Timeregistrering til ethvert behov

Med Intempus kan du registrere tid på mere end 10 forskellige måder. Hvilken måde passer jer bedst?

Skræddersyet timeregistrering

Intempus’ digitale system til timeregistrering er den intelligente og brugervenlige løsning til den moderne virksomhed. Uanset hvilken type timeregistrering du og dine medarbejdere har behov for, kan det fleksible system tilpasses netop jeres behov.

+40.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Meget mere end timeregistrering

Intempus kan meget mere end bare tidsregistrering. Medarbejdere kan f.eks nemt indberette fravær, kørsel, udlæg, tillæg og materialer på app’en. Systemet kan også opsættes til jeres regler for overtid eller afspadsering.

Intempus har desuden et fleksibelt godkendelsesflow og kan integreres med både dit løn- og økonomisystem, hvilket sparer din virksomhed for mange tidskrævende, manuelle processer og minimerer risikoen for fejl.

Sådan vælger du det rette timeregistreringssytem

Det er vigtigt at være godt klædt på, når du skal træffe valget om at implementere et nyt IT-system i din virksomhed. I sidste ende vil beslutningen nemlig få indflydelse på en stor del af virksomheden og skabe store forandringer og forbedringer.

Derfor giver vi dig her 7 råd til, hvad du skal tænke over, og hvad du skal gøre, når du vælger tidsregistreringssystem.

Klar til at finde den bedste løsning til din virksomhed?

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger