Få mere tid til det vigtige arbejde

Hos Intempus ved vi, hvor vigtigt det er for virksomheder at have styr på de interne ressourcer. Derfor har vi skabt et system, der gør det nemt at registrere arbejdstid og fravær samt planlægge vagter for medarbejderne. Sådan får I en nem og moderne administration.

Intempus letter det administrative arbejde og gør arbejdsdagen nemmere

Komme/gå registrering via terminal

Gør det simpelt for dine medarbejdere at registrere deres arbejdstid, når de kommer og går. Intempus Terminal er skabt til at gøre komme/gå registrering let for den moderne produktionsvirksomhed, der ønsker overblik og effektivitet.

Planlæg medarbejdernes arbejdstid

Intempus gør det simpelt at planlægge medarbejdernes arbejdstid med vores planlægningsmodul. Uanset om medarbejderne arbejder på daghold eller nathold, hverdag eller weekend, ordrer eller vagter, så kan det nemt planlægges i Intempus.

Håndter automatisk overarbejde

Overtidsregler kan hurtigt kræve en del administrationsarbejde, men det kan heldigvis gøres let og automatisk. I Intempus kan overtidsregler opsættes i overensstemmelse med din overenskomst, så du slipper for al bøvlet.

Produktionsvirksomhed med moderne timeregistrering

Nem komme/gå registrering

Med Intempus’ Terminal løsning kan din virksomhed få et nemt og effektivt system til timeregistrering. 

Se her, hvor let medarbejderne kan tjekke ind og ud på arbejdsdagen, eller læs mere omkring vores Terminal.

Korrekt timeregistrering hver gang

Timeregistrering er en uundgåelig opgave, som de fleste medarbejdere skal forholde sig til på daglig basis. Men det kan hurtigt kræve en del administrationsarbejde, når processerne ikke er optimeret og digitaliseret.  

Intempus Terminal gør komme/gå registrering nemt og effektivt for alle dine medarbejdere. Vagter planlægges hurtigt i Intempus’ planlægningssystem, og derfra er det let for alle medarbejderne at tjekke ind og ud på ordrer eller vagter på Intempus Terminal.

Terminalen kan tilgås via en computer eller tablet, som blot skal opstilles et eller flere steder på arbejdspladsen, hvor medarbejderne har adgang, og så kan medarbejderne let registrere deres arbejdstid, når de kommer og går.

Medarbejderne kan også tjekke ind og ud via Intempus App samt registrere fravær, kørsel og udlæg. 

+35.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Med Intempus Terminal bliver det let at holde styr på hele arbejdsdagen

Overskuelig administration

Uanset hvilken type timeregistrering dit firma har behov for, bliver administrationen gjort nem gennem det samme overskuelige administrationsmodul. Din administration bliver skræddersyet til netop dit behov, så du kun behøver forholde dig til de funktioner der er relevante for dit firma. Vi kan bl.a. opsætte overenskomster, godkendelsesflow, saldi og meget mere. 

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.