Gør arbejdsdagen mere digital

Hør om mulighederne med Intempus i den interaktive video

Alle skal registrere arbejdstidvi hjælper jer!

Det er nu lovpligtigt for alle arbejdsgivere at indføre et system til registrering af medarbejdernes arbejdstid. Med en nem og skræddersyet løsning fra Intempus sikrer I at I overholder alle kravene.

+50.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Oplev alle fordelene ved en digital timeseddel

Få mest muligt ud af din tid. Det er et af de bedste afsæt til at have en god forretning. Hos Intempus mener vi, at timesedlen bør være digital. Og vi tør godt skrive under på, at gammeldags timesedler ikke er den måde, man udnytter tiden optimalt. Ikke desto mindre er det stadig en udbredt måde at dokumentere sit arbejde på og registrere timer.

Det vil Intempus lave om på. Derfor har vi lavet en app, så du altid og med ganske få klik kan registrere alt dit arbejde.

Få overblikket tilbage med digitale timesedler

Kan du også let miste overblikket over medarbejdernes arbejdstid og sager?

Med Intempus undgår du krøllede timesedler, udlæg, kvitteringer og tillæg, Dén del sørger vi nemlig for at gøre nem og digital.

Al information kan let tilføjes til sager på Intempus’ app, som efterfølgende kan ses direkte i Intempus’ administration. På den måde bliver intet data glemt, men i stedet gemt og er fuldt tilgængelig med det samme for godkendere eller administratorer. 

Klar til at mærke en forskel? Sådan kommer du i gang med Intempus

Ring eller skriv til os

Det kræver ikke meget at komme i gang med Intempus. Faktisk skal du blot sende en mail eller give et kald. Så tager vi en snak om din virksomheds behov, og hvad det er, I søger.

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger