Intempus

Gør din administration nemmere med Intempus og Lessor

Ønsker du to systemer, der altid er opdateret med de nyeste funktioner? Det får du med Intempus og Lessor, som samlet sparer dig for tid og manuelle arbejdsgange i din hverdag.

lessor_intempus_partner_integration

Med Intempus og Lessor får du:

Med et tidsregistreringssystem som Intempus og et lønsystem som Lessor sparer du tid ved at mindske antallet af manuelle arbejdsopgaver.

Både Intempus og Lessor er altid opdateret med de nyeste funktioner på markedet. Det betyder, at du er sikker på altid at have systemer, der følger med tiden.

Fleksibilitet er en grundessens i både Intempus’ og Lessors system. Derfor er du garanteret to systemer, der kan tilpasses din virksomheds behov.

Hvorfor Intempus og Lessor?

IT bliver en større og større del af alle virksomheders hverdag. Netop timeregistrering og lønsystemer er nogle af de IT-værktøjer, som virksomheder tyer til. Lessor har en lang række funktioner – blandt andet et lønsystem. 

 

Med Lessors lønsystem kombineret med Intempus tidsregistrering får du to systemer, der taler sammen, så du nemt kan få alt data fra Intempus over i Lessor. Dermed slipper du for de manuelle registreringer, frygten for, at sedler med vigtige oplysninger forsvinder, og du sparer tid, når du skal udbetale løn til dine medarbejdere. 

 

Samtidig får du med Intempus og Lessor to systemer, der passer til alle virksomheder – uanset størrelse og branche. Dermed er du sikker på, at dit valg af systemer passer til din virksomhed.

lessor_intempus_integration_partner

Vil du gerne høre mere om, hvad Intempus og Lessor kan gøre for din virksomhed?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center