Nem tidsstyring til den travle hverdag
Tid. Vi snakker ofte om det. Regner på det. Forsøger at få mere af det. Tid er vigtigt. Derfor er det også vigtigt at have det fulde overblik over tiden. Gennem et let og simpelt system hjælper Intempus dig til at have det mest optimale overblik over, hvor meget tid dig og dine medarbejdere bruger på de enkelte opgaver.

Med Intempus’ tidsregistrering får du det fulde overblik over, hvem der arbejder hvor meget og hvornår. Alt data bliver samlet, og samtidig kan dine medarbejdere holde styr på, hvor meget de har arbejdet i perioden.

Med kørselsregistrering ved du, hvor meget tid, der bruges på landevejene. Samtidig kan dine medarbejdere nemt registrere, hvor de har kørt til og fra, og du kan udbetale eventuelle kørselspenge uden problemer.

Integration giver mulighed for, at Intempus kan tale sammen med dit løn eller regnskabsprogram. Det betyder, at du kan lave løn eller fakturere efter, at din medarbejder har afsluttet opgaven.
Tidsstyring, der letter dine arbejdsgange
Med Intempus’ system til tidsstyring skaber du mere overblik for både dig og dine medarbejdere. Intempus’ tidsregistreringssystem giver nemlig dig og dine medarbejdere to elementer.
For det første får dine medarbejdere adgang til Intempus’ app, hvor de hver dag kan registrere de timer, de hver især arbejder. Derefter kan de nemt se, hvor mange timer de har arbejdet den pågældende dag, uge, måned eller kvartal.
For det andet får du som administrator adgang til Intempus’ administration. Her får du for alvor mulighed for tidsstyring. Intempus’ administration giver nemlig dig som leder mulighed for at se tidsforbruget ned på enkelte dage, medarbejdere eller som samlet overblik.

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?
Se med, når Jesper viser, hvor let det er at indberette dagens arbejde i Intempus
Derfor kan tidsstyring og tidsregistrering være en fordel for dig og din virksomhed

Spare tid
Hvis du samtidig benytter muligheden for integration, når du skal lave løn eller fakturere, kan du med blot ét enkelt klik sørge for, at kunden får den korrekte regning, eller medarbejderen får løn for månedens arbejde. Så bliver det ikke lettere – eller hurtigere – at få styr på det administrative arbejde.
Mindske risikoen for uoverensstemmelser
Det øger chancen for, at det er det rigtige, der registreres. Med Intempus registreres timerne og arbejdet nemlig, når man bedst kan huske detaljerne og timeforbruget – nemlig når man netop har siddet med opgaven i hænderne.
Bekæmpe manuelle arbejdsgange
Intempus’ system letter dit arbejde med en lang række funktioner
Kørselsregistrering
Planlægning
Med Intempus’ planlægning kan hver af dine medarbejdere nemlig se, hvilke opgaver de har hvornår på den pågældende dag. Samtidig kan du få det fulde overblik over, hvilke opgaver der venter i virksomheden.
Samtidig kan du gennem systemet sende informationer med opgaven til den enkelte medarbejder, så du sørger for, at medarbejderen ved alt, hvad der er at vide om opgaven, og du mindsker antallet af opklarende telefonopkald.
Integration
Med Integration får du muligheden for at lade Intempus tale sammen med dit regnskabs- eller lønsystem. Det betyder, at alle oplysninger i Intempus let kan overføres direkte til dit regnskabs- eller lønsystem, så du med ganske få klik kan lave løn eller fakturere dine kunder. Dermed slipper du for at sidde med forkromede excel-systemer og manuelt holde styr på alt din virksomheds data til løn og fakturering. Integration er en af de funktioner, der i høj grad kan spare dig for tid og manuelle arbejdsgange.


Skal Intempus hjælpe dig med tidsstyring i din virksomhed?
Vi ved, at det kan være et stort spring at implementere et nyt system i sin virksomhed. Derfor har vi gjort opstartsfasen nem for dig. Det eneste, du skal gøre, er at give os et kald eller sende en mail og fortælle om lige netop din virksomheds behov.
Så aftaler vi en dag, hvor vi giver dig et kald og gennemgår systemet og alle dets muligheder. Det kræver kun, at du sidder bag en computerskærm, imens vi på 20 minutter gør dig til superbruger af Intempus. Derefter kan du bruge Intempus gratis de første 14 dage. Læs mere om vores ugeseddel app.
Kunne du tænke dig at høre mere om Intempus?
Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.