Fuldt overblik og mindre

Med Intempus’ sagsstyring er det let at bevare overblikket over sager og de arbejdstimer, materialer, tillæg, udlæg, maskintimer og andre udgifter, der bliver brugt på de specifikke sager. Med medarbejdernes indberetninger, der ryger direkte ind i administrationen, er det overordnede overblik over det fuldførte arbejde let tilgængeligt. Sørge for at sagerne ikke løber løbsk og forstå, hvordan resourcerne bliver brugt i din forretning. Vi tror på, at det er de bedste forudsætninger for at optimere din forretning.

For det fulde økonomiske overblik over sager og projekter, kan Intempus integreres med dit regnskabssystem, så du får mulighed for at få øje på alle detaljerne i din forretning – ikke mindst hvor pengene bliver tjent. For de fleste af vores kunder er Intempus hurtigt tjent hjem på sparet bogholderi, og mange oplever endda, at de fakturerer op til 15 procent mere, fordi der er dokumentation for alle timer og intet bliver glemt længere. Se hvilke økonomisystemer vi integrerer med her

Danmarks mest brugervenlige timeregistrering

Hos Intempus ved vi, hvor værdifuldt effektiv timeregistrering kan være for virksomheder, den enkelte medarbejder og administrationen. Det fortæller vores kunder os gang på gang. Derfor har vi lavet et fleksibelt system, som gør det så nemt som muligt for dig at indberette din arbejdsdag og holde styr på data. Intempus virker også på farten, uanset hvor du er – også selvom du ikke har internetforbindelse.

Foruden nem timeregistrering og sagsstyring, har Intempus adskillige funktioner, der kan effektivisere din virksomheds daglige administration. Med vores planlægningsfunktion kan medarbejderens arbejdsuge let planlægges direkte i administrationsmodulet. Medarbejderen har således al nødvendig information lige ved hånden og kan let indberette det fuldførte arbejde med et enkelt swipe på Intempus app eller tilføje materialer, tillæg og udlæg til sagen. Se mere om Intempus’ planlægningsværktøj her

Hør, hvad Intempus kan gøre for dig

Vi er så begejstrede for Intempus, at vi altid gerne vil fortælle mere om det

Intempus Timeregistrering – sagsstyring lige ved hånden

Intempus’ timeregistrerings app digitaliserer den daglige administration. Det betyder, at både medarbejdere sparer tid og besvær på registrering af arbejdsdagen, og bogholdere, projektledere og administratorer får et bedre overblik, effektivt godkendelsesflow og nem sagsstyring.

Med Intempus får du meget mere end blot timeregistrering. Se her hvordan vi kan gøre arbejdsdagen lettere for dig og din virksomhed.

Registrér arbejdsdagen

Registrér timer, materialer, udlæg, diæter, kørsel og andre udgifter direkte i Intempus app. Indberetninger bliver automatisk overført til godkendelse i Intempus administration.

Planlægning af arbejdsdagen

Planlæg dine medarbejders arbejdsdag med Intempus’ planlægningsfunktion, så du får overblik og effektiviserer overleveringen af opgaver og sager.

Integrér til løn - og økonomisystem

Integrér dit økonomisystem med Intempus, så medarbejdernes indberetninger kan forvandles til kunde fakturaer eller reducér lønkørsel til få klik med integration til dit lønsystem.

Overhold overenskomsten

Opsæt Intempus til din overenskomst eller lokalaftale med overtid regler, normer, afspadsering og akkordarbejde, så du sikrer, at arbejdet opfylder overenskomstens rammer.

Har du styr på dine muligheder med Intempus?

Se med her hvordan Intempus kan gøre din administration lettere!

Jeg vil gerne høre mere om mulighederne med Intempus

Udfyld formularen nedenfor eller
ring til os på telefon: 26 390 400.

Top