Et timeregistreringssystem for alle

Klar til at lette administrationen og få mere tid til alt det vigtige?

Alle skal indberette arbejdstid – vi gør det nemt for jer!

Snart bliver det obligatorisk for alle virksomheder at få et tidsregistreringssystem til registrering af arbejdstimer. Med en nem og skræddersyet løsning fra Intempus sikrer I, at I overholder alle krav.

Registrér arbejdsdagen

Registrér nemt og effektivt dagens arbejde. I Intempus’ app kan timer, materialer, udlæg, diæter, tillæg og andre udgifter let registreres. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus’ administration.

Hurtig kørselsregistrering

Med kundearbejde følger ofte kørsel, hvilket hurtigt kan blive en kompliceret udregning. Med Intempus kan du knytte kørselsudgiften til sager ved at indtaste adressen eller bruge mobilens GPS. Du kan endda tilføje returen med ét klik.

Nem fraværsregistrering

Synes du også, at fraværsregistrering kan være en bøvlet affære? Med Intempus kan fravær let registreres, uanset om det er sygdom, ferie, skole eller andet. Du bestemmer selv, hvilke slags fravær dine medarbejdere skal kunne registrere.

Et nemt system, der letter administrationen

Hos Intempus ved vi, hvor tidskrævende tidsstyring kan være. Især hvis det gøres med papir, blyant og mundtlige overleveringer. Derfor har vi lavet et brugervenligt system, som gør det nemt at registrere dit arbejde og holde styr på data – Intempus’ timeregistreringsystem digitaliserer nemlig de daglige administrationsopgaver for både medarbejdere og administratorer. 

Med Intempus’ app kan din virksomhed spare dyrebare ressourcer på administration, så dine medarbejdere kan fokusere på at skabe reel værdi for din forretning.

+40.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Nem timeregistrering på app

Med Intempus’ app kan dine medarbejdere registrere hele arbejdsdagen – tid, kørsel, tillæg, materialer, udlæg og fravær – og det kan endda gøres med det samme.

Indberetningerne sendes straks til godkendelse på kontoret, og på ingen tid har medarbejderne overstået det nødvendige administrative arbejde.

På app’en har medarbejderen ligeledes altid overblikket over egne indberetninger uge for uge.

Samtidig sikrer saldi funktionen, at man som medarbejder altid kan se sin opdaterede feriebalance, afspadseringssaldo samt overblik over kørte kilometer og sygdom. 

Klar til at fremtidssikre din forretning?

Bliv klar til den digitale fremtid med et nemt og digitalt timeregistreringsystem, der effektiviserer jeres arbejdsgange.

Ofte stillede spørgsmål

FAQ om digital tidsregistrering

Er du ny eller eksisterende kunde og har du nogle spørgsmål til Intempus?

Så kan du se nogle at vores ofte stillede spørgsmål her.

Hvad er digital tidsregistrering?

Digital tidsregistrering er et system til dataindsamling af medarbejdernes arbejdstid. Medarbejderne indtaster deres timer på app, pc eller tablet. Herefter ligger indberetningerne tilgængelig for administrator til godkendelse og derfra kan de sendes videre til løn- eller fakturering.

Integrerer Intempus med e-conomic?

Ja, vi har en stærk tovejs integration, der automatisk lader data flyde mellem de to systemer. Dvs. at oprettes der en ny kunde i e-conomic, oprettes kunden automatisk også i Intempus. Eller godkendes indberetninger i Intempus, kan de automatisk overføres til det relevante projekt i e-conomic og ligger klar til fakturering.

Kan man få en integration mellem sit tidsregistreringssystem og lønsystem?

Intempus integrerer til lønsystemer som Visma Løn, DataLøn, ProLøn, Danløn, Lessor og Epos. Med en lønintegration kan man nemt overføre godkendte timer, feriedage, sygetimer, kørsel, udlæg, tillæg mm. fra Intempus til lønsystemet, så lønkørslen bliver hurtig og korrekt.

Kan man registrere kørsel i Intempus?

Ja, man kan sagtens registrere sin arbejdskørsel i vores tidsregistrerings app. Kørsel registreres nemt ved indtastning af start- og slutlokation. Herfra kan man også vælge at tilføje returafstand, hvis man skal samme vej tilbage.

Kørslen kan desuden registreres både i privat- og firmabil, og direkte på projekter. Slutteligt kan der tilføjes en bemærkning til kørselsindberetningen, hvilket SKAT sætter pris på.

Kan et tidsregistreringssystem håndtere vores overenskomst?

Ja , det kan vi sagtens håndtere i Intempus. Vi opsætter gerne overtidsregler efter en eller flere overenskomster, så I automatisk overholder overenskomstreglerne for alle typer medarbejdere uden bekymring. 

Kan man planlægge arbejdstid og vagter for medarbejderne i et tidsregistreringssystem?

Det er forskelligt fra system til system. I Intempus kan man som administrator sagtens planlægge arbejdstid og ferie for medarbejderne.

Ved planlagte arbejde eller ferie, vil aktiviteten ligge som et forslag til en indberetning for medarbejderne i app’en. Herfra kræver det blot et enkelt swipe, og så er indberetningen lavet.

Medarbejderne kan dog ikke selv planlægge eller bytte deres vagter. 

Vil du gerne vide mere? Kontakt os her.

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger