Som en del af team ROB får du:

Gratis adgang

Ét administrator login, der giver adgang til alle dine kunder som bruger Intempus.

Gratis oplæring

Oplæring og løbende kompetenceudvikling i Intempus samt fuld adgang til guides og videoer.
Se kalender her.

Fuldt overblik

Overblik over alle dine kunder og deres data til løn- og økonomi integrationer.

Økonomiske fordele

Stå for at opsætte og tilpasse kundens’ løsning samt efterfølgende support til egen fortjeneste.

Hvad er ROB?

ROB er Intempus’ partnerkanal, kun for revisorer og bogholdere. Via ROB får du adgang til at specialisere dig i Danmarks bedste registreringsløsning, hvilket betyder at du vil kunne tilbyde dine kunder en meget smartere arbejdsgang.

Hvad er Intempus?

Intempus er Danmarks bedste registreringsløsning.
I Intempus appen kan medarbejdere indtaste arbejdstimer, kørsel, materialer, fravær og meget mere. På Intempus administrationen får du et samlet overblik over kundens forretning og kan rådgive, optimere og forenkle kundens, og dine egne, arbejdsgange.

Hvad koster det?

0,00 DKK. Det er gratis for dig at være en del af Intempus’ Team ROB.
Vi har en ambition om at arbejde tættere sammen med dem, som kender kunden og kan tale for kundens behov og ønsker. Motivationen er at give dig bedre og flere redskaber til, at kunne være kundens tovholder.

“Flere strenge giver bedre og mere nuanceret musik. Vores erhverv er i en rivende teknologisk udvikling og levner ingen tvivl om, at jo mere vi udvider og udvikler vores kompetencer, jo større forretningsområder og fundament får vi!”

Hanne Majbritt Jensen, HJE RegnskabsserviceDigital bogholder & ROB partner

Skab overblik for dig selv og dine kunder

Som en del af Team ROB, får du dit eget partner login. Det betyder du nemt og hurtigt kan se hvilke kunder der bruger Intempus, hvor mange de er og tilgå deres løsning samt opsætning.

Vi afholder løbende forskellige events for alle ROB partnere, hvor du kan:

  • Lære at opsætte Intempus m. integrationer og overenskomster
  • Lære at tilpasse kundens opsætning eller foretag ændringer med få klik
  • Kan bruge alt kundens data (indberetninger m.m.) til at rådgive kunden
  • Stå for fremtidige kunders opsætning og vedligeholdelse

Du kan se alle vores ROB arrangementer her.

App til tidsregistrering med tre skærmbilleder

Intempus – moderne og effektiv registrering

Intempus App

Intempus er en mobil registrerings løsning, som erstatter de gammeldags timesedler. Intempus App’en er det perfekte værktøj til medarbejderne på farten. Med få klik er dagens timer, materialer og udgifter indberettet og sendt direkte til kontoret.

Intempus Admin

Hvor Intempus App er værktøjet for medarbejderen, giver Intempus Admin det fulde overblik over projekter, timer, materialer, kunder og medarbejdere. Intempus Admin er et stærkt administrationsværktøj til at holde styr på forretningen og kan reducere økonomi- og lønadministration til få klik.

Jeg vil gerne høre mere om ROB

Top