Prøv Intempus gratis og oplev alle fordelene ved en digital timeseddel!

Få mest muligt ud af din tid. Det er et af de bedste afsæt til at have en god forretning. Hos Intempus mener vi, at timesedlen bør være digital. Og vi tør godt skrive under på, at gammeldags timesedler ikke er den måde, man udnytter tiden optimalt. Ikke desto mindre er det stadig en udbredt måde at dokumentere sit arbejde på og registrere timer. Det vil Intempus lave om på, og derfor har vi lavet en app, så du altid og med ganske få klik kan registrere alt dit arbejde:

  • Registrér timer, varer, kørsel, udlæg, materialer og andre udgifter direkte på sagerne
  • Tilføj billeder og dokumenter til hver sag, så dokumentation og kvalitetssikring er på plads.
  • Brug appen hvor som helst – også selvom der ikke er signal. Den virker nemlig offline.
  • Sæt dit system op så den passer netop til din overenskomst

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for integrationen mellem Intempus og e-conomic, at vi altid gerne vil fortælle mere om den

Få overblikket tilbage med Intempus digitale timeseddel

Kan du også let miste overblikket over medarbejdernes arbejdstid og sager? Drop bunken af krøllede timesedler, udlæg, kvitteringer og tillæg, og hold styr på alle indberetningerne (arbejdstimer, udlæg, tillæg, materialer, udgifter, mm.) med Intempus. Al information kan let tilføjes til sager på Intempus app, som efterfølgende kan ses direkte i Intempus admin. På den måde bliver intet data glemt men i stedet gemt og er fuldt tilgængelig med det samme for godkendere eller administratorer. Hos Intempus ved vi, hvor værdifuld god timeregistrering er. Det fortæller vores kunder os hver eneste dag. Derfor har vi lavet et fleksibelt system, som gør det så nemt som muligt for dig at registrere dit arbejde og holde styr på data – det sidste klarer vi nemlig for dig.

Lav let din timeseddel om til lønseddel

Med Intempus kan timesedlen let forvandles til en lønseddel eller faktura med integration til dit løn- og regnskabssystem. Vores fleksible integrationer tillader at alt indberettede timer, materialer, udlæg og andre udgifter nemt kan overføres til andre systemer, så du slipper for besvær og dobbeltarbejde, og kan fakturere og køre løn med få klik.

Intempus er simpel og fleksibel timeregistrering. Vi har udviklet vores app og web-system ud fra, at det skal være så nemt som muligt for brugeren og samtidig kan sættes op til alle typer af virksomheder. Det vil vi rigtigt gerne vise det frem for dig og samtidig hjælpe dig med opsætningen. Det tager ikke mere end 20 minutter, og kræver blot at du sidder ved en computer. Er du derimod på udkig efter en ugeseddel kan vi hos Intempus sagtens hjælpe dig med at gøre den digital.

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top