Intempus

Let timeregistreringssystem til din virksomhed

Spar 75 % af den tid, dine medarbejdere bruger på daglig administration. Intempus gør registrering af timer, fravær og kørsel nemt og digitalt.

Intempus timeregistrering app og admin video

Intempus - et timeregistreringssystem for alle

Registrér nemt og effektivt dagens arbejde. I Intempus’ app kan timer, materialer, udlæg, diæter, tillæg og andre udgifter let registreres. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus’ administration.

Synes du også, at fraværsregistrering kan være en bøvlet affære? Med Intempus kan fravær let registreres, uanset om det er sygdom, ferie, skole eller andet. Du bestemmer selv, hvilke slags fravær dine medarbejdere skal kunne registrere.

Med kundearbejde følger ofte kørsel, hvilket hurtigt kan blive en kompliceret udregning. Med Intempus kan du knytte kørselsudgiften til sager ved at indtaste adressen eller bruge mobilens GPS. Du kan endda tilføje returen med ét klik.

Et timeregistreringssystem, der gør arbejdsdagen lettere for dine medarbejdere

Hos Intempus ved vi, hvor tidskrævende tidsstyring kan være. Især hvis det gøres med papir, blyant og mundtlige overleveringer. Derfor har vi lavet et brugervenligt system, som gør det nemt at registrere dit arbejde og holde styr på data – Intempus’ timeregistreringsystem digitaliserer nemlig de daglige administrationsopgaver for både medarbejdere og administratorer. 

 

Med Intempus’ app kan dine medarbejdere registrere hele arbejdsdagen – tid, kørsel, tillæg, materialer, udlæg og fravær – og det kan endda gøres med det samme. Indberetningerne sendes straks til godkendelse på kontoret, og på ingen tid har medarbejderne overstået det nødvendige administrative arbejde.

 

Med Intempus’ app kan din virksomhed spare dyrebare ressourcer på administration, så dine medarbejdere kan fokusere på at skabe reel værdi for din forretning.

Intempus app med timeregistrering vises på iPhone

Se her, hvor let det er at indberette arbejde med Intempus

Se med, når Jesper hurtigt og nemt laver en indberetning på Intempus’ app

Intempus timeregistrering app og admin video

Timeregistrering_digital

Forbind dit timeregistreringssystem med økonomi og løn

Intempus kan nemt forbindes med dit regnskabs- og lønsystem – vi integrerer nemlig til nogle af de bedste systemer på markedet.

 

Ved at integrere Intempus med dit regnskabssystem har du mulighed for at få øje på alle detaljerne i din forretning – ikke mindst hvor pengene bliver tjent. Vi tror på, at det er en af de bedste forudsætninger for at optimere sin forretning. For de fleste af vores kunder er Intempus hurtigt tjent hjem på sparet bogholderi, og mange oplever endda, at de fakturerer op til 15 procent mere, fordi der er dokumentation for alle timer, og intet længere bliver glemt. 

 

Med en integration til dit lønsystem, kan lønkørsel gøres nemt og effektivt måned efter måned. Al din data fra Intempus – uanset om det er arbejdstimer, udlæg, kørsel, overtid, afspadsering eller akkordarbejde – udregner Intempus for dig og sender dataen videre til dit lønsystem. På den måde kan løn laves med færre fejl og på kortere tid end nogensinde før.

Klar til at fremtidssikre din forretning?

Fremtiden er digital, og det giver god mening, når man ser, hvilke fordele virksomheder kan få ved at bruge digitale systemer i deres arbejdsgange.

 

Intempus’ digitale timeregistreringsystem effektivisere dine arbejdsgange, og det er samtidig nemt at komme i gang med.

 

Bare giv os et kald eller en mail, så er du godt på vej til at fremtidssikre din forretning. Du har endda mulighed for at prøve Intempus gratis de 14 dage.

partner_integration_system_intempus

Leder du efter et timeregistreringssystem til din virksomhed?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center