Forbind timeregistrering med løn og regnskab
Vil du have en nem, effektiv og sikker administration? Så lad de forskellige systemer i din administration arbejde sammen som ét.
Få timeregistrering, løn og regnskab, der taler sammen

Digital timeregistrering integreret med dit lønsystem
Hvordan registrerer dine medarbejdere arbejdstid? Med Intempus er det nemt og effektivt for alle. Læs mere her!
Forbind dit regnskabssystem med nem timeregistrering

Nem fakturering og økonomisk projektoverblik
Sidder du ofte og bøvler med at få tilføjet det hele til jeres projekter eller sager? Tager faktureringen ofte en stor luns af arbejdsdagen?
I Intempus indsamles dataen fra medarbejderne via app eller computer. Arbejder dine medarbejdere på et projekt, registrerer de selv arbejdstid og eventuelle tillæg, udlæg, kørsel, materiel og varer direkte på projektet. Sådan har du altid overblikket over projektomkostningerne og kan fakturere dine kunder hurtigt og nemt.
Nem lønkørsel måned efter måned
Med en lønintegration til Intempus bliver lønkørslen nem og effektiv hver gang. Al medarbejdernes løndata – arbejdstid, overtid, udlæg, kørsel, tillæg med mere – registreres løbende af medarbejderne i Intempus.
I Intempus kan du som administrator få overblikket over dataen og godkende indberetningerne. Når indberetningerne er godkendt, er de klar til at blive overført til lønsystemet. Her vælger du, hvilke data der skal med over i lønkørslen, og efter få sekunder ligger dataen klar ovre i dit lønsystem til at køre løn. Sådan sikrer overblik og kontrol hele vejen igennem, samtidig med at du bevarer effektiviteten, da du hverken skal rode med Excel-ark eller manuel indtastning.