Optimer dit arbejde som bogholder og revisor
Som bogholder eller revisor er det alfa omega at have styr på arbejdstiden, når du arbejder på projekter for dine kunder. Det kan nemlig danne grundlaget for løn, fakturering og den værdi, du skaber for dine kunder. Med Intempus har du et nemt og brugervenligt system til at give dig det nødvendige overblik.
Intempus’ brugervenlige timeregistreringssystem gør arbejdet lettere
Brug mindre tid på administrative opgaver og optimer dit arbejde
Opsæt til dine arbejdstyper
Planlæg arbejdstid
Lav løn og fakturér med få klik
Med integration til dit løn- og økonomisystem bliver lønkørsel og fakturering effektivt og ikke mindst fejlfri. Din data overføres fra Intempus til det andet system, hvorfra en lønseddel eller faktura genereres.
Sådan får du bedre overblik med Intempus
Løft dit bogholderi eller revision
Uanset om man har sit eget enkeltmandsfirma eller en god portion ansatte, letter det arbejdet og skaber større overblik med et tidsregistreringssystem.
Et system som Intempus handler ikke kun om tidsregistrering. Med en lang række funktioner, der supplerer hinanden, elimineres en række manuelle arbejdsgange, samtidig med at du får større overblik og sparer tid.
Helt konkret gør systemet det nemt at holde styr på arbejdstid på projekter eller arbejdstyper, som derefter nemt kan godkendes og overføres til fakturering. På den måde kan du spare tid og optimere dit bogholderi med en løsning fra Intempus.
Nem registrering af arbejdsdagen på app eller web
Med Intempus kan du nemt registrere dagens arbejde på sager. Du kan også registrere fravær, indberette kørsel med få klik, håndtere udlæg og foretage lynhurtig fakturering og nem lønkørsel.