Intempus – timeregistrering lige ved hånden

Registrér arbejdsdagen

Registrér nemt og effektivt dagens arbejde. I Intempus’ app kan timer, materialer, udlæg, diæter og andre udgifter let registreres. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus’ administration.

Fraværsregistrering gjort nemt

Synes du også, at fraværsregistrreing kan være en bøvlet affære? Med Intempus kan fravær let registreres uanset om det er sygdom, ferie, skole eller andet. Du bestemmer selv, hvilket slags fravær dine medarbejdere skulle kunne registrere.

Hurtig kørselsregistrering

Med kundearbejde følger ofte kørsel med, hvilket hurtigt kan blive en kompliceret udregning. Med Intempus kan du tilknytte kørselsudgiften til sager ved at indtaste addressen eller bruge mobilens GPS. Du kan endda tilføje returen med ét klik.

Tidsregistrering der gør arbejdsdagen lettere for dine medarbejdere

Hos Intempus ved vi, hvor tidskrævende tidsstyring kan være. Især hvis det gøres med papir, blyant og mundtlige overleveringer. Derfor har vi lavet et brugervenligt system, som gør det nemt at registrere dit arbejde og holde styr på data – Intempus’ timeregistreringsystem digitaliserer nemlig de daglige administrationsopgaver for både medarbejdere og administratorer. 

Med Intempus’ app kan dine medarbejdere registrere hele arbejdsdagen – tid, kørsel, tillæg, materialer, udlæg og fravær – og det kan endda gøres med det samme. Indberetningerne sendes straks til godkendelse på kontoret, og på ingen tid har medarbejderne overstået det nødvendige administrative arbejde.

Med Intempus’ app kan din virksomhed spare dyrbare resourcer på administration, så dine medarbejdere kan fokusere på at skabe reel værdi for din forretning.

Intempus app til digital og mobil timeregistrering
Intempus administration giver overblik over medarbejderne

Forbind Intempus med dit regnskabs- og lønsystem

Intempus kan nemt forbindes med dit regnskabs- og lønsystem – vi integrerer nemlig til nogle af de bedste systemer på markedet.

Ved at integrere Intempus med dit regnskabssystem har du mulighed for at få øje på alle detaljerne i din forretning – ikke mindst hvor pengene bliver tjent. Vi tror på, at det er en af de bedste forudsætninger for at optimere sin forretning. For de fleste af vores kunder er Intempus hurtigt tjent hjem på sparet bogholderi, og mange oplever endda, at de fakturerer op til 15 procent mere, fordi der er dokumentation for alle timer og intet bliver glemt længere. 

Med en integration til dit lønsystem, kan lønkørsel gøres nemt og effektivt måned efter måned. Al din data fra Intempus – uanset om det er arbejdstimer, udlæg, kørsel, overtid, afspadsering eller akkordarbejde – udregner Intempus for dig og sender dataen videre til dit lønsystem. På den måde kan løn laves med færre fejl og på kortere tid end nogensinde før.

Gør noget godt for din virksomhed

Med Intempus gør du det kedelige, tidskræevnde og manuelle arbejde nemt og digitalt – det er noget alle medarbejdere kan lide.

Prøv Intempus gratis og uforpligtende i 30 dage.

Hvad kan Intempus gøre for din virksomhed?

Se vores video der nemt forklarer hvordan Intempus kan hjælpe din virksomhed.

Jeg vil gerne høre mere om Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top