Intempus

Danløn & Intempus

Med Intempus og Danløn får du to systemer i ét, der sammen gør arbejdsdagen lettere for din virksomhed. Kontakt os for at høre mere om Intempus og Danløns samlede løsning til dig. 

danløn_system_integration_partner

Forbind moderne tidsregistrering med din lønkørsel

Med Intempus og Danløns samlede løsning får du:

Med ét klik kan du sende data fra Intempus til Danløn, så lønkørslen bliver legende let. Indberetninger kan kun overføres én gang, så risikoen for fejl minimeres.

Kom du lidt sent i gang med at lave løn? Fortvivl ej – hos Danløn kan du lave den helt frem til klokken 10 bankdagen før, den skal gå ind, så du er sikker på at nå det.

Intempus og Danløn har tilsammen mange års erfaring. Med vores samlede løsning får du to brugervenlige systemer, der gør administrationsarbejdet nemt og fejlfrit.

Hvorfor Intempus og Danløn?

Intempus og Danløn har været partnere i mange år, og det betyder, at integrationen mellem systemerne er blevet finpudset i lige så lang tid. Resultat: En gnidningsfri integration til glæde for dig, der skal benytte dig af den. Det giver dig tid til at fokusere på alt det, du langt hellere vil. Intempus og Danløn er samtidig to af de stærkeste spillere på markederne for timeregistrering og lønsystemer. Med dem i ryggen har du et godt afsæt til at skabe effektive arbejdsgange i din virksomhed. Det betyder i sidste ende mere arbejdsglæde og en bedre bundlinje.

danløn-intempus-systemer_integration

Intempus-kundecase-om-NOVATAG-A-S

Læs, hvordan vi hjalp NovaTag

I taglæggervirksomheden NovaTag A/S sad administrations- og marketingchef Marianne Kristensen og medarbejderne førhen og førte alle timer manuelt ind i et Excel-ark, hvorefter Marianne Kristensen selv regnede løn og alle former for tillæg ud. Det kunne Intempus og Danløn mildt sagt gøre bedre, hvilket du kan se meget mere om her. 

Intempus og Danløn partnerskab

Få overblikket over din forretning

Intempus giver dig det præcise overblik over, hvor og hvordan din tid bliver brugt. Og du får samtidig et redskab til at håndtere alt fra diæter, udlæg, registrering af kørsel, materialer og varer og ikke mindst overblik over f.eks. afspadsering og overtid. Den information, du har samlet i Intempus, kan du i Danløn omsætte til masser af sparet tid på hver eneste lønkørsel, og du vil tilmed opleve, at sikkerheden for at udbetale korrekt løn øges. Når den manuelle registrering og overførsel af data elimineres, fjerner du nemlig også muligheden for misforståelser. Det bliver altså både nemmere og bedre at lave løn – så hvad venter du på?

Gør din administration nem og digital

Uanset om du er revisor, konsulent, landmand, produktions- eller transportvirksomhed er tidsregistrering ofte et nødvendigt, men kedeligt stykke arbejde, du som virksomhedsejer eller leder skal tvinge medarbejderne og administrationen til at forholde sig til. Det ved vi, og derfor har vi besluttet os for at gøre vores bedste forsøg på at få tidsregistreringen til at blive så nem som muligt for dig.

 

I Intempus har vi mange års erfaring med at indsamle tid. Vores ekspertise bruger vi til at hjælpe nye kunder med at få den bedst mulige timeregistrering, så I får mere glæde i hverdagen.

partner_integration_system_intempus

Vil du høre mere om, hvad Intempus og Danløn kan gøre for din virksomhed?

Ring til os på 26 390 400, eller skriv til os nedenfor.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Privacy Preference Center