Intempus

Træt af krøllede og gammeldags timesedler?

I Intempus mener vi, at timesedler med papir og blyant er et fortidslevn. Derfor har vi med Intempus’ app lavet en digital timeseddel, som gør det nemt at registrere arbejdstiden.

Intempus timeregistrering app og admin video

Gør arbejdsdagen mere digital - og meget nemmere!

Oplev alle fordelene ved en digital timeseddel

Få mest muligt ud af din tid. Det er et af de bedste afsæt til at have en god forretning. Hos Intempus mener vi, at timesedlen bør være digital. Og vi tør godt skrive under på, at gammeldags timesedler ikke er den måde, man udnytter tiden optimalt. Ikke desto mindre er det stadig en udbredt måde at dokumentere sit arbejde på og registrere timer. Det vil Intempus lave om på, og derfor har vi lavet en app, så du altid og med ganske få klik kan registrere alt dit arbejde:

 

✓ Registrér timer, varer, kørsel, udlæg, materialer og andre udgifter direkte på sagerne.

✓ Tilføj billeder og dokumenter til hver sag, så dokumentation og kvalitetssikring er på plads.

✓ Brug appen hvor som helst – også selvom der ikke er signal. Den virker nemlig offline.

✓ Sæt dit system op, så det passer netop til din overenskomst.

Intempus app med timeregistrering vises på iPhone
Timeregistrering_digital

Få overblikket tilbage med Intempus' digitale timeseddel

Kan du også let miste overblikket over medarbejdernes arbejdstid og sager? Drop bunken af krøllede timesedler, udlæg, kvitteringer og tillæg, og hold styr på alle indberetningerne (arbejdstimer, udlæg, tillæg, materialer, udgifter, mm.) med Intempus. Al information kan let tilføjes til sager på Intempus’ app, som efterfølgende kan ses direkte i Intempus’ administration. På den måde bliver intet data glemt, men i stedet gemt og er fuldt tilgængelig med det samme for godkendere eller administratorer. Hos Intempus ved vi, hvor værdifuld god timeregistrering er. Det fortæller vores kunder os hver eneste dag. Derfor har vi lavet et fleksibelt system, som gør det så nemt som muligt for dig at registrere dit arbejde og holde styr på data – det sidste klarer vi nemlig for dig.

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?

Se her, hvordan du nemt og hurtigt kan indberette kundearbejde på Intempus’ app, og sende det direkte til kontoret med det samme

Intempus timeregistrering app og admin video

integration_fravær_intempus_timeregistrering

Lav let din timeseddel om til lønseddel

Med Intempus’ mulighed for integration med dit løn- og regnskabssystem kan timesedlen let forvandles til en lønseddel eller faktura. Vores fleksible integrationer tillader, at alle indberettede timer, materialer, udlæg og andre udgifter nemt kan overføres til andre systemer. Så slipper du for besvær og dobbeltarbejde og kan fakturere og køre løn med få klik.

 

Intempus er simpel og fleksibel timeregistrering. Vi har udviklet vores app og web-system ud fra, at det skal være så nemt som muligt for brugeren og samtidig kan sættes op til alle typer af virksomheder.

Klar til at mærke en forskel? Sådan kommer du i gang med Intempus

Det kræver ikke meget at komme i gang med Intempus. Faktisk skal du blot sende en mail eller give et kald. Så tager vi en snak om din virksomheds behov, og hvad det er, I søger.

 

Samtidig aftaler vi et tidspunkt, hvor vi kan give et kald og grundigt guide dig igennem systemet, så du nemt kan bruge det i din hverdag. Derudover får I de første 14 dage gratis, så både du og dine medarbejdere kan teste systemet ude i virkeligheden med de udfordringer og opgaver, der er i netop jeres hverdag.

partner_integration_system_intempus

Hør mere om hvad Intempus kan gøre for din virksomhed

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center