Digital sagsstyring og tidsregistrering

Gør den daglige sagsstyring og administration legende let og ligetil. Med Intempus får du mobil timeregistrering og sagsstyring, der gør det nemt at holde styr på tid, medarbejdere og sager. Med Intempus får du også:

Planlægning

Med planlægning får du overblikket over virksomhedens opgaver, imens dine medarbejdere altid ved, hvilke opgaver der venter i løbet af dagen. Samtidig kan du sende de nødvendige informationer med opgaven ud til medarbejderen.

Integration til regnskab

Med integration får du muligheden for automatisk at få alt data fra Intempus over i dit regnskabssystem, hvor du har din projektstyring. Det betyder, at du med et enkelt klik kan fakturere få sekunder efter, at din medarbejder er færdig med opgaven.

Kørselsregistrering

Med Intempus' mulighed for kørselsregistrering har du hele tiden styr på, hvor mange timer, der bruges på landevejen. Samtidig gør funktionen det nemt for medarbejderne at registrere, når du f.eks. har kørt til en kunde.

Med sagsstyring kan du finde ud af, hvor din tid og dine penge bliver brugt

Hos Intempus ved vi, hvor meget der er at holde styr på i en virksomhed. Derfor har vi skabt et system, der ikke blot registrerer dine medarbejderes tid, men også giver dig – og dine medarbejdere – det fulde overblik over alle sager og opgaver.

Med et moderne digitalt timeregistreringssystem, integration til regnskab/ERP-system og planlægning får du nemlig en hjælpende hånd i hverdagen, der hurtigt tjener sig hjem – og sparer dig for grå hår over hverdagens administrative udfordringer.

+30.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Digitale registreringer der mindsker fejl

Lav flere registreringer med færre fejl
Med Intempus får du muligheden for med ganske få klik at lave en lang række registreringer, som letter det administrative arbejde i din hverdag. Samtidig er det med til, at du mindsker risikoen for fejl, fordi registreringerne sker i øjeblikket – i stedet for flere dage eller uger efter opgaven er udført. Med Intempus kan du blandt andet:
 
Tag et billede af frokostkvitteringen og send den ind
Når opgaven er løst, og du når til frokost, kan du indsende kvitteringen direkte gennem app’en. Her har du nemlig mulighed for både at vedhæfte billeder og dokumenter for alle typer af udlæg. Samtidig er det nemt og sikkert at indberette dine diæter, fordi Intempus lever op til alle Skats krav om dokumentation.
 
 
Fleksibilitet i din administration

Et af nøgleordene i Intempus er ”fleksibilitet”. Fleksibilitet er nemlig utrolig vigtigt for at få det mest optimale system til netop din virksomhed. Intempus er nemlig ikke kun fleksibelt for dig som leder, men også for dine medarbejdere. Vidste du for eksempel, at Intempus’ app kan sættes op efter 8+ forskellige sprog? Fleksibiliteten er én af de ting, der gør det hele lidt lettere for jer som virksomhed.

Mindre manuel arbejde med integration

Et af nøgleordene i Intempus er ”fleksibilitet”. Fleksibilitet er nemlig utrolig vigtigt for at få det mest optimale system til netop din virksomhed. Intempus er nemlig ikke kun fleksibelt for dig som leder, men også for dine medarbejdere. Vidste du for eksempel, at Intempus’ app kan sættes op efter 8+ forskellige sprog? Fleksibiliteten er én af de ting, der gør det hele lidt lettere for jer som virksomhed.

Planlægning der letter opgaverne

En af de funktioner, der i høj grad er med til at skabe overblik, er planlægning. Med planlægningsfunktionen får du det fulde overblik over alle virksomhedens opgaver – imens dine medarbejdere kan se, hvilke opgaver de har den pågældende dag. Derudover kan du nemt sende alle informationer med den enkelte sag i systemet, så dine medarbejdere ikke er i tvivl om noget, når de er ude på opgaven.

Samtidig kan dine medarbejdere registrere timerne – og brugte materialer – på den pågældende sag, så du nemt kan fakturere kunden for lige netop de timer og materialer, der er brugt på den pågældende sag. Med planlægning får du sagsstyring gjort nemt – imens både dig og dine medarbejdere får det fulde overblik over alle virksomhedens opgaver.

Mindre manuel arbejde med integration

Når dine medarbejdere har registreret deres timer med Intempus, har du muligheden for at springe over en lang række manuelle arbejdsgange. 

 

Med en integration til enten løn- eller økonomisystem slipper du nemlig med ét klik frem for ti, når du skal lave løn og fakturere. Når dine medarbejdere har registreret deres timer i Intempus, sendes de nemlig automatisk eller med få klik direkte over i din løn- og regnskabssystem.

 

Det betyder, at du få sekunder efter kan fakturere den pågældende kunde og nemt køre løn. Det gør, at du ikke glemmer timer, fordi de ligger hist og pist på hjemmelavede noter – og at opgaven fra udførelse til fakturering bliver kørt igennem nemt og sikkert.

Kom let i gang med digital timeregistrering

Prøv Intempus gratis og uforpligtende i 14 dage. Vi mener nemlig, at man bedst kan finde ud af, hvordan systemet skal tilpasses ens egen virksomhed, når man prøver det i virkeligheden.

Det er let at komme i gang med at bruge Intempus. Prøv systemet gratis ved at oprette dig. Det er ganske uforpligtende. Derefter tilbyder vi en online fremvisning af systemet, så du kan få en grundig introduktion til, hvad systemet kan gøre med udgangspunkt i de behov I har i jeres virksomhed. 

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os