Moderne timeregistrering til en pris efter dit behov
Se vores forskellige pakker!
Find prispakken, der passer til jer
Light
Lightpakken er det perfekte værktøj til jer, som kun har brug for nem fraværsregistrering og et godt overblik. Med Light får I:
- Registrering af alle typer fravær
- Saldi over fravær; ferie, feriefridage, sygdom, mm.
Basis
Basispakken giver det nødvendige system til digital timeregistrering. Du og dine medarbejdere får bl.a.:
- Registrering af arbejdstid
- Stempelur
- Udlægsregistrering
- Kørselsregistrering
- Kalender
Vi anbefaler
Standard
Standardpakken er den optimale løsning til en nem og digital administration. Udover alle funktionerne i Basispakken får I:
- Saldi over fravær, flex, timebank, afspadsering, mm.
- Planlægningsmodul
- Regler for overtid
- Vare- og materielregistrering
- Integration til løn- og regnskabssystem
- Komme/gå registrering via Terminal
Pro
Propakken giver det optimale værktøj til en effektiv, digital administration. Udover alle funktionerne fra Standardpakken, får I også:
- GPS tracking
- 60-dages-reglen
Tilkøb
Intempus AI-pakke
Med tilvalget af AI-pakken får I en række ekstra funktioner, som gør jeres administration nem, sikker og effektiv med hjælp fra intelligent AI teknologi. I får:
- Afvigelsesdetektion – automatisk fejlfinding og kvalitetssikring af indberetninger
- Push beskeder – automatisk påmindelse til medarbejdere, der glemmer at indberette
- Udlægsregistrering med bilagsscanning
Intempus med Business Intelligence
Tilføj Business Intelligence til jeres tidsregistrering. Sammen kan de to systemer indsamle, rapportere og visualisere jeres data, så I får bedre indsigt i jeres forretning.
Pris afhænger af virksomhedsstørrelse og eventuelle ønsker om skræddersyet løsninger.
Etableringsgebyr 2.995 – 4.995 DKK
Månedlig omkostninger:
– Lille (1-49 pers.): 299 /md.
– Ml. (50-99 pers.): 499 /md.
– Stor (100-199 pers.): 599 /md.
– Meget stor: (200+ pers.): variabel
Prøv gratisSammenlign pakker
Funktioner
Light
pr. bruger / md
Basis
pr. bruger / md
Standard
pr. bruger / md
Pro
Kontakt for pris
Priser pr. bruger /mdr
Opstart hos Intempus
Oprettelsesgebyr
fra kr 4.900,-
Vi opsætter hele Intempus brugerfladen, hvor vi bl.a. skræddersyer arbejdsmodeller og tilpasser funktioner til jeres virksomhed, så I kommer godt fra start. Medarbejdere bliver ligeledes oprettet med brugernavne og kodeord, og I får en grundig introduktion til at bruge systemet.
Vejledende konsulentpriser
Integration til lønsystem
fra kr 4.000,-
Vi opsætter gerne integrationen til dit lønsystem i samarbejde med dig, så det bliver nemt, sikkert og effektivt at lave løn.
Integration til økonomi/ERP system
fra kr 4.000,-
Skal Intempus integreres med dit regnskabs- eller ERP-system, så hjælper vores konsulenter gerne med opsætningen.
Opsætning af projektstyring
spørg for pris
Vil du gerne have hjælp til opsætte e-conomic’s projektstyring? Vores konsulenter tilpasser opsætningen til din virksomhed.
Opsætning af overenskomst
fra kr 4.000,-
Uanset om I arbejder efter én eller flere overenskomster, så kan vi sætte jeres overtidsregler op for jer.
Opsætning af akkord
spørg for pris
Bruger I akkordarbejde, så kan det sættes op, så det passer til jeres arbejdsgang og fordeling af akkordsum.