Få mere tid til det vigtige arbejde
Hos Intempus ved vi, hvor vigtigt det er for virksomheder at have styr på de interne ressourcer. Derfor har vi skabt et system, der gør det nemt at registrere arbejdstid og fravær samt planlægge vagter for medarbejderne. Sådan får I en nem og moderne administration.
Intempus letter det administrative arbejde og gør arbejdsdagen nemmere

Produktionsvirksomhed med moderne timeregistrering
Nem komme/gå registrering
Med Intempus’ Terminal løsning kan din virksomhed få et nemt og effektivt system til timeregistrering.
Se her, hvor let medarbejderne kan tjekke ind og ud på arbejdsdagen, eller læs mere omkring vores Terminal.
Korrekt timeregistrering hver gang
Timeregistrering er en uundgåelig opgave, som de fleste medarbejdere skal forholde sig til på daglig basis. Men det kan hurtigt kræve en del administrationsarbejde, når processerne ikke er optimeret og digitaliseret.
Intempus Terminal gør komme/gå registrering nemt og effektivt for alle dine medarbejdere. Vagter planlægges hurtigt i Intempus’ planlægningssystem, og derfra er det let for alle medarbejderne at tjekke ind og ud på ordrer eller vagter på Intempus Terminal.
Terminalen kan tilgås via en computer eller tablet, som blot skal opstilles et eller flere steder på arbejdspladsen, hvor medarbejderne har adgang, og så kan medarbejderne let registrere deres arbejdstid, når de kommer og går.
Medarbejderne kan også tjekke ind og ud via Intempus App samt registrere fravær, kørsel og udlæg.
Med Intempus Terminal bliver det let at holde styr på hele arbejdsdagen
Overskuelig administration
Uanset hvilken type timeregistrering dit firma har behov for, bliver administrationen gjort nem gennem det samme overskuelige administrationsmodul. Din administration bliver skræddersyet til netop dit behov, så du kun behøver forholde dig til de funktioner der er relevante for dit firma. Vi kan bl.a. opsætte overenskomster, godkendelsesflow, saldi og meget mere.