Overhold minimumskravene med Basispakken
Når den nye lov om arbejdstidsregistrering træder i kraft den 1. juli 2024, skal du som virksomhedsejer eller administrator have indført et tidsregistreringssystem. Med vores basispakke sikrer I, at I overholder alle minimumskravene.
Forstå den nye lov, og hvad den betyder for jer, på 3 minutter
Overholder alle lovkrav for arbejdstidsregistrering
Basis
Basispakken giver det nødvendige system til digital timeregistrering. Du og dine medarbejdere får bl.a.:
- Autoregistrering
- Registrering af arbejdstid
- Registrering af alle typer fravær
- Stempelur
- Udlægsregistrering
- Kørselsregistrering
- Saldi over fravær; ferie, feriefridage, sygdom, mm.
- Kalender
- Integration til lønsystem
Vores Basispakke dækker Jer godt ind
Er I på udkig efter et system, der møder alle de nye lovkrav? Og som samtidig er nemt og brugervenligt?
Så er vores Basispakke det rette valg for Jer. Her får I bl.a. autoregistrering, hvor medarbejdernes arbejdstid registreres helt automatisk, samt fraværsregistrering, udlægsregistrering, integration til lønsystem og meget mere.
I kan læse mere om vores forskellige løsninger og priser her:
Gider du heller ik’ bruge tid på tidsregistrering?
Autoregistrering er den nemme løsning
Med autoregistrering bliver medarbejdernes daglige arbejdstid registreret helt automatisk i systemet. De skal kun registrere, hvis de afviger fra den normale arbejdstid, – f.eks. hvis de har sygdom, ferie, kursus og lignende.
Skal vi tage en uforpligtende snak?
Har du spørgsmål til, hvordan Intempus kan hjælpe jer med at imødekomme de nye lovkrav og gøre den daglige administration meget nemmere? Så book en gratis og uforpligtende demo med en af vores dygtige konsulenter.