbejderen skal blot slå GPS’en til på mobilen, så mobilen trackes hele arbejdsdagen både live og dataen efterfølgende gemmes i medarbejderens kalenderhistorik. Det skaber fundamentet for vandtætte og valide indberetninger, hvor det kan dokumenteres, hvor medarbejderen har befundet sig og på hvilket tidspunkt, da indberetningen fandt sted. Det er særligt anvendeligt, når arbejdsopgaver er knyttet til et vis geografisk område, og medarbejderen skal kunne dokumentere at have befundet sig på lokationen på det rigtige tidspunkt.

Med Intempus’ GPS-funktion kan planlagte sager foreslåes baseret lokation, og medarbejderen kan let vælge den rigtige sag før arbejdet påbegyndes. Sammen med GPS-funktionen er Intempus’ planlægning et uundværligt værktøj i skridtet mod en smartere og mere effektiv arbejdsdag, der sikrer et solidt flow mellem medarbejdere på farten og administratorer på kontoret. Se mere om vores planlægningsværktøj her

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere om det

Intempus Timeregistrering – få styr på tiden

Med Intempus digitaliseres de administrative pligter for både medarbejdere, administratorer og derved bliver gjort både nemmere og mere effektive. Intempus’ innovative GPS og andre smarte funktioner giver det nødvendige overblik over forretningen og sparer både tid og dyrbare resourcer, så fokus kan være på kerneforretningen med Intempus.

Se nogle af vores funktioner der er med til at gøre arbejdsdagen lettere for hundrevis af virksomheder hver dag.

Registrér arbejdsdagen

Registrér timer, materialer, udlæg, diæter, kørsel og andre udgifter direkte i Intempus app. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus administration.

Planlægning af arbejdsdagen

Planlæg dine medarbejders arbejdsdag med Intempus’ planlægningsfunktion, så du får overblik og effektiviserer overleveringen af opgaver og sager.

Integrér til løn - og økonomisystem

Integrér dit økonomisystem med Intempus, så medarbejdernes indberetninger kan forvandles til kunde fakturaer eller reducér lønkørsel til få klik med integration til dit lønsystem.

Overhold overenskomsten

Opsæt Intempus til din overenskomst eller lokalaftale med overtid regler, normer, afspadsering og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens rammer.

Mere nysgerrig på Intempus?

Se her hvordan vi kan modernisere din daglige administration!

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top