Gør tidsindberetningen digital - og meget nemmere!

Klik på den interaktive video for at høre mere om mulighederne med Intempus

Digital timergeistrering Testet til den travle arbejdsdag

Intempus’ tidsregistreringsystem er en gennemtestet løsning til den travle virksomhed. Intempus er dog mere end blot tidsregistrering. Systemet er fleksibelt og kan tilpasses netop din virksomheds behov.

Intempus kan, fx, opsættes til jeres regler for overtid eller afspadsering. Desuden kan dine medarbejdere indberette fravær, kørsel, udlæg, tillæg og materialer på app’en.

Intempus har desuden et fleksibelt godkendelsesflow og kan integreres med både dit løn- og økonomisystem, hvilket sparer din virksomhed for mange tidskrævende, manuelle processer og minimerer risikoen for fejl.

Prøv Intempus gratis og helt uforpligtende i 14 dage.

+27.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Nem og intelligent administration for alle medarbejdere

Vi kender det alle. Administration er en nødvendighed for at drive en forretning. Det kan dog hurtigt blive en tung proces for både medarbejdere såvel som ledere. Kommunikation frem og tilbage, manuelt arbejde, der typisk laves dobbelt og en øget mulighed for fejl. Hvorfor ikke findes en nemmere og mere intelligent løsning for alle medarbejdere?

Med Intempus bliver den daglige administration nem, intuitiv og ikke mindst digital for alle administrative link i administrationskæden. Det gør, at der er meget arbejde, tid og bøvl, der kan spares væk!

Giv os et kald eller skriv til os. Så tager vi en uforpligtende snak omkring, hvordan en timeregistreringsløsning kan se ud for jeres virksomhed. 

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os