Hvad kan du få ud af Intempus?

Modtag alle

.. kundens medarbejderes time, kørsel og materiale indberetninger direkte i dit admin modul

Skab overblik

.. over kundens virksomhed, og send indberetningerne til bogføring og løn.

Spar 70 %

.. af den tid, du bruger på at indsamle timesedler, skabe overblik, lave løn og bogfører opgaver hos dine kunder.

Brug tiden

.. på nye kunder, mere rådgivende hjælp til de eksisterende kunder eller noget helt tredje

“Flere strenge giver bedre og mere nuanceret musik. Vores erhverv er i en rivende teknologisk udvikling og levner ingen tvivl om, at jo mere vi udvider og udvikler vores kompetencer, jo større forretningsområder og fundament får vi!”

Hanne Majbritt Jensen, HJE RegnskabsserviceDigital bogholder & ROB partner

Hvad gør Intempus for dig?

Vi minimere den tid du bruger på at indsamle timesedler og andre registreringer fra dine kunder, og deres medarbejdere med op til 70 %.

I din Intempus administration, får du adgang til alle disse indberetninger som du med få klik kan sende til bogføring og løn.

Hvad skal du så bruge den ekstra tid på? 

  • Skabe flere kunder?
  • Arbejde mindre og bruge mere tid på andre ting?
  • Blive opsætningsekspert i Intempus, og sælge dine konsulent timer?

Uanset hvilken af overstående resultater du vil opnå, hjælper vi dig i mål.

App til tidsregistrering med tre skærmbilleder

Vil du have flere kunder?

Som en del af Intempus team ROB, får du også muligheden blive certificeret Intempus Partner.

Få tilsendt nye leads

Når en af vores kunder efterspørger en ny bogholder eller revisor, vil din profil blive vist til kunden – baseret på kundens krav. På den måde er vores mål at forene kunden, med andre Intempus eksperter.

Fortsæt udviklingen af dine kompetencer

Vi udvikler løbende på Intempus. Det betyder der kommer nye værktøjer, opsætninger og integrationer.
Alle disse opsætninger – sammen med de funktioner vi allerede har – giver vi dig muligheden for at lære at håndtere.

Værktøjer vi stiller til rådighed:

Gratis adgang

Ét administrator login, der giver adgang til alle dine kunder som bruger Intempus.

Gratis oplæring

Oplæring og løbende kompetenceudvikling i Intempus samt fuld adgang til guides og videoer.
Se mere her

Netværk og sparring

Vær en del af et fælles netværk, hvor vi alle ønsker at arbejde smartere

Økonomiske fordele

Med en certificering kan du opsætte kundens løsninger og blive betalt for dette – samt tilegne dig nye kunder

Jeg vil gerne høre mere om ROB

ROB FAQ

Få svar på spørgsmål

  • Hvilke integrationer kan jeg lave via mit partnermodul?

    Du kan integrere Intempus til e-conomic og Billy, når du opretter en Intempus konto.
    Billy – se her
    e-conomic – se her

    Derudover kan du selv oprette og opsætte integration til Proløn og Danløn.
    Ønskes en integration til Dataløn eller andre systemer, så kontakt os.

  • Kommer udlæg og kørsel med på projektkortet i e-conomic?

    Nej. Projektmodulet i e-conomic godtager kun ”timer” og ”overtimer”. Har du andre enheder det skal overføres, skal disse oprettes via en omkostning og kassekladde i e-conomic. Se hvordan her.

  • Kommer varer og maskiner med på projektkortet i e-conomic?

    Nej. Projektmodulet i e-conomic godtager kun ”timer” og ”overtimer”. Har du andre enheder det skal overføres, skal disse oprettes via en omkostning og kassekladde i e-conomic. Se hvordan her. 

  • Må jeg slette indberetninger, medarbejdere, kunder, projekter osv. I e-conomic?

    Nej. Du må ikke slette noget der allerede er foretaget indberetninger på. Dette danner en integrationsfejl mellem de to systemer. Læs mere om integrationsfejl her. 

  • Hvad sker der hvis jeg lukker eller spærre et projekt i e-conomic?

    Så lukkes sagen også i Intempus, og medarbejderne kan ikke indberette på det.

  • Skal man have et projekt/sag på en kunde, for at medarbejderne kan indberette?

    Ja, hvis der ikke er en sag på en kunde, kan medarbejderen ikke indberette arbejde på kunden. Se her hvordan du opretter kunder og sager.

  • Skal man godkende timerne / indberetninger både i Intempus og e-conomic?

    Alle indberetninger skal godkendes i Intempus, for at blive sendt videre til e-conomic og Danløn. Du har også mulighed har at godkende dem i e-conomic igen, hvis det ønskes.

Integrations oversigt:

Intempus & e-conomic m. projektstyring

Opretter medarbejdere i Intempus = Opretter medarbejdere i e-conomic

Opretter kunder der oprettes i Intempus =Opretter kunder i e-conomic

Opretter sager i Intempus =Opretter projekter i e-conomic

Godkender timer i Intempus = Timer kommer på projektkort

Godkender vare i Intempus = Varer kommer på fakturakladde

Intempus & e-conomic u. projektstyring og andre økonomi systemer

Opretter medarbejdere i Intempus = Opretter medarbejdere i økonomisystem

Opretter kunder der oprettes i Intempus =Opretter kunder i økonomisystem

Opretter sager i Intempus =Opretter fakturakladder i økonomisystem

Godkender timer i Intempus = Timer kommer på fakturakladde

Godkender vare i Intempus = Varer kommer på fakturakladde

Intempus & Lønsystemer

Godkendte timer i Intempus = Den påsatte løndel i lønsystem

Godkendte km i Intempus = Den påsatte løndel i lønsystem

Godkendte udlæg i Intempus = Den påsatte løndel i lønsystem

Top