Nem tidsstyring til den travle arbejdsdag

Tid. Vi snakker ofte om det. Regner på det. Forsøger at få mere af det. Tid er vigtigt. Derfor er det også vigtigt at have det fulde overblik over tiden. Gennem et let og simpelt system hjælper Intempus dig til at have det mest optimale overblik over, hvor meget tid dig og dine medarbejdere bruger på de enkelte opgaver. 

Få tid til alt det vigtige med vores komplette, digitale tidsstyring

Alle skal indberette arbejdstid – vi gør det nemt for jer!

Snart bliver det obligatorisk for alle virksomheder at få et tidsregistreringssystem til registrering af arbejdstimer. Med en nem og skræddersyet løsning fra Intempus sikrer I, at I overholder alle krav.

Timeregistrering

Med Intempus’ tidsregistrering får du det fulde overblik over, hvem der arbejder hvor meget og hvornår. Alt data bliver samlet, og samtidig kan dine medarbejdere holde styr på, hvor meget de har arbejdet i perioden.

Kørselsregistrering

Med kørselsregistrering ved du, hvor meget tid, der bruges på landevejene. Samtidig kan dine medarbejdere nemt registrere, hvor de har kørt til og fra, og du kan udbetale eventuelle kørselspenge uden problemer.

Integration til løn eller regnskab

Integration giver mulighed for, at Intempus kan tale sammen med dit løn eller regnskabsprogram. Det betyder, at du kan lave løn eller fakturere efter, at din medarbejder har afsluttet opgaven.

Intempus’ system letter dit arbejde med en lang række funktioner

Tidsstyring, der løfter dine arbejdsgange

Med Intempus’ system til tidsstyring skaber du mere overblik for både dig og dine medarbejdere. Systemet giver nemlig dig og dine medarbejdere to elementer.

For det første får dine medarbejdere adgang til Intempus’ app, hvor de hver dag kan registrere deres arbejdstimer, fravær og kørsel samt se deres saldi over f.eks. feriedage.

For det andet får du som administrator adgang til Intempus’ administration. Her får du for alvor mulighed for tidsstyring. Intempus’ administration giver nemlig dig som leder mulighed for at se tidsforbruget ned på enkelte dage, medarbejdere eller som samlet overblik.

Digitale registreringer der mindsker fejl og sparer tid

En af de klare fordele ved tidsstyring er, at når du får styr på din tid, så sparer du tid. Med Intempus’ timeregistrering ryger alle oplysninger automatisk ind i systemet, så snart medarbejderen er færdig med arbejdet. Det betyder, at du slipper for at sidde time efter time og registrere timer fra ulæselige, hjemmegjorte noter. Det giver samtidig dig det overblik, som normalt kan tage timer at skabe.

Intempus hjælper også med at mindske risikoen for fejl, fordi registreringerne sker i øjeblikket – i stedet for flere dage eller uger efter opgaven er udført. Med Intempus kan du blandt andet:

  • Tage et billede af frokost kvitteringen og sende den ind
  • Få fuld fleksibilitet i din administration
  • Mindske manuelt arbejde med integration
  • Planlægge, så du får overblik over alle virksomhedens opgaver

+40.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Skal Intempus hjælpe med tidsstyringen i din virksomhed?

Vi ved, at det kan være et stort spring at implementere et nyt system i sin virksomhed. Derfor har vi gjort opstartsfasen nem for dig. Det eneste, du skal gøre, er at give os et kald eller sende en mail og fortælle om lige netop din virksomheds behov.

Så aftaler vi en dag, hvor vi giver dig et kald og gennemgår systemet og alle dets muligheder. Det kræver kun, at du sidder bag en computerskærm, imens vi på 20 minutter gør dig til superbruger af Intempus. Derefter kan du bruge Intempus gratis de første 14 dage.

Lyst til at høre mere?

Din besked er sendt! 🎉
Ups! Du mangler at udfylde nogle påkrævet felter.
Cookie-indstillinger