Intempus

Sagsstyring - et enkelt system, der letter din hverdag

Som leder ønsker man at have styr på og overblik over alle dele af sin virksomhed. Med Intempus kan du få hjælp til netop det, når Intempus let og enkelt hjælper dig med din sagsstyring.

Intempus timeregistrering app og admin video

Digital sagsstyring og tidsregistrering

Gør den daglige sagsstyring og administration legende leg og ligetil. Med Intempus får du mobil timeregistrering og sagsstyring, der gør det nemt at holde styr på tid, medarbejdere og sager. Med Intempus får du også:

Med planlægning får du overblikket over virksomhedens opgaver, imens dine medarbejdere altid ved, hvilke opgaver der venter i løbet af dagen. Samtidig kan du sende de nødvendige informationer med opgaven ud til medarbejderen.

Med integration får du muligheden for automatisk at få alt data fra Intempus over i dit løn- eller regnskabssystem. Det betyder, at du med et enkelt klik kan lave løn eller fakturere få sekunder efter, at du medarbejder er færdig med opgaven.

Med Intempus’ mulighed for kørselsregistrering har du hele tiden styr på, hvor mange timer, der bruges på landevejen. Samtidig gør funktionen det nemt for medarbejderne at registrere, når du f.eks. har kørt til en kunde.

Med sagsstyring kan du finde ud af, hvor din tid og dine penge bliver brugt

Hos Intempus ved vi, hvor meget der er at holde styr på i en virksomhed. Derfor har vi skabt et sagsstyringssystem, der ikke blot registrerer dine medarbejderes tid, men også giver dig – og dine medarbejdere – det fulde overblik over alle sager og opgaver. Med funktioner som sagsstyring, integration og planlægning får du nemlig en hjælpende hånd i hverdagen, der hurtigt tjener sig hjem – og sparer dig for grå hår over hverdagens administrative udfordringer.

Intempus administration der giver overblik

Intempus timeregistrering app og admin video

I tvivl, om Intempus kunne være noget for din virksomhed?

Se her, hvor Jesper viser, hvor nemt udlæg og kvitteringer kan registreres i Intempus og tilføjes til den relevante sag

Registreringer, der mindsker fejl

Intempus app med timeregistrering vises på iPhone

Lav flere registreringer med færre fejl

Med Intempus får du muligheden for med ganske få klik at lave en lang række registreringer, som letter det administrative arbejde i din hverdag. Samtidig er det med til, at du mindsker risikoen for fejl, fordi registreringerne sker i øjeblikket – i stedet for flere dage eller uger efter opgaven er udført. Med Intempus kan du blandt andet:

Få det fulde overblik over dine medarbejderes timer

Tidsregistrering er grundstenen i Intempus, og derfor ved vi, hvad der skal til for at få den mest optimale tidsregistrering. Med Intempus’ tidsregistrering får dig og dine medarbejdere to elementer:

 

Dine medarbejdere får adgang til Intempus’ app, hvor de nemt kan registrere de timer, de har arbejdet, så snart arbejdet eller opgaven er ovre. Samtidig kan dine medarbejdere selv holde øje med, hvor meget de har arbejdet den pågældende dag, uge, måned eller kvartal.

 

Derudover får du adgang til Intempus’ administration. Her kan du holde øje med, hvor mange timer den enkelte medarbejdere – eller alle medarbejdere samlet – arbejder. Det giver dig det fulde overblik, uden du selv manuelt skal indtaste timerne fra ulæselige lommeregnskaber.

Tag et billede af frokostkvitteringen og send den ind

Når opgaven er løst, og du når til frokost, kan du indsende kvitteringen direkte gennem app’en. Her har du nemlig mulighed for både at vedhæfte billeder og dokumenter for alle typer af udlæg. Samtidig er det nemt og sikkert at indberette dine diæter, fordi Intempus lever op til alle Skats krav om dokumentation.

Find ud af, hvor meget tid der bruges på landevejen

Med Intempus’ app kan dine medarbejdere nemt registrere kørsel. Det eneste, de skal gøre, er at indtaste start- og slutlokation, og så beregner systemet automatisk distancen. Derudover kan de registrere, om de har kørt i firmabil eller egen bil. Med Intempus’ kørselsregistrering kan du nemt få overblik over, hvor meget tid der bruges på kørsel i din virksomhed.

Funktioner til gavn for både dig og dine medarbejdere

Fleksibilitet i din administration

Et af nøgleordene i Intempus er ”fleksibilitet”. Fleksibilitet er nemlig utrolig vigtigt for at få det mest optimale system til netop din virksomhed. Intempus er nemlig ikke kun fleksibelt for dig som leder, men også for dine medarbejdere. Vidste du for eksempel, at Intempus’ app kan sættes op efter 8+ forskellige sprog? Fleksibiliteten er én af de ting, der gør det hele lidt lettere for jer som virksomhed.

Planlægning, der letter opgaverne

En af de funktioner, der i høj grad er med til at skabe overblik, er planlægning. Med planlægningsfunktionen får du det fulde overblik over alle virksomhedens opgaver – imens dine medarbejdere kan se, hvilke opgaver de har den pågældende dag. Derudover kan du nemt sende alle informationer med den enkelte sag i systemet, så dine medarbejdere ikke er i tvivl om noget, når de er ude på opgaven.

 

Samtidig kan dine medarbejdere registrere timerne – og brugte materialer – på den pågældende sag, så du nemt kan fakturere kunden for lige netop de timer og materialer, der er brugt på den pågældende sag. Med planlægning får du sagsstyring gjort nemt – imens både dig og dine medarbejdere får det fulde overblik over alle virksomhedens opgaver.

Mindre manuel arbejde med integration

Når dine medarbejdere har registreret deres timer med Intempus, har du muligheden for at springe over en lang række manuelle arbejdsgange. 

 

Med en integration til enten løn- eller økonomisystem slipper du nemlig med ét klik frem for ti, når du skal lave løn og fakturere. Når dine medarbejdere har registreret deres timer i Intempus, sendes de nemlig automatisk eller med få klik direkte over i din løn- og regnskabssystem. Det betyder, at du få sekunder efter kan fakturere den pågældende kunde og nemt køre løn. Det gør, at du ikke glemmer timer, fordi de ligger hist og pist på hjemmelavede noter – og at opgaven fra udførelse til fakturering bliver kørt igennem nemt og sikkert.

Planlægning med kalenderfunktion som giver administrator overblik
partner_integration_system_intempus

Er sagsstyring noget for dig?

Sidder du og overvejer at gå over til et system som Intempus? Intempus er nemt og enkelt at komme i gang med. Det eneste, du skal gøre, er at sende en mail eller give et kald og fortælle lidt om dine behov.

 

Så sætter vi systemet op, så dig og dine medarbejdere kan komme i gang og aftaler samtidig et tidspunkt, hvor vi guider dig igennem systemet. Det kræver blot, at du sidder bag en computerskærm, imens vi på 20 minutter gør dig til superbruger af Intempus – så enkelt og brugervenligt er vores system.

 

Og hvis du stadig tænker over, om du skal tage springet, kan du læse vores syv gode råd til, hvad du skal tænke over, hvis du overvejer et tidsregistreringssystem. Læs de gode råd her

Har du lyst til at vide mere om sagsstyring og Intempus? Kontakt os for at høre mere om, hvad vi kan gøre for netop din virksomhed

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center