Optimér jeres administration med Intempus og Lessor

Forbind Lessor løn med Intempus timeregistrering og oplev fordelene ved et forbundet administration: mindre manuelt arbejde, færre fejl og bedre overblik.

Oplev samspillet mellem Lessor lønsystem og Intempus tidsregistrering

+55.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

En forbundet løsning, der letter arbejdsdagen

Med en fælles løsning fra Intempus tidsregistrering og Lessor regnskabsprogram sikrer du en problemfri dataoverførsel mellem dit timeregistreringssystem og lønsystem. Samtidig får du en mere automatisk administration samt minimerer de manuelle arbejdsgange og fejl. Integrationen sørger nemlig for, at ændringer i det ene system også sker automatisk i det andet systeme.

Bruger du allerede et af systemerne, kan vi nemt sætte det andet op til dig. Er du blot interesseret i det ene system, opsætter vi også gerne dét – som altid med udgangspunkt i behovene i netop din virksomhed. 

Digital timeregistrering med Intempus

Intempus’ digitale system til timeregistrering er en intelligent og brugervenlig løsning til al slags tidsregisregistrering: tid, fravær, varer, kørsel, materiel, diæter og meget mere.

Løsningen er tilpasset de nye lovkrav til arbejdstidsregistrering, så I kan vide jer sikre på, at I overholde alle lovkrav.

Få styr på lønkørslen med Lessor

LessorLøn er et system til lønbehandling for små og store virksomheder. Lessor’s brugerfokuserede løsning til løn højner effektiviteten, kvaliteten og sikkerheden i jeres lønskørsel, og kan tilpasses lige præcis jeres specifikke krav og behov.

Med Lessor lønseddel får dine medarbejderne altid udbetalt løn for præcis de timer, de har arbejdet.

Vil du høre mere om integrationen mellem Intempus og Lessor?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.

Cookie-indstillinger