Gør registrering af arbejdstid nemt og hurtigt for alle medarbejdere
Komme/gå registrering via terminal
Gør det simpelt for dine medarbejdere at registrere deres arbejdstid, når de kommer og går. Intempus Terminal er skabt til at gøre komme/gå registrering let for den moderne produktionsvirksomhed, der ønsker overblik og effektivitet.
Planlæg medarbejdernes arbejdstid
Intempus gør det simpelt at planlægge medarbejdernes arbejdstid med vores planlægningsmodul. Uanset om medarbejderne arbejder på daghold eller nathold, hverdag eller weekend, ordrer eller vagter, så kan det nemt planlægges i Intempus.
Håndter automatisk overarbejde
Overtidsregler kan hurtigt kræve en del administrationsarbejde, men det kan heldigvis gøres let og automatisk. I Intempus kan overtidsregler opsættes i overensstemmelse med din overenskomst, så du slipper for al bøvlet.
Produktionsvirksomhed med moderne timeregistrering
Nem komme/gå registrering
Med Intempus’ Terminal løsning kan din virksomhed få et nemt og effektivt system til timeregistrering.
Se her, hvor let medarbejderne kan tjekke ind og ud på arbejdsdagen, eller læs mere omkring vores Terminal.
Korrekt timeregistrering hver gang
Timeregistrering er en uundgåelig opgave, som de fleste medarbejdere skal forholde sig til på daglig basis. Men det kan hurtigt kræve en del administrationsarbejde, når processerne ikke er optimeret og digitaliseret.
Intempus Terminal gør komme/gå registrering nemt og effektivt for alle dine medarbejdere. Vagter planlægges hurtigt i Intempus’ planlægningssystem, og derfra er det let for alle medarbejderne at tjekke ind og ud på ordrer eller vagter på Intempus Terminal.
Terminalen kan tilgås via en computer eller tablet, som blot skal opstilles et eller flere steder på arbejdspladsen, hvor medarbejderne har adgang, og så kan medarbejderne let registrere deres arbejdstid, når de kommer og går.
Medarbejderne kan også tjekke ind og ud via Intempus App samt registrere fravær, kørsel og udlæg.
+30.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag
Med Intempus terminal bliver det let at holde styr på….
Med Intempus Terminal kan du let og enkelt planlægge medarbejdernes vagter eller ordrer, så du hele tiden har det fulde overblik over, hvor jeres medarbejderressourcer bliver brugt i virksomheden. Samtidig gør planlægningen af vagter og ordrer det også nemt og overskueligt for medarbejderne at tjekke ind og ud, når de kommer og går, samt at se hvilke vagt eller ordrer, de skal arbejde på.
Afviger medarbejdernes tidsregistrering fra den planlagte vagt, kan der vælges årsag såsom fravær, flexarbejde eller overtid, så medarbejderen kan indberette en fyldestgørende timeregistreringen.
Er der tale om overtid, kan der sættes overtidsregler op i Intempus, så overarbejde automatisk registreres og beregnes korrekt hver gang. Intempus kan nemlig sættes op til at følge den overenskomst, din virksomhed benytter, f.eks. Industriens Overenskomst Timelønnede.
På den måde slipper dine administrative medarbejdere for at skulle udregne overtidstillæg for 1. – 2. time, 3. – 4. time og 5. – 6. time samt skifteholdstillæg. Intempus skal nok holde styr på alle tillæg og satser, og sørge for at alt overtid kommer på lønsedlen.
Skal Intempus hjælpe dig til en nemmere arbejdsdag i din produktionsvirksomhed?
Intempus kan hjælpe dig til en let og brugervenlig arbejdsdag, hvor komme/gå registreringen er gjort let for medarbejderne. Samtidig hjælper systemet også dig som administrator med at spare tid og fejl ved at automatisere mange af de manuelle arbejdsgange og tastearbejdet.
Gi’ os et kald eller skriv til os, hvis du ønsker at vide mere om komme/gå registrering med Intempus. Vi tager gerne en uforpligtende snak om systemet og dine behov, eller giver dig en demo af systemet tilpasset din virksomhed.
Har du lyst til at høre mere om Intempus?
Ring eller skriv til os.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.