Få mere tid til det vigtige arbejde
Hos Intempus ved vi, hvor vigtigt det er for virksomheder at have styr på de interne ressourcer. Derfor har vi skabt et system, der gør det nemt at registrere arbejdstid og fravær samt planlægge vagter for medarbejderne. Sådan får I en nem og moderne administration.
Intempus letter det administrative arbejde og gør arbejdsdagen nemmere
Produktionsvirksomhed med moderne tidsregistrering
Nem komme/gå registrering på Terminal
Intempus Terminal gør komme/gå registrering nemt og effektivt for alle dine medarbejdere. Vagter planlægges hurtigt i Intempus’ planlægningssystem, og derfra er det let for alle medarbejderne at tjekke ind og ud på ordrer eller vagter på Intempus Terminal.
Terminalen kan tilgås via en computer eller tablet, som blot skal opstilles et eller flere steder på arbejdspladsen, hvor medarbejderne har adgang, og så kan medarbejderne let registrere deres arbejdstid, når de kommer og går.
Tjek ind og ud via mobilen
Hvis medarbejderen ikke behøver at tjekke ind og ud via Terminal, kan det sagtens lade sig gøre på Intempus app’en på mobil.
Her tjekker medarbejderen blot ind og ud på den pågældende dag, når der eksempelvis er pause eller arbejdsdagen begynder eller slutter.
Indberet tid og meget mere på app
Har I medarbejdere som ikke har brug for komme/gå registrering, men måske blot skal registrere ferie, sygdom, udlæg, afspadsering eller flextid? Så kan det snildt klares på Intempus app
Med Intempus Terminal bliver det let at holde styr på hele arbejdsdagen
Overskuelig administration
Uanset hvilken type timeregistrering dit firma har behov for, bliver administrationen gjort nem gennem det samme overskuelige administrationsmodul. Din administration bliver skræddersyet til netop dit behov, så du kun behøver forholde dig til de funktioner der er relevante for dit firma. Vi kan bl.a. opsætte overenskomster, godkendelsesflow, saldi og meget mere.