Bruger du din tid med omtanke?
Lad Intempus lette dine administrative opgaver, så du kan bruge din tid bedre!
Let hverdagen med Intempus
Hos Intempus ved vi, hvor vigtigt det er at holde styr på sin tid. Vi ved også at det kan være svært og tidskrævende at holde styr på den administrative del af arbejdet, fx. arbejdstimer, fakturering, fravær, udlæg, afspadsering og ferie. Derfor har vi skabt et system, der gør det nemt for både administrator og medarbejdere at spare tid på de administrative opgaver. Dét frigiver mere tid til alle de andre vigtige ting – både i og uden for arbejdstiden.
Har I styr på arbejdstiden?
Med Intempus’ app kan medarbejderen altid registrere tid på farten. De kan også se regnskabet over arbejdstid, antal optjente feriedage, antal sygetimer, overarbejde, afspadsering og meget mere.
Hold styr på dine timer
Gør arbejdsdagen nemmere med digital timeregistrering, hvor tid let registreres direkte i Intempus’ app.
Fravær
Uanset om det er ferie, sygdom, skoleophold eller andet, så er det nemt at registrere fravær i Intempus.
Materiel & udlæg
Har du gjort brug af materiel eller benyttet tillæg i dit arbejde? Tilføj det nemt til dine sager.
Meget mere end timeregistrering
Med Intempus Web kan du både registrere tid og fravær, men det er også her, at du som administrator nemt kan håndtere det daglige administrationsarbejde – dét sikrer en gnidningsfri administration og sparer jer for både tid og bøvl.
