Funktioner der vil ændre din forretning

Med Intempus timeregistrering får du styr på forretningen og kommer af med papirarbejdet. Intempus gør fakturering og udbetaling af løn nemt, hurtigt og effektivt. Det betyder mere tid til alt det sjove.

Læs mere
Screenshot
icon
Timeregistrering

Med Intempus timeregistrering har du mulighed for at indberette start- og sluttidspunkt for dit udførte arbejde. App'en beregner selv tidsrummet og kan evt. fratrække pause fra det indberettede timetal. I Intempus kan du registrere alle typer af timer, såsom fakturerbart arbejde, sygdom, ferie, G-dage etc.

icon
Kørselsregistrering

Intempus’ kørselsregistrering giver brugerne mulighed for at indtaste deres start- og slutlokation, og herefter beregner Intempus antallet af km imellem. Med Intempus er det slut med at tjekke afstand på krak. Intempus kan også håndtere flere kørselstyper, som fx "Kørsel egen bil" eller "Kørsel firmabil".

icon
Vareregistrering

Intempus’ vareregistrering giver mulighed for at tilknytte virksomhedens varekartotek til Intempus. Via Intempus App har medarbejderne mulighed for at registrere deres forbrug af varer på de enkelte sager. Hvis det ønskes, kan man tilslutte en simpel Bluetooth stregkodescanner til Intempus, så medarbejderne let kan finde varerne i varekartoteket.

icon
Tillægsregistrering

I Intempus har du også mulighed for at indberette tillæg til din timeregistrering, såsom udkaldstillæg, skuretillæg eller andre genetillæg. Endvidere kan tillægsfunktionen også bruges til indberetning af maskintimer, som er brugt på sagen. Dette kan tilpasses præcis til din virksomheds behov.

Background Image

Få overblikket via
Intempus Administrationssystem

Intempus Administration indeholder alle dine sager, kunder og medarbejdere. Intempus Administration er webbaseret og kan derfor tilgås fra en hvilken som helst computer eller tablet.

icon
Godkend arbejdet

I Intempus Administration godkendes arbejdet inden det overføres til dit regnskabssystem. Du kan have flere administratorer i Intempus.

icon
Lav regler

I Intempus Administration styrer du, hvilke sager dine medarbejdere skal have adgang til, og hvilke typer af arbejde de kan udføre.

icon
Rapporter

I Intempus Administration kan du lave forskellige rapporter såsom rapporter på afspadseringsbalancen eller sygefraværet.

icon
Integration

Intempus Administration kan integreres til dit regnskabs- hhv. lønsystem. Slip for at vedligeholde flere systemer ved at lade dine data flyde frit mellem systemerne.

icon

Integration til regnskabssystemet

Intempus har fuld integration til regnskabssystemet e-conomic, så din data flyder frit mellem Intempus og e-conomic. Du kan med andre ord oprette en sag i Intempus, som du få minutter efter kan tilgå i e-conomic. Intempus udfører også fulde integrationer til andre regnskabssystemer såsom Microsoft Dynamics C5 og NAV.

Nu bliver det ikke lettere at lave løn til dine medarbejdere!

Undgå dobbeltarbejde. Intempus Administration indeholder alle dine medarbejderes timeindberetninger. Timeindberetningerne bruges som løngrundlag. Med Intempus kan du overføre dette løngrundlag til henholdsvis ProLøn, DanLøn eller DataLøn. Herefter kører lønnen med få klik.

Background Image

Intempus App'en er udviklet til iPhone og Android

Intempus App'en er udviklet til iPhone og Android og kan downloades fra henholdsvis App Store og Google Play. Download App’en nu og se, hvor let det er at komme i gang.

Buy On App Store Buy On App Store
App Screenshot

Lad Intempus holde styr på dine medarbejderes overarbejde

Overenskomster & lokalaftaler
Intempus’ regelmotor gør det muligt at styre overenskomster og lokalaftaler. Hvis medarbejderne arbejder efter normal arbejdstid, beregner Intempus automatisk overarbejdstillæg. Medarbejderne og kontoret skal dermed ikke selv udregne diverse tillæg. De skal blot indberette start- og sluttidspunkt — så finder Intempus ud af resten i henhold til jeres overenskomster eller lokalaftaler.

Afspadsering
I Intempus kan du også holde styr på medarbejdernes afspadseringsbalance ved at indstille en dagsnorm for hver enkelt medarbejder. Hvis normen ikke opnås på dagen, får medarbejderen en besked om, at normen ikke er opnået. Det er således slut med at ringe ud til medarbejderne og rykke for deres timesedler.

Freelancer Essentials

Har du spørgsmål?