Intempus

Intempus giver dig komplet tidsstyring

Gør nem og digital tidsstyring til en naturlig del af arbejdsdagen. Intempus hjælper din virksomhed med at holde styr på tid, medarbejdere og sager, så du får mere tid til alt det andet vigtige. 

Intempus timeregistrering app og admin video

Nem tidsstyring til den travle hverdag

Tid. Vi snakker ofte om det. Regner på det. Forsøger at få mere af det. Tid er vigtigt. Derfor er det også vigtigt at have det fulde overblik over tiden. Gennem et let og simpelt system hjælper Intempus dig til at have det mest optimale overblik over, hvor meget tid dig og dine medarbejdere bruger på de enkelte opgaver. 

Med Intempus’ tidsregistrering får du det fulde overblik over, hvem der arbejder hvor meget og hvornår. Alt data bliver samlet, og samtidig kan dine medarbejdere holde styr på, hvor meget de har arbejdet i perioden.

Med kørselsregistrering ved du, hvor meget tid, der bruges på landevejene. Samtidig kan dine medarbejdere nemt registrere, hvor de har kørt til og fra, og du kan udbetale eventuelle kørselspenge uden problemer.

Integration giver mulighed for, at Intempus kan tale sammen med dit løn eller regnskabsprogram. Det betyder, at du kan lave løn eller fakturere efter, at din medarbejder har afsluttet opgaven.

Tidsstyring, der letter dine arbejdsgange

Med Intempus’ system til tidsstyring skaber du mere overblik for både dig og dine medarbejdere. Intempus’ tidsregistreringssystem giver nemlig dig og dine medarbejdere to elementer.

 

For det første får dine medarbejdere adgang til Intempus’ app, hvor de hver dag kan registrere de timer, de hver især arbejder. Derefter kan de nemt se, hvor mange timer de har arbejdet den pågældende dag, uge, måned eller kvartal.

 

For det andet får du som administrator adgang til Intempus’ administration. Her får du for alvor mulighed for tidsstyring. Intempus’ administration giver nemlig dig som leder mulighed for at se tidsforbruget ned på enkelte dage, medarbejdere eller som samlet overblik.

Intempus administration der giver overblik

Intempus timeregistrering app og admin video

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?

Se med, når Jesper viser, hvor let det er at indberette dagens arbejde i Intempus

Derfor kan tidsstyring og tidsregistrering være en fordel for dig og din virksomhed

Intempus app med timeregistrering vises på iPhone

Spare tid

En af de klare fordele ved tidsstyring er, at når du får styr på din tid, så sparer du tid. Med Intempus’ timeregistrering ryger alle oplysninger automatisk ind i systemet, så snart medarbejderen er færdig med arbejdet. Det betyder, at du slipper for at sidde time efter time og registrere timer fra ulæselige, hjemmegjorte noter. Det giver samtidig dig det overblik, som normalt kan tage timer at skabe.

 

Hvis du samtidig benytter muligheden for integration, når du skal lave løn eller fakturere, kan du med blot ét enkelt klik sørge for, at kunden får den korrekte regning, eller medarbejderen får løn for månedens arbejde. Så bliver det ikke lettere – eller hurtigere – at få styr på det administrative arbejde.

Mindske risikoen for uoverensstemmelser

Arbejdet er færdigt. Din medarbejder registrerer arbejdet og timerne. Du får oplysningerne få sekunder efter og laver nemt det administrative arbejde, der følger. Intempus er nemt og brugervenligt, og samtidig giver det medarbejderne ansvaret for at sørge for, at det er det rigtige, der registreres. Det betyder, at risikoen for uoverensstemmelser, når lønnen skal udbetales, mindskes, fordi medarbejderne – hvis de er timelønnet eller akkordlønnet – får løn for det, de selv har registreret.

 

Det øger chancen for, at det er det rigtige, der registreres. Med Intempus registreres timerne og arbejdet nemlig, når man bedst kan huske detaljerne og timeforbruget – nemlig når man netop har siddet med opgaven i hænderne.

Bekæmpe manuelle arbejdsgange

Et af hovedformålene med Intempus’ system er at eliminere nogle af de manuelle arbejdsgange. Manuelle arbejdsgange, der ofte er kedelige opgaver, man gerne er foruden, og som bedre og hurtigere kan håndteres med det rette system. Med Intempus’ tidsstyring og øvrige funktioner slipper du for mange af de manuel arbejdsgange, der ofte gør arbejdsdagen en god slat mere besværlig. Det betyder, at du kan bruge den tid, du sparer, på opgaver, der har en reel værdi for din virksomhed.

Prøv Intempus gratis

Gør som +12.000 andre og brug Intempus til at gøre arbejdsdagen nemmere

Intempus’ system letter dit arbejde med en lang række funktioner

Kørselsregistrering

Med Intempus’ kørselsregistrering skal dine medarbejdere blot indtaste start- og slutlokation, og så beregner og registrerer systemet automatisk distancen. Samtidig kan dine medarbejdere selv markere, om de har kørt i firmabil eller egen bil. Dermed kan du som leder holde øje med, hvor meget tid der bruges på kørsel i hverdagen og samtidig nemt udbetale kørselsgodtgørelse, hvis der er behov for det.

Planlægning

Hvis I som virksomhed er ’ude i marken’ og lave forskellige opgaver for kunder, er planlægning et eminent redskab, der sparer tid, mindsker misforståelser og giver dig og dine medarbejdere det fulde overblik.

 

Med Intempus’ planlægning kan hver af dine medarbejdere nemlig se, hvilke opgaver de har hvornår på den pågældende dag. Samtidig kan du få det fulde overblik over, hvilke opgaver der venter i virksomheden.

 

Samtidig kan du gennem systemet sende informationer med opgaven til den enkelte medarbejder, så du sørger for, at medarbejderen ved alt, hvad der er at vide om opgaven, og du mindsker antallet af opklarende telefonopkald.

Integration

Når dine medarbejdere har registreret deres timer med Intempus, har du muligheden for at springe over en lang række af de arbejdsgange, som mange virksomheder normalt går igennem for at lave løn og fakturere kunden.

 

Med Integration får du muligheden for at lade Intempus tale sammen med dit regnskabs- eller lønsystem. Det betyder, at alle oplysninger i Intempus let kan overføres direkte til dit regnskabs- eller lønsystem, så du med ganske få klik kan lave løn eller fakturere dine kunder. Dermed slipper du for at sidde med forkromede excel-systemer og manuelt holde styr på alt din virksomheds data til løn og fakturering. Integration er en af de funktioner, der i høj grad kan spare dig for tid og manuelle arbejdsgange.

Smart timeregistrerings app på mobil
partner_integration_system_intempus

Skal Intempus hjælpe dig med tidsstyring i din virksomhed?

Vi ved, at det kan være et stort spring at implementere et nyt system i sin virksomhed. Derfor har vi gjort opstartsfasen nem for dig. Det eneste, du skal gøre, er at give os et kald eller sende en mail og fortælle om lige netop din virksomheds behov.

 

Så aftaler vi en dag, hvor vi giver dig et kald og gennemgår systemet og alle dets muligheder. Det kræver kun, at du sidder bag en computerskærm, imens vi på 20 minutter gør dig til superbruger af Intempus. Derefter kan du bruge Intempus gratis de første 14 dage. Læs mere om vores ugeseddel app.

Kunne du tænke dig at høre mere om Intempus?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center