Timeregistrering til enhver funktionær
Vi ved, hvor vigtigt det er for virksomheder med funktionæransatte at have et system, der kan give overblik over f.eks. fravær, udlæg og tidsregistrering på projekter. Med Intempus kan systemet tilpasses jeres behov.
Intempus letter administrationen for alle medarbejdere
Skræddersyet administration, der letter arbejdsdagen
Ikke alle virksomheder med funktionæransatte har samme behov. For nogen er det kun nødvendigt at registrere fravær og udlæg, mens det for andre er nødvendigt at registrere tid på projekter og have en integration til et økonomisystem. Intempus kan tilpasses til netop jeres behov.
Intelligent timeregistrering til små og store behov
Registrer arbejdstid på projekter
Har I funktionæransatte, der arbejder på forskellige projekter i løbet af arbejdsdagen?
Med Intempus kan medarbejderne nemt registere den arbejdstid, de har brugt på projektopgaver i løbet af dagen. På den måde er der altid styr på, hvor meget tid, der løbende bliver brugt på de forskellige projekter.
Samtidig kan medarbejderne ligeså let registrerer alt fra feriedage og sygetimer til overarbejde, afspadsering, flex og meget mere i systemet.
Alle registreringer ligger tilgængelig for administratoren i administrationssystemet og for medarbejderen selv i app’en, så der altid er sikret det fulde overblik for alle parterne.
Registrer alt fra afspadsering og fravær til kørsel
Gør det nemt for dine medarbejdere at registrere arbejdsdagen med fravær, udlæg, kørsel og tillæg.
Mange virksomheder har månedslønnet funktionæransatte, som ikke har brug for at registrere arbejdstid hver dag. Til gengæld kan der være behov for at planlægge og registrere ferie for hver enkelt medarbejder, at registrere afspadsering, udlæg og kørsel og en integration til et lønsystem.
Alt dét og mere til kan I gøre med en nem og digital løsning. Intempus er nemlig meget mere end bare timeregistrering.
Design selv løsningen til jeres virksomhed
Design en løsning, der passer til jeres arbejdsgange helt uforpligtende.