Intempus

Fleksibelt godkendelsesflow, der letter dit administrative arbejde

Med Intempus får du et let og overskueligt godkendelsesflow direkte på din skærm. Når dine medarbejdere har indberettet deres arbejde, kommer det automatiske videre i systemet og frem til de relevante godkendere.

Intempus timeregistrering app og admin video

Spar tid med Intempus’ godkendelsesflow

Med Intempus’ fleksible godkendelsesflow kan din virksomhed få en langt nemmere proces ift. godkendelse af timer og projekter, da I slipper for alle de manuelle led, der normalt er en del processen. Med Intempus’ godkendelsesflow får du nemlig:

Med Intempus har du ét samlet sted, hvor alt godkendelse foregår. Det forbedrer dit overblik samtidig med, at du sikrer, at alt godkendes til fakturering og udbetaling af løn. Samtidig ved de forskellige godkendere, når der er registreringer, der venter på deres godkendelse.

Med forskellige godkendere, der altid har overblik over de registreringer, som venter på godkendelse, bliver godkendelsesprocessen langt hurtigere og mere effektiv. Den digitale process eliminerer tidskrævende mellemled, og sparer jer for tid og frustrationer.

Med Intempus får du stor fleksibilitet – også i dit godkendelsesflow. Det er nemlig helt op til jer, hvor mange godkendere der skal tilknyttes den enkelte medarbejder eller projekt. Opsæt selv jeres flow af første, anden og endelige godkendere, så indberetningerne hurtig kan faktureres.

Gør processen lettere for dine godkendere og dig selv

Vi ved godt, at der ofte er flere godkendere på en sag, og at det derfor er enormt tidskrævende, hvis man fysisk skal have fat i godkender efter godkender – der måske endda sidder forskellige steder – for at sikre, at alt papirarbejdet er i orden.

 

Intempus er derfor en kæmpe hjælp, når man har flere godkendere på en registrering eller projekt. Alt bliver nemlig samlet digitalt, og godkenderne kan godkende indberetningen, det sekund den kommer ind i systemet.

Derfor slipper I for at hive fat i alle dem, der skal godkende indberetningen. Det betyder, at I undgår besværlige mellemled og dermed sparer tid. Samtidig giver det mulighed for, at I hurtigt kan få indberetningen sendt videre i systemet – klar til lønudbetaling og fakturering. 

 

Samtidig kan du med Intempus’ godkendelsesflow godkende enten en, flere eller alle indberetninger ad gangen. Dermed sparer du det, som man sjældent kan få nok af i en virksomhed – tid.

Gratis APP til tidsregistrering

Prøv Intempus gratis

Gør som +12.000 andre, og brug Intempus til at gøre arbejdsdagen nemmere

partner_integration_system_intempus

Kom nemt i gang med Intempus

Intempus kan i høj grad hjælpe dig med at gøre både tidsregistrering og godkendelse af indberetninger markant mere overskueligt og let. Men Intempus kan hjælpe dig med mere end blot det. Intempus har en lang række funktioner – som for eksempel kørselsregistrering, GPS-tracking og afspadsering – som kan hjælpe dig og lette de mange administrative opgaver, der hver dag fylder i en virksomhed. 

 

Kontrakt Intempus, og hør mere om dine muligheder.

Kunne du tænke dig at høre mere om Intempus?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center