Intempus

iKontrol & Intempus

Med Intempus og iKontrol får du to brugervenlige systemer i ét, som gør registreringen af arbejdet både nemt, tilgængeligt og pålideligt. 

Gør det nemt at være grundig i dit arbejde

Intempus og iKontrols samlede løsning gør indberetningen af kundearbejde nemt og fyldestgørende. Integrationen er automatisk og arbejder synkront, hvilket gør det lettere at registrere og kvalitetssikre dit arbejdet end nogensinde før. Med Intempus & iKontrol får du:

Drop det krøllede papir, blyanten og digitalkameraet - iKontrol gør kvalitetssikring nemt og digitalt.

Lad de krøllede ugesedler ligge i skuffen, og brug i stedet Intempus til at indberette dagens arbejde.

Med Intempus og iKontrol får du to stærke systemer i ét, når du indberetter arbejdstid, udgifter og kvalitetssikring på sager.

Gør kvalitetssikringen nem og digital

Kvalitetssikring er et must for virksomheder, der skal dokumentere, at deres arbejde lever op til kvalitetskravene. Med blyant, papir og digitalkamera kan kvalitetssikringen dog hurtigt blive en kompliceret og uoverskuelig affære.

 

Med iKontrol får din virksomhed et simpelt kvalitetssikringssystem, der gør det nemt for medarbejderne at dokumentere deres arbejde. Det eneste, de skal bruge, er deres mobiltelefon. Med funktioner som fotodokumentation, kontrolskemaer, tjeklister og opgavestyring gør iKontrol kvalitetssikring til både en overskuelig og effektiv process.

iKontrol_intempus_kontrol_kvalitetssikringconnect

Hvorfor Intempus + iKontrol?

For både Intempus og iKontrol er der én ting, som altid er vigtigst; kunden. Det fokus har ført til, at begge systemer i dag er blandt markedets førende inden for hvert deres felt; tidsregistrering og kvalitetssikring. Intempus og iKontrol er med andre ord to spillere, du gerne vil have med på dit hold. Men faktisk vil de næsten føles som én. Integrationen mellem Intempus og iKontrol er nemlig lavet fuldstændig sømløs, så du ikke skal spekulere på at få de to systemer til at arbejde sammen, men tværtimod vil få følelsen af, at du arbejder i ét. Det er nemlig helt slut med at skulle oprette sager dobbelt.

 

Det betyder, at du kan indberette kvalitetssikringen på den relevante sag samtidig med, at du registrerer arbejdstid, materialer og andre udgifter i Intempus’ app. Kvalitetssikringssystemet kan tilgås med ét enkelt klik, og dermed kan arbejdet dokumenteres på den specifikke sag nemt og effektivt.

Vil du høre mere om, hvad Intempus og iKontrol kan gøre for din virksomhed?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center