Hos Intempus ved vi, hvor vigtigt det er for virksomheder med funktionæransatte at have et system, der skaber overblik over blandt andet fakturering, fravær, udlæg og tidsregistrering på projekter. Intempus kan være med til at lette den administrative del af hverdagens opgaver, så både chefen og den funktionæransatte får mere tid til den del af arbejdet, der skaber reel værdi i virksomheden.
Få mere tid til det vigtige arbejde med digital administration
Meget mere end bare timeregistrering
Som virksomhed med funktionæransatte har I måske ikke brug for at registrere timer. Til gengæld kan der være behov for at planlægge og registrere ferie for hver enkelt medarbejder, at registrere afspadsering, udlæg og kørsel og at integrere til jeres løn- og økonomisystemer. Alt dét og mere til kan I gøre med en nem og digital løsning fra Intempus.
Med en lang række kunder og ansatte kan det være svært at bevare overblikket. Hvor er der blevet lavet hvad? Hvor mange timer er der brugt på opgaven? Hvordan registreres kørslen frem og tilbage fra kundebesøget?
Med Intempus’ app kan dine medarbejdere nemt registrere de timer, de har brugt, så snart arbejdet er ovre. Det gør samtidig, at du i langt højere grad kan stole på, at det er det rigtige antal timer på den rigtige dag, der bliver registreret. Udover at det mindsker risikoen for fejl, så mindsker det også risikoen for uoverensstemmelse, fordi medarbejderen selv har registreret sin arbejdstid, så snart arbejdet er ovre.
Få sekunder efter dine medarbejdere har registreret deres timer på telefonen ”ude i marken”, kan du se det på din administratorside. Du vil blandt andet kunne se, hvor mange timer den pågældende medarbejder har arbejdet på hvilke projekter samt eventuelle kommentarer til opgaven.
Samtidig sparer du tid, fordi du med Intempus kan vinke farvel til små ulæselige sedler med timeregnskaber og i stedet glæde dig til et digitalt system, der altid holder dig opdateret.
Afspadseringsfunktionen sparer dig for at sidde aften efter aften og regne efter, hvor meget afspadsering det nu er, hver enkelt medarbejder har. Med Intempus kan du nemlig sætte en normtid, og kommer indberetningerne over det timeantal, kan systemet sættes op til automatisk at udregne det som afspadsering.
Dermed kan I i Intempus’ system se en konstant opdateret afspadseringssaldo. Det betyder, at du hele tiden ved, hvor meget afspadsering dine medarbejdere har til gode, og dine medarbejdere får overblik over egne afspadseringstimer. Det sparer alle parter for tid og uoverensstemmelser.
En af de mange muligheder i Intempus’ system er integration med en af vores løn- eller økonomipartnere. Med integration kommer dine data fra Intempus automatisk over i dit løn- og regnskabssystem.
Udover at lette arbejdet, når der skal laves løn, gør det samtidig, at du kan fakturere langt hurtigere. Så snart medarbejderen har indberettet arbejdet, kan du med blot et enkelt klik fakturere kunden for arbejdet.
Det betyder, at du i høj grad sparer tid og manuelle trin, når du skal fakturere dine kunder.
Har du styr på din arbejdstid?
Er du funktionæransat, kender du måske til den manglende indsigt over egne timer.
Med Intempus' app kan du få mere medejerskab over din arbejdstid. Her kan du altid se regnskabet over din arbejdstid, feriedage, sygetimer, overarbejde, afspadsering og meget mere. Samtidig kan du se dine ugerapporter og dermed se, hvad du har registreret uge for uge.
Har du lyst til at høre mere om Intempus?
Ring eller skriv til os.
Så vender vi tilbage hurtigst muligt.