Gør registrering af arbejdstid nemt og hurtigt for alle medarbejdere

Komme/gå registrering via terminal

Gør det simpelt for dine medarbejdere at registrere deres arbejdstid, når de kommer og går. Intempus Terminal er skabt til at gøre komme/gå registrering let for den moderne produktionsvirksomhed, der ønsker overblik og effektivitet.

Planlæg medarbejdernes arbejdstid

Intempus gør det simpelt at planlægge medarbejdernes arbejdstid med vores planlægningsmodul. Uanset om medarbejderne arbejder på daghold eller nathold, hverdag eller weekend, ordrer eller vagter, så kan det nemt planlægges i Intempus.

Håndter automatisk overarbejde

Overtidsregler kan hurtigt kræve en del administrationsarbejde, men det kan heldigvis gøres let og automatisk. I Intempus kan overtidsregler opsættes i overensstemmelse med din overenskomst, så du slipper for al bøvlet.

Produktionsvirksomhed med moderne timeregistrering

Nem komme/gå registrering

Med Intempus’ Terminal løsning kan din virksomhed få et nemt og effektivt system til timeregistrering. 

Se her, hvor let medarbejderne kan tjekke ind og ud på arbejdsdagen, eller læs mere omkring vores Terminal. 

Korrekt timeregistrering hver gang

Timeregistrering er en uundgåelig opgave, som de fleste medarbejdere skal forholde sig til på daglig basis. Men det kan hurtigt kræve en del administrationsarbejde, når processerne ikke er optimeret og digitaliseret.  

Intempus Terminal gør komme/gå registrering nemt og effektivt for alle dine medarbejdere. Vagter planlægges hurtigt i Intempus’ planlægningssystem, og derfra er det let for alle medarbejderne at tjekke ind og ud på ordrer eller vagter på Intempus Terminal.

Terminalen kan tilgås via en computer eller tablet, som blot skal opstilles et eller flere steder på arbejdspladsen, hvor medarbejderne har adgang, og så kan medarbejderne let registrere deres arbejdstid, når de kommer og går.

Medarbejderne kan også tjekke ind og ud via Intempus App samt registrere fravær, kørsel og udlæg. 

+30.000 brugere tager Intempus med på arbejde hver dag

Med Intempus terminal bliver det let at holde styr på….

Med Intempus Terminal kan du let og enkelt planlægge medarbejdernes vagter eller ordrer, så du hele tiden har det fulde overblik over, hvor jeres medarbejderressourcer bliver brugt i virksomheden. Samtidig gør planlægningen af vagter og ordrer det også nemt og overskueligt for medarbejderne at tjekke ind og ud, når de kommer og går, samt at se hvilke vagt eller ordrer, de skal arbejde på. 

Med Intempus har du altid det fulde overblik over alle dine medarbejderes indberetninger. Indberetningerne for både timer, overtid, fravær, ferie, flex arbejde, etc. er alle samlet ét sted, hvilket gør det let for dig som administrator at bevare overblikket samt opdage og rette eventuelle fejl. Desuden kan alle indberetningerne godkendes med det samme, og derefter overføres til både løn- og økonomisystemet enten automatisk eller med få klik.
 
 
Hold nemt styr på fraværet i din virksomhed med Intempus’ komme/gå registrering. Intempus kan sættes op, så medarbejderne kan registrere alle typer af fravær. Det er helt op til din virksomhed at beslutte, hvilke fraværstyper medarbejderne skal have mulighed for at indberette. Det kan f.eks. være sygdom, ferie, ferie/fri, afspadsering, kursus, skole, fri uden løn, fri med løn eller noget andet. Systemet kan desuden opsættes, så medarbejderne har forskellige fraværsmuligheder alt efter, hvad der er relevant for netop dem. Det er noget, I bestemmer internt i virksomheden.
 
 
Arbejder dine medarbejdere med flexarbejde, er det simpelt for både dem og dig som administrator at holde styr på deres timer. Medarbejderen kan let registrere sine timer, når han eller hun kommer og går via Intempus Terminal, og dermed registreres de indberettede timer i systemet, så flexkontoen automatisk opdateres. På den måde har du altid det løbende overblik over dine medarbejderes arbejdstimer. Foruden flexarbejde er det muligt at kunne registrere merarbejde i Intempus.
 
 

Afviger medarbejdernes tidsregistrering fra den planlagte vagt, kan der vælges årsag såsom fravær, flexarbejde eller overtid, så medarbejderen kan indberette en fyldestgørende timeregistreringen. 

Er der tale om overtid, kan der sættes overtidsregler op i Intempus, så overarbejde automatisk registreres og beregnes korrekt hver gang. Intempus kan nemlig sættes op til at følge den overenskomst, din virksomhed benytter, f.eks. Industriens Overenskomst Timelønnede.

På den måde slipper dine administrative medarbejdere for at skulle udregne overtidstillæg for 1. – 2. time, 3. – 4. time og 5. – 6. time samt skifteholdstillæg. Intempus skal nok holde styr på alle tillæg og satser, og sørge for at alt overtid kommer på lønsedlen. 

Skal Intempus hjælpe dig til en nemmere arbejdsdag i din produktionsvirksomhed?

Intempus kan hjælpe dig til en let og brugervenlig arbejdsdag, hvor komme/gå registreringen er gjort let for medarbejderne. Samtidig hjælper systemet også dig som administrator med at spare tid og fejl ved at automatisere mange af de manuelle arbejdsgange og tastearbejdet.

Gi’ os et kald eller skriv til os, hvis du ønsker at vide mere om komme/gå registrering med Intempus. Vi tager gerne en uforpligtende snak om systemet og dine behov, eller giver dig en demo af systemet tilpasset din virksomhed.

Har du lyst til at høre mere om Intempus?

Ring eller skriv til os.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os